Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00097609/01 - Wynik z dnia 2023-02-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Załadunek, odbiór i transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020625701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obornicka 100-102
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Załadunek, odbiór i transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7714b766-8682-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517407
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068078/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (INFR)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/2wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/2wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: INFR/724/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 425244,28 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na załadunku, odbiorze i transporcie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne do miejsca dalszego zagospodarowania wraz z ich utylizacją powstających w wyniku działalności prowadzonej przez 2. Wojskowy Oddział Gospodarczy oraz jednostki i instytucje pozostające na zaopatrzeniu 2.WOG.
4.2.5.) Wartość części: 397716,28 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, czyli tzw. zamówień „uzupełniających” dla zadania nr 1:załadunek, odbiór i transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wymienionych
w tabeli nr 1 do wniosku jeden raz w roku z lokalizacji:
a) ul. Obornicka 100-102, Wrocław,
b) ul. Obornicka 108, Wrocław,
c) ul. Kwidzyńska 4, Wrocław,
d) ul. Ligocka 4, Wrocław,
e) ul. Trzmielowicka 28, Wrocław,
f) ul. Sikorskiego 6, Brzeg.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, czyli tzw. zamówień „uzupełniających” dla zadania nr 1:
załadunek, odbiór i transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wymienionych
w tabeli nr 1 do wniosku jeden raz w roku z lokalizacji:
a) ul. Obornicka 100-102, Wrocław,
b) ul. Obornicka 108, Wrocław,
c) ul. Kwidzyńska 4, Wrocław,
d) ul. Ligocka 4, Wrocław,
e) ul. Trzmielowicka 28, Wrocław,
f) ul. Sikorskiego 6, Brzeg.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na załadunku, odbiorze i transporcie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne do miejsca dalszego zagospodarowania wraz z ich utylizacją powstających w wyniku działalności prowadzonej przez 2. Wojskowy Oddział Gospodarczy oraz jednostki i instytucje pozostające na zaopatrzeniu 2.WOG.
4.2.5.) Wartość części: 27528,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Posiadanie aktualnego zezwolenia (decyzji) obejmującej swym zakresem rodzaje odpadów przedstawione odpowiednio w tabeli 1 i 2 wydanego przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj. w zakresie:1) zbierania i przetwarzania odpadów (unieszkodliwiania, odzysku) lub umowę z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie lub
2) zbierania lub umowę z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie lub
3) przetwarzania lub umowę z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie
oraz
4) zaświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty,
w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności
w zakresie gospodarki odpadami, tj. w zakresie transportu odpadów o kodach wymienionych w tabeli nr 1 i 2
5) w przypadku przedłożenia przez Oferenta dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1), 2), 3), wydanych przed dniem 05.09.2018 r. Oferent przedłoży Zamawiającemu:
a) potwierdzenie złożenia wniosku do właściwego urzędu o wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji) lub/i
b) zaświadczenie z właściwego urzędu o wszczęciu postępowania na wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji) jeżeli zostało wydane
1. Jeżeli, w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca polega na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, podmiot ten musi uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako Podwykonawca, wykonując usługi do realizacji których zdolności były wymagane
i określone przez Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca przedłoży umowę
z Podwykonawcą, przedłoży Zamawiającemu stosowne zezwolenia wydane dla Podwykonawcy w zależności od powierzonego mu wykonania zakresu zadania. Jednocześnie Podwykonawca składa oświadczenie o udostępnieniu zasobów a Wykonawca składa stosowne oświadczenie
w treści oferty.
2. W przypadku przedstawienia decyzji na zbieranie lub umowy z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie Wykonawca przedstawi oświadczenie ze wskazaniem instalacji do recyklingu, odzysku i unieszkodliwiania odpadów do których będą przekazywane odpady odebrane na podstawie zawartej umowy z Zamawiającym.
Tabela 1. Wykaz odpadów dla których wymagane są dokumenty dla zadania nr 1.
Lp. Kod odpadu Nazwa odpadu
1. 2. 3.
1. 03 01 05 Trociny, wióry, ścinki, drewno, płyta wiórowa i fornir inne niż wymienione w 03 01 04
2. 06 01 06* Inne kwasy
3. 06 04 04* Odpady zawierające rtęć
4. 07 01 04* Inne rozpuszczalniki organiczne, roztwory z przemywania i ciecze macierzyste
5. 08 01 11* Odpady farb i lakierów zawierających rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne
6. 10 10 11* Inne cząstki stałe zawierające substancje niebezpieczne
7. 12 01 09* Odpadowe emulsje i roztwory z obróbki metali niezawierające chlorowców
8. 12 01 16* Odpady poszlifierskie zawierające substancje niebezpieczne
9. 13 07 03* Inne paliwa (włącznie z mieszaninami)
10. 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury
11. 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych
12. 15 01 07 Opakowania ze szkła
13. 15 01 10* Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone
14. 15 02 02* Sorbenty, materiały filtracyjne (w tym filtry olejowe nieujęte w innych grupach), tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi (np. PCB)
15. 15 02 03 Sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne inne niż wymienione w 15 02 02
16. 16 01 07* Filtry olejowe
17. 16 01 19 Tworzywa sztuczne
18. 16 01 20 Szkło
19. 16 01 21* Niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 01 07 do 16 01 11, 16 01 13 i 16 01 14
20. 16 01 99 Inne niewymienione odpady
21. 16 02 13* Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 01 09 do 16 02 12
22. 16 02 14 Zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13
23. 16 03 04 Nieorganiczne odpady inne niż wymienione w 16 03 03, 16 03 80
24. 16 03 06 Organiczne odpady inne niż wymienione w 16 03 05, 16 03 80
25. 16 05 06* Chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych
26. 16 05 07* Zużyte nieorganiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne (np. przeterminowane odczynniki chemiczne)
27. 16 05 08* Zużyte organiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne (np. przeterminowane odczynniki chemiczne)
28. 16 06 02* Baterie i akumulatory niklowo-kadmowe
29. 16 06 05 Inne baterie i akumulatory
30. 16 10 01* Uwodnione odpady ciekłe zawierające substancje niebezpieczne
31. 16 80 01 Magnetyczne i optyczne nośniki informacji
32. 17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06
33. 17 02 01 Drewno
34. 17 02 02 Szkło
35. 17 02 03 Tworzywa sztuczne
36. 17 03 80 Odpadowa papa
37. 17 06 05* Materiały budowlane zawierające azbest
38. 17 08 02 Materiały budowlane zawierające gips inne niż wymienione w 17 08 01
39. 17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03
Tabela 2. Wykaz odpadów dla których wymagane są dokumenty dla zadania nr 2.
