Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00425081/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynku zaplecza Sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi we Wschowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wschowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977945847
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kosynierów 1c
1.5.2.) Miejscowość: Wschowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.wschowa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wschowa.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/167360/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja budynku zaplecza Sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi we Wschowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6286559e-5b54-4402-b99b-ee5709becf26
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517523
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044912/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja budynku zaplecza sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi we Wschowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425081
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.272.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ogólny opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje realizację inwestycji polegającej na modernizacji budynku zaplecza sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Tomasza Zana we Wschowie przy ulicy Jana Matejki 1.
1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku zaplecza sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im Tomasza Zana we Wschowie przy ulicy Jana Matejki 1 (działka nr 1391). Budynek zaplecza sali gimnastycznej został dobudowany do budynku sali gimnastycznej w latach 60-tych XX wieku. Wykonany w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne z cegieł pełnych otynkowane i malowane farbami emulsyjnymi. Stolarka okienna z profili PCV obsadzona w 2023 roku, pozostała „stara” stolarka okienna i drzwiowa drewniana. Budynek zaplecza sali gimnastycznej zlokalizowany jest na terenie zespołu urbanistyczno–krajobrazowego miasta Wschowa wpisanego do rejestru zabytków pod nr 134 decyzją wojewódzkiego konserwatora zabytków z dnia 28.08.1958 r. oraz pod nr 2181 decyzją wojewódzkiego konserwatora zabytków z dnia 28.01.1975 r. Wpisany do rejestru zabytków układ urbanistyczny stanowi obiekt zabytkowy chroniony w myśl art. 6 pkt.1 lit. b oraz art. 7 pkt. 1 ustawy z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Zgodnie z art. 36 ust. 1 p.1 cyt. ustawy prowadzenie robót budowlanych przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków wymaga pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków.
Zakres robót obejmuje wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych w technologii lekkiej-mokrej, wykonanie wypraw tynkarskich, wykonanie częściowej wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie instalacji odgromowej oraz wykonanie innych niezbędnych robót.
2. Zakres robót budowlanych objętych zamówieniem:
- zdemontowanie 1 tablicy pamiątkowej (do ponownego zamontowania) i 2 tablic informacyjnych,
- zdemontowanie 3 lamp zewnętrznych wspornikowych,
- zdemontowanie rynien i rur spustowych,
- rozebranie obróbek blacharskich pasów nadrynnowych i murów ogniowych,
- rozebranie gzymsu żelbetowego,
- wykucie z muru parapetów zewnętrznych betonowych,
- wykucie z muru stolarki okiennej i drzwiowej,
- odbicie tynków cementowo-wapiennych ze ścian zewnętrznych i ościeży zewnętrznych,
- odcięcie węgarków przy otworach okiennych,
- rozebranie nawierzchni z kostki granitowej wraz z podbudową betonową – kostka granitowa do ponownego wykorzystania,
- rozebranie nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową betonową – kostka betonowa do ponownego wykorzystania,
- wykonanie wykopów przy ścianach zewnętrznych,
- rozebranie części komina i czap kominowych betonowych,
- odbicie tynków na kominach i murkach ogniowych,
- wykonanie obmurowania słupów żelbetowych z cegły ceramicznej pełnej,
- wykonanie tynków cementowych (w miejscach po odbiciu tynków) na ścianach fundamentowych,
- wykonanie tynków cementowo-wapiennych (w miejscach po odbiciu tynków) na ścianach zewnętrznych,
- wykonanie napraw miejsc spękań i zarysowań widocznych na ścianach elewacji,
- wykonanie czap betonowych na kominach,
