eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieżuńRozbudowa wraz z nadbudową i przebudową budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Bieżuniu



Ogłoszenie z dnia 2024-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa wraz z nadbudową i przebudową budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Bieżuniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bieżuń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 2

1.5.2.) Miejscowość: Bieżuń

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48236578056

1.5.8.) Numer faksu: +48236578039

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@biezun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biezun.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/951033

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa wraz z nadbudową i przebudową budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Bieżuniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82a336fe-3ab9-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010964/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa wraz z nadbudową i przebudową budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Bieżuniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400041

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRZPiFP.271.1.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6506226,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa wraz z nadbudową i przebudową budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Bieżuniu”
Charakterystyka budynku:
- kubatura 2 388,19m3
- pow. zabudowy 364,74m2
- pow. użytkowa 764,00 m2
- budynek jest zlokalizowany w strefie ochrony konserwatorskiej
- budynek położony na terenie objętym MPZP
Informacje o terenie:
Teren na którym planowana jest inwestycja to działka nr 1185/1 w obrębie 0001 Bieżuń przy ul. Mławskiej 5 w Bieżuniu, sąsiadująca z drogą wojewódzką nr 541 oraz drogą gminną nr 460146W ( ul. Nadwkrzańska).
Wymagany zakres robót:
a) Elementy przeznaczone do rozbiórki
- spocznik wraz z pochylnią przy wejściu do budynku od ul. Mławskiej,
- płyta betonowa wykończona lastriko zlokalizowana od ul. Mławskiej
- likwidacja terenu utwardzonego z kostki brukowej wraz z krawężnikami( teren ukształtowany jako schody wyjścia z klatki i Sali widowiskowej) od ul. Nadwkrzańskiej,
- likwidacja krawężnika wzdłuż elewacji od ul. Nadwkrzańskiej,
- rozbiórka fragmentu chodnika w celu wykonania izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych.
b) Prace przygotowawcze i rozbiórkowe
- demontaż wszelkich elementów ruchomego wyposażenia budynku ( tj. meble, tablice informacyjne itp.),
- demontaż orynnowania i rur spustowych wraz z obróbkami blacharskimi,
- demontaż istniejącego docieplenia ze styropianu zewnętrznego oraz ściany szczytowej od wewnątrz budynku na scenie,
- demontaż poszycia dachowego wraz z konstrukcją dachu,
- rozbiórka murków attyki,
- usunięcie warstw docieplenia z wełny mineralnej,
- rozbiórka stropu nad 1 piętrem,
- demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- skucie tynków (100%),
- demontaż warstw posadzkowych (100%),
- demontaż wszelkich instalacji wewnętrznych,
- demontaż biegów schodowych w istniejącej klatce schodowej wraz ze spocznikami i poręczami,
- rozbiórka ściany klatki schodowej w osi nr 3,
- usunięcie fragmentów stropu w okolicy projektowanej windy (pomiędzy parterem a 1 piętrem),
- rozbiórka ściany szczytowej na 1 piętrze w pomieszczeniu biura dyrektora pom. 1.5,
- wykucie nowych otworów pod projektowaną stolarkę drzwiową po uprzednim zabudowaniu nadproży stalowych wg projektu konstrukcji,
- demontaż podłóg na gruncie( wszystkie warstwy),
- usunięcie ziemi pod projektowany szyb windy( należy sprawdzić głębokość posadowienia istniejących ław fundamentowych, jeśli zajdzie taka potrzeba to należy wykonać podbudowę ław w systemie odcinkowym),
- okopanie budynku z zewnątrz w koło w celu wykonania izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych,
- usunięcie warstwy ziemi pod projektowane podłogi na gruncie.
c) Roboty nadbudowy i przebudowy
- wykonanie ław fundamentowych pod projektowaną ścianę klatki schodowej,
- wykonanie płyty fundamentowej pod projektowany szyb windowy,
- wykonanie warstw pod podłogi na gruncie ( pod płytę żelbetową gr. 15 cm),
- wykonanie ściany projektowanej ściany żelbetowej klatki schodowej( postępując od dołu do góry etapami),
- wykonanie biegów schodowych klatki schodowej ( postępując od dołu do góry etapami),
- wykonanie ścian żelbetowych szybu windowego ( postępując od dołu do góry etapami),
- wykonanie konstrukcji stropu korytarza spinającego projektowaną klatkę schodową z istniejącym budynkiem na poziomie 1 piętra,
- wykonanie konstrukcji wsporczej stropu w okolicy szybu windy pod przechodzące instalacje wentylacji mechanicznej,
- wykonanie podkonstrukcji wsporczej podpierającej strop pomiędzy wentylatorownią zlokalizowaną w piwnicy a sceną ( wg projektu konstrukcji),
- wykonanie miejscowych zamurowań otworów po byłych oknach, drzwiach zgodnie z projektem zmian,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych, wykonanie docieplenia i odtworzenie terenu wokół budynku,
-zabudowa projektowanych nadproży stalowych w ścianach nośnych,
- wykonanie stropu żelbetowego nad 1 piętrem zgodnie z projektem konstrukcji,
- budowa ścian konstrukcyjnych 2 piętra wraz z nadprożami nad oknami i drzwiami,
- budowa stropu żelbetowego nad 2 piętrem stanowiący podparcie dachu,
- murowanie ścian attyk,
- wykonanie ścian działowych murowanych i szkieletowych na wszystkich kondygnacjach zgodnie z projektem,
- wykonanie konstrukcji dachu wraz z zabudową podstaw dystansowych pod projektowane okna dachowe( wraz z dociepleniem),
- montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
- zabudowa słupów konstrukcyjnych pod projektowane żaluzje techniczne,
- wykonanie warstw posadzkowych projektowanego tarasu zewnętrznego,
- wykonanie projektowanego docieplenia elewacji budynku wraz ze wszelkimi elementami( parapety, kratki wentylacyjne itp.),
- zabudowa okien dachowych i klapy oddymiającej w dachu,
- zabudowa wszelkich obróbek blacharskich wraz z orynnowaniem i rurami spustowymi,
- wykonanie poszycia papowego dachu po uprzednim zamontowaniu wszelkich wywiewek kanalizacyjnych uwzględniając projektowany dach zielony,
- zabudowa podkonstrukcji wsporczej pod projektowane panele instalacji fotowoltaicznej wg projektu instalacji elektrycznych,
- po uprzedniej instalacji urządzeń technicznych na tarasie zabudowa żaluzji technicznych.
d) Roboty wykończeniowe
- roboty instalacyjne wg załączonych projektów branżowych,
- wykonanie tynków wewnętrznych za wyjątkiem stropów w miejscu sufitów podwieszanych,
- otynkowanie stropu gęstożebrowego między parterem a 1 piętrem w okolicy korytarza głównego,
- wykonanie warstw posadzkowych,
- zabudowa stolarki wewnętrznej drzwiowej,
- wykonanie biegu schodowego przy wejściu na salę od strony wejścia głównego ( w sali widowiskowej),
- wykonanie konstrukcji pod projektowany balkon (stanowisko akustyka),
- wykonanie projektowanego frontu sceny wraz ze schodami na scenę i zabudową platformy windowej dla osób NPS (wjazd niepełnosprawnych na scenę),
- wykonanie poszczególnych warstw posadzkowych sceny jako całość,
- wykonanie remontu istniejącej posadzki schodkowej ( naprawa stopni, wyrównanie powierzchni stopni, przygotowanie powierzchni pod wykładziny dywanowe),
- zabudowa akustyczna ścian i sufitu wg projektu akustyki po uprzedniej zabudowie niezbędnych instalacji ( wg projektów branżowych)
- montaż sufitów podwieszonych wg opisu pomieszczeń po uprzedniej zabudowie niezbędnych instalacji,
- wykończenie posadzek wg opisu pomieszczeń,
- zabudowa mechaniki windy wraz z drzwiami szybu windowego ( jako komplet),
- zabudowa poręczy projektowanej klatki schodowej, balkonu akustyka i widowni w okolicy wejścia głównego do sali widowiskowej,
- zabudowa platformy poręczowej dla NPS przy wejściu głównym do sali widowiskowej,
- malowanie ścian wewnętrznych,
- dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego oraz oświetleniowego w sali widowiskowej wg projektu akustyki,
- zabudowa materiałów wykończeniowych ( wykładzina dywanowa),
- dostawa i montaż foteli do sali widowiskowej,
e) Projektowe rozwiązania materiałowe zgodnie z projektem wykonawczym, materiały wykończeniowe muszą posiadać atesty i aprobaty ITB i PZH dopuszczające je do stosowania w budownictwie służby zdrowia.
f) Instalacje wewnętrzne wg załączonych projektów branżowych.

