Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00462127/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oprogramowania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Senatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001393800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 694 90 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@senat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a43d0574-6350-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Kancelaria Senatu
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kancelaria Senatu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a43d0574-6350-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00158227/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa systemu analizy logów SIEM
1.2.9 Dostawa oprogramowania Microsoft
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462127
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BPKO.SZP.350.29.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem I części zamówienia jest dostawa oprogramowania Microsoft w ramach umowy Select Plus lub umowy MPSA albo oprogramowania równoważnego wraz z przystosowaniem oprogramowania równoważnego do wszystkich elementów obecnej infrastruktury zamawiającego w celu umożliwienia współpracy z takim rozwiązaniem.2. Specyfikacja przedmiotu zamówienia:
2.1. Windows Server Standard Core 2022 [Win Server Std Core 16 SL] - liczba licencji - 3;
2.2. Microsoft Office Standard 2021 [Office Std Dev SL] - liczba licencji - 100;
2.3. Visual Studio Professional 2022 [VisStudio Pro User SL] - liczba licencji - 2.
3. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego wykonawca dołączy do oferty jego opis wraz z pełnym podaniem funkcjonalności i wykazaniem równoważności. Liczba licencji zaoferowanego rozwiązania równoważnego musi zapewniać funkcjonalności adekwatne do zapewnianych przez liczbę licencji wymaganych przez zamawiającego w pkt 2. Na wykonawcy spoczywać będzie migracja danych, implementacja nowego systemu, zapewnienie kompatybilności z posiadanym obecnie rozwiązaniem. Koszty przystosowania oprogramowania równoważnego do wszystkich elementów obecnej infrastruktury zamawiającego w celu umożliwienia współpracy z takim rozwiązaniem wykonawca uwzględni w wynagrodzeniu brutto za dostawę oprogramowania.
4. Zamawiający nie uzna za równoważne oprogramowania w formie sprzedaży Open, Open Value, Open Value Subscription oraz oprogramowania w formie subskrypcji płatnych cyklicznie.
5. Szczegółowe informacje zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48980000-1 - Języki programowania i narzędzia
48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
4.5.5.) Wartość części: 194744,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem II części zamówienia jest dostawa oprogramowania Splunk albo oprogramowania równoważnego wraz z przystosowaniem oprogramowania równoważnego do wszystkich elementów obecnej infrastruktury zamawiającego w celu umożliwienia współpracy z takim rozwiązaniem.2. Specyfikacja przedmiotu zamówienia:
1. Licencja Splunk Enterprise Term License 15GB/day na 2 lata – licencja musi być aktywna od dnia 2 grudnia 2023 r. - liczba licencji - 1.
3. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, wykonawca dołączy do oferty jego opis wraz z pełnym podaniem funkcjonalności i wykazaniem równoważności. Liczba licencji zaoferowanego oprogramowania równoważnego musi zapewniać funkcjonalności adekwatne do zapewnianych przez liczbę licencji wymaganych przez zamawiającego w pkt 2. Na wykonawcy spoczywać będzie migracja danych, implementacja nowego systemu, zapewnienie kompatybilności z posiadanym obecnie rozwiązaniem. Koszty przystosowania oprogramowania równoważnego do wszystkich elementów obecnej infrastruktury zamawiającego w celu umożliwienia współpracy z takim rozwiązaniem wykonawca uwzględni w wynagrodzeniu brutto za dostawę oprogramowania.
4. Szczegółowe informacje zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48980000-1 - Języki programowania i narzędzia
48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
4.5.5.) Wartość części: 152076,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177144,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193518,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177144,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Crayon Poland Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5252806478
7.3.3) Ulica: ul. Domaniewska 39
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-672
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177144,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167385,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167385,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167385,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Passus S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 521 367 66 00
7.3.3) Ulica: Ul. Goraszewska 19
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-910
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167385,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Wąpielsk wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwo.
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa i konfiguracja systemu kopii zapasowej dla Powiatu Pińczowskiego
- "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w gminie Rudziniec"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
- Dostawa sprzętu, oprogramowania oraz ich wdrożenie w ramach projektu pn.: "Cyberbezpieczna Gmina Zbuczyn"
więcej: Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.