- wykonanie tynków cementowo-wapiennych (w miejscach po odbiciu tynków) na kominach,
- montaż stolarki okiennej z profili PCV
- montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej, malowanych proszkowo,
- montaż parapetów wewnętrznych PCV,
- montaż drzwi wejściowych z profili aluminiowych,
- wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej ścian fundamentowych,
- wykonanie izolacji termicznej ścian przyziemia budynku,
- wykonanie izolacji termicznej ściany przyziemia z wełny mineralnej REI 120, (w pasie w odległości 100 cm od komina ze stali nierdzewnej)
- wykonanie izolacji termicznej stropu nad podcieniem,
- wykonanie obróbek blacharskich pasów nadrynnowych, murków ogniowych i wystających detali,
- wykonanie przebudowy podłączenia rur żeliwnych, do których podłączone są rury spustowe,
- wymiana rynien i rur spustowych na nowe,
- wykonanie wyprawy tynkarskiej na kominach, murkach ogniowych i obmurowanych słupach żelbetowych,
- wykonanie opaski i nawierzchni przy ścianach i słupach - odtworzenie z wykorzystaniem odzyskanej kostki kamiennej granitowej i kostki betonowej,
- zamontowanie na kołki chemiczne na ścianie podcienia zdemontowanej 1 tablicy pamiątkowej,
- renowacja skrzynki gazowej
- przesunięcie kraty wentylacyjnej na ścianie elewacji północnej
- wymiana instalacji odgromowej dachu na nową,
- wykonanie uziomów otokowych,
3. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze zgłoszeniem wykonania robót budowlanych z dnia 19.06.2024 r., projektem budowlanym oraz zgodnie z decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze z dnia 11.06.2024r. znak ZN.5142.89.2024 [mWsc-1].
4. Obowiązki wykonawcy w zakresie spełnienia wymogów dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia w strefie prowadzonych robót budowlanych:
Wykonawca robót budowlanych zobowiązany będzie prowadzić roboty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003r., nr 47, poz. 401).
W związku z tym, że zaplanowane roboty budowlane prowadzone będą w budynku zaplecza sali gimnastycznej w trakcie trwania roku szkolnego, wykonawca zapewni:
- ogrodzenie miejsc pracy oraz wyznaczenie i odpowiednie oznakowanie stref niebezpiecznych,
- wykonanie zadaszonych dróg, wyjść i przejść dla osób poruszających się na terenie szkoły, wyposażonych dodatkowo w siatki ochronne zabezpieczające przed możliwością uderzenia spadającym z góry przedmiotem, daszki ochronne powinny spełniać wymagania określone w § 22 w/w rozporządzenia,
- dokonanie odbioru technicznego zamontowanych rusztowań oraz daszków przez osoby posiadające w tym zakresie odpowiednie uprawnienia,
- sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia,
- odpowiednie zabezpieczenie miejsca robót przed dostępem osób nieupoważnionych,
- przeszkolenie zatrudnionych pracowników w zakresie znajomości przepisów BHP,
- aktualne badania lekarskie oraz wyposażenie zatrudnionych pracowników w środki ochrony indywidualnej,
- wyznaczenie i odpowiednie zabezpieczenie strefy tymczasowego magazynowania odpadów.
- wywiezienie i zagospodarowanie wytworzonych podczas robót budowlanych odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2023r. poz. 1587, ze zm.).
5. Zadanie należy realizować zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
6. Szczegółowy zakres robót objęty przedmiotem zamówienia oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja załączona do SWZ, a w szczególności: projekt budowlany, projekt techniczny branży elektrycznej i przedmiary robót. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie przedsięwzięcia wskazanym w projekcie budowlanym i projekcie technicznym branży elektrycznej, zasadach wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Poszczególne ilości i rodzaje robót powinny być oszacowane w szczególności na podstawie dokumentacji projektowej. Załączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570423,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Giera Piotr Giera Daniel Giera Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 696 188 94 66
7.3.3) Ulica: Dzięczyna 28a
7.3.4) Miejscowość: Poniec
7.3.5) Kod pocztowy: 64-125
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA GIERA PIOTR GIERA, DANIEL GIERA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA GIERA PIOTR GIERA, DANIEL GIERA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.