eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrołękaZakup, dostawa, montaż sprzętu na potrzeby Oddziału Obserwacyjno - Zakaźnego w ramach realizacji Projektu pod nazwą ,,(...)".



Ogłoszenie z dnia 2023-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa, montaż sprzętu na potrzeby Oddziału Obserwacyjno – Zakaźnego w ramach realizacji Projektu pod nazwą ,,(...)”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.DR.JÓZEFA PSARSKIEGO W OSTROŁĘCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304616

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 120A

1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29/7652122

1.5.8.) Numer faksu: 29/7604569

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@szpital.ostroleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.ostroleka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpital-ostroleka.ezamawiajacy.pl/app/szpital-ostroleka/dashboard

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa, montaż sprzętu na potrzeby Oddziału Obserwacyjno – Zakaźnego w ramach realizacji Projektu pod nazwą ,,(...)”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-399c6f66-6cc3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058417/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.11 ,,Wsparcie MSS w Ostrołęce w zakresie dostosowania Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego do wymaganych warunków przy świadczeniach zdrowotnych dedykowanych chorobom zakaźnym w kontekście pandemii COVID-19”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce w zakresie dostosowania Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego do wymaganych warunków przy świadczeniach zdrowotnych dedykowanych chorobom zakaźnym w kontekście pandemii COVID-19”. Projekt nr POIS.11.03.00-00-0038/22”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449255

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MSS-DN-ZPP-26-54/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 683330,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wózek do rozwożenia leków

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 1824,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rolki do przekładania pacjenta

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 2605,96 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Komplet pasów do unieruchamiania pacjentów

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 1746,39 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parawan medyczny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 6126,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Taboret lekarski

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 3069,45 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Balkonik rehabilitacyjny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 662,45 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Drabinka przyłóżkowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 192,90 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wózek do materiałów sterylnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 7096,01 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kozetka na kółkach

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 883,09 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Fotel dla opiekunów

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 5318,61 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Krzesło toaletowe z regulacją

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 738,76 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Aparat elektroniczny do RR

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 8548,40 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lodówka mała, lodówka duża, mikrofalówka

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 5081,63 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tablica: magnetyczna, korkowa, szklana magnetyczna

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 1865,08 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Krzesło biurowe, stelaż na worki, listwa przepięciowa, przedłużacz

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 19714,40 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Aparat holter ciśnieniowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 6591,36 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Stetoskopy

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 2654,40 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Glukometry

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 1151,20 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parawany

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 11938,30 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Otoskop

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 2365,42 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oftalmoskop

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 1585,18 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lampa Wooda

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 1880,04 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Aparat EKG

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 14483,34 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Aparat USG

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 189814,81 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Platforma hemodynamiczna

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 373387,84 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Niszczarka

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 2346,75 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Urządzenie wielofunkcyjne

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 9657,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) tj. środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) tj. środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) tj. środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) tj. środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) tj. środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) tj. środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) tj. środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) tj. środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) tj. środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) tj. środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) tj. środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) tj. środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) tj. środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) tj. środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) tj. środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692255563

7.3.3) Ulica: Ul. Wenedów 2

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-847

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 ust. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) tj. wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 ust. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W części 18 zamówienia cena oferty najkorzystniejszej wynosi 18 574,92 zł., po sprawdzeniu omyłek rachunkowych 10 319,40 zł. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia 1 243,30 zł i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14094 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14094 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14094 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Techniki Medycznej „TECH-MED” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532286409

7.3.3) Ulica: ul. Ernsta Petersona 6A

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-862

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14094,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 ust. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) tj. wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2829 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2829 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2829 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRONUS POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141

7.3.3) Ulica: ul. Ordona 2a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-237

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2829,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3690 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3690 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3690 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRONUS POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141

7.3.3) Ulica: ul. Ordona 2a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-237

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3690,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) tj. środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) tj. środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 ust. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) tj. wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) tj. środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) tj. środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.