Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00450402/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
- 2023/BZP 00457006/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń ujętych w 3 pakietach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288627
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 3a
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-210
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gumed.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8327601.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń ujętych w 3 pakietach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-586a1c26-6dd3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517402
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
.: „Wielomodułowy program poprawy efektywności i jakości funkcjonowania Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego”, zadanie 8 - Realizacja szkoleń w celu podniesienia kompetencji kadr zarządczych i administracyjnych uczelni na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-z082/18.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450402
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GUM2023ZP0105
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 62121 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40520 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 – szkolenie z zakresu komunikacji dla pracowników administracyjnych oraz kierowników GUMed4.5.3.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 19700 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 – szkolenie z zakresu zarządzania procesowego4.5.3.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 27696 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 – szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego4.5.3.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 14725 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 22
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 22
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2780 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4560 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Cienkosz OŚRODEK PSYCHOPROFILAKTYKI NOWA PERSPEKTYWA, CENTRUM PROFILAKTYKI I REEDUKACJI Atelier, ACRENTALCARS , NIP: 6811895732
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811895732
7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Krasickiego 27 /1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-513
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4560 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5580 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOC Information Technologies Consulting sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262675138
7.3.3) Ulica: Ul. Pańska 96/59
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-837
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOC INFORMATION TECHNOLOGIES CONSULTING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BOC INFORMATION TECHNOLOGIES CONSULTING SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 20
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 20
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2960 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Cienkosz OŚRODEK PSYCHOPROFILAKTYKI NOWA PERSPEKTYWA, CENTRUM PROFILAKTYKI I REEDUKACJI Atelier, ACRENTALCARS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811895732
7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Krasickiego 27 /1
7.3.4) Miejscowość: Kraków,
7.3.5) Kod pocztowy: 30-513
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2960 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa, montaż i podłączenie wyposażenia pomiarowego łodzi elektrycznej dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa wyrobów medycznych stosowanych przez Klinikę Chirurgii i Urologii Dzieci i Młodzieży dla UCK
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, elektroniki od wszystkich ryzyk oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia oraz prowadzenia działalności przez Zamawiającego
- Opracowanie operatów wodnoprawnych oraz instrukcji gospodarowania wodą wraz z uzyskaniem zgód wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych
- Dostawa ryb do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025- 2026
- Dostawa licencji oprogramowania do kompleksowego zarządzania środowiskiem baz danych dla Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z posiadanym systemem klasy ERP"
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu specjalistycznego, wyposażenia i materiałów dla Zespołu Szkół w Szczekocinach w ramach projektu "Szczekocińska szkoła marzeń"
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Świeckim - przeprowadzenie 2 audytów zgodności z KRI, opracowanie i wdrożenie SZBI wraz z aktualizacją i audytem zgodności, przeprowadzenie szkoleń
- Usługa szkolenia z zakresu "Obsługi mikroskopu SEM Phenom XL'' - projekt "Dostosowanie kształcenia w Politechnice Świętokrzyskiej do potrzeb współczesnej gospodarki" nr FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Usługa szkolenia z zakresu "Metrologia długości i kąta" w ramach projektu "Dostosowanie kształcenia w Politechnice Świętokrzyskiej do potrzeb współczesnej gospodarki" nr FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
więcej: Szkolenie pracowników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.