Lp. Kod odpadu Nazwa odpadu
1. 2. 3.
1. 03 01 05 Trociny, wióry, ścinki, drewno, płyta wiórowa i fornir inne niż wymienione w 03 01 04
2. 08 01 11* Odpady farb i lakierów zawierających rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne
3. 15 01 10* Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone
4. 15 02 02* Sorbenty, materiały filtracyjne (w tym filtry olejowe nieujęte w innych grupach), tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi (np. PCB)
5. 15 02 03 Sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne inne niż wymienione w 15 02 02
6. 16 01 07* Filtry olejowe
7. 16 01 19 Tworzywa sztuczne
8. 16 01 99 Inne niewymienione odpady
9. 16 02 13* Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 01 09 do 16 02 12
10. 16 05 07* Zużyte nieorganiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne (np. przeterminowane odczynniki chemiczne)
11. 17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06
12. 17 02 01 Drewno
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu:
na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w tym oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualnego zezwolenia (decyzji) obejmującej swym zakresem rodzaje odpadów przedstawione odpowiednio w tabeli 1 i 2 wydanego przez właściwy organ na prowadzenie działalności
w zakresie gospodarki odpadami, tj. w zakresie:
1) zbierania i przetwarzania odpadów (unieszkodliwiania, odzysku) lub umowę z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie lub
2) zbierania lub umowę z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie lub
3) przetwarzania lub umowę z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie
oraz
4) zaświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty,
w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który uprawnia do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj. w zakresie transportu odpadów o kodach wymienionych w tabeli nr 1 i 2
5) w przypadku przedłożenia przez Oferenta dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1), 2), 3), wydanych przed dniem 05.09.2018 r. Oferent przedłoży Zamawiającemu:
c) potwierdzenie złożenia wniosku do właściwego urzędu o wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji) lub/i
d) zaświadczenie z właściwego urzędu o wszczęciu postępowania na wydanie zezwolenia/zezwoleń (decyzji) jeżeli zostało wydane
3. W przypadku gdy Oferent w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przedłożył umowę z podwykonawcą, Oferent przedłoży Zamawiającemu dokumenty o których mowa w pkt. 1, tj. stosowne zezwolenia wydane dla Podwykonawcy w zależności od powierzonego mu wykonania zakresu zadania.
4. W przypadku przedstawienia decyzji na zbieranie lub umowy z podmiotem prowadzącym działalność w powyższym zakresie Wykonawca przedstawi oświadczenie ze wskazaniem instalacji do recyklingu, odzysku i unieszkodliwiania odpadów do których będą przekazywane odpady odebrane na podstawie zawartej umowy z Zamawiającym.
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających,
że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,
a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz
z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów na podstawie art. 439 ust. 1 ustawy Pzp.Szczegóły zawarte są we wzorach umów zawartych w załącznikach 1.1-1.2 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/2wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-10 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-08
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa mebli oraz wyposażenia, akcesoriów i pomocy dydaktycznych - 2 części
- Wykonanie stałej obsługi BHP i szkoleń okresowych BHP na rzecz JW. i instytucji wojskowych zaopatrywanych przez 2. WOG (14 części)
- Sukcesywna dostawa szczepionek na potrzeby Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót dekarskich w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 13 we Wrocławiu.
- 15.2025 Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych będących wsadem do dozowników marki Tork na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Oddziału Zewnętrznego w Stargardzie Aresztu Śledczego w Szczecinie
- "Odbiór odpadów komunalnych zbieranych selektywnie oraz niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych z terenu Gminy Polanów, od właścicieli wskazanych nieruchomości niezamieszkałych..."
- Świadczenie usług sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych dla Instytutu Chemii Organicznej PAN.
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka/przycinka drzew w pasach drogowych, pielęgnacja terenów zielonych - ronda) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie Gminy Fajsławice
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03 - kompost nieodpowiadający wymaganiom (nienadający się do wykorzystania) w procesie odzysku R 10 ze ZGOK Sp. z o.o. w Rzędowie"
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.