W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, czynności oraz roboty, które należy zrealizować by przedmiot zamówienia osiągnął gotowość do użytkowania i eksploatacji, by został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.


3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ:
Załącznik nr 10 do SWZ – dokumentacja projektowa (w tym: projekty budowlane, projekty branżowe, projekty techniczne, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiary robót)
Załącznik - oprawy oświetleniowe
Wykonawca winien obliczyć wartość robót na podstawie załączonej dokumentacji projektowej.

Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nich elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.
3.4 Wykonawca zobowiązany jest do:
3.4.1. Opracowania i przekazania Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, zwanego dalej „harmonogramem”
a) Terminy rozpoczęcia i zakończenia realizacji poszczególnych etapów rozliczeniowych;
b) Wartość robót przewidzianych w każdym etapie rozliczeniowym;
c) Zakres robót do wykonania w każdym etapie rozliczeniowym;
d) Datę zakończenia realizacji robót;
e) Datę zgłoszenia robót do odbioru.
Zmiana harmonogramu wymaga uzyskania każdorazowej akceptacji przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru inwestorskiego. Inspektor nadzoru inwestorskiego dokonuje weryfikacji i akceptuje lub przekazuje uwagi do harmonogramu w terminie 7 dni od dnia przedłożenia harmonogramu przez Wykonawcę, a następnie ostatecznie zaakceptowany harmonogram przekazuje Zamawiającemu,
3.4.2. Przedłożenia na 2 dni przed podpisaniem umowy kosztorysów ofertowych (zgodnych z ceną podaną w formularzu ofertowym) z uwzględnieniem wszystkich robót i kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, sporządzonych metodą uproszczoną wskazującego sposób wyliczenia ceny ofertowej: z podziałem na branże i zakres rzeczowy zamówienia z wyszczególnieniem zastosowanych w kosztorysach ofertowych składników cenotwórczych
3.5 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową i wykonać na własny koszt czasową organizację ruchu „na czas budowy” dla drogi wojewódzkiej nr 541 i drogi gminnej nr 460146W ul. Nadwkrzańska, którą należy uzgodnić z Starostwem Powiatowym w Żurominie oraz Marszałkiem Województwa Mazowieckiego – jako zarządcą drogi wojewódzkiej nr 541.

Ponadto koszt pełnej obsługi geodezyjnej związanej z realizacją zamówienia oraz wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - po stronie wykonawcy.
Pozostałe informacje zawiera SWZ oraz załączniki

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

39113100-8 - Fotele

42416100-6 - Windy

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9836310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11299331,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9836310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe TYMBUD Wojciech Szwech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742585695

7.3.4) Miejscowość: Maszewo Duże

7.3.5) Kod pocztowy: 09-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9836310,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.