eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa"Modernizacja budynku zaplecza Sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi we Wschowie"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynku zaplecza Sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi we Wschowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wschowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977945847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kosynierów 1c

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.wschowa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wschowa.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/167360/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja budynku zaplecza Sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi we Wschowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6286559e-5b54-4402-b99b-ee5709becf26

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517523

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044912/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja budynku zaplecza sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi we Wschowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425081

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.272.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ogólny opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje realizację inwestycji polegającej na modernizacji budynku zaplecza sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Tomasza Zana we Wschowie przy ulicy Jana Matejki 1.

1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku zaplecza sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im Tomasza Zana we Wschowie przy ulicy Jana Matejki 1 (działka nr 1391). Budynek zaplecza sali gimnastycznej został dobudowany do budynku sali gimnastycznej w latach 60-tych XX wieku. Wykonany w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne z cegieł pełnych otynkowane i malowane farbami emulsyjnymi. Stolarka okienna z profili PCV obsadzona w 2023 roku, pozostała „stara” stolarka okienna i drzwiowa drewniana. Budynek zaplecza sali gimnastycznej zlokalizowany jest na terenie zespołu urbanistyczno–krajobrazowego miasta Wschowa wpisanego do rejestru zabytków pod nr 134 decyzją wojewódzkiego konserwatora zabytków z dnia 28.08.1958 r. oraz pod nr 2181 decyzją wojewódzkiego konserwatora zabytków z dnia 28.01.1975 r. Wpisany do rejestru zabytków układ urbanistyczny stanowi obiekt zabytkowy chroniony w myśl art. 6 pkt.1 lit. b oraz art. 7 pkt. 1 ustawy z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Zgodnie z art. 36 ust. 1 p.1 cyt. ustawy prowadzenie robót budowlanych przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków wymaga pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków.
Zakres robót obejmuje wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych w technologii lekkiej-mokrej, wykonanie wypraw tynkarskich, wykonanie częściowej wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie instalacji odgromowej oraz wykonanie innych niezbędnych robót.

2. Zakres robót budowlanych objętych zamówieniem:
- zdemontowanie 1 tablicy pamiątkowej (do ponownego zamontowania) i 2 tablic informacyjnych,
- zdemontowanie 3 lamp zewnętrznych wspornikowych,
- zdemontowanie rynien i rur spustowych,
- rozebranie obróbek blacharskich pasów nadrynnowych i murów ogniowych,
- rozebranie gzymsu żelbetowego,
- wykucie z muru parapetów zewnętrznych betonowych,
- wykucie z muru stolarki okiennej i drzwiowej,
- odbicie tynków cementowo-wapiennych ze ścian zewnętrznych i ościeży zewnętrznych,
- odcięcie węgarków przy otworach okiennych,
- rozebranie nawierzchni z kostki granitowej wraz z podbudową betonową – kostka granitowa do ponownego wykorzystania,
- rozebranie nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową betonową – kostka betonowa do ponownego wykorzystania,
- wykonanie wykopów przy ścianach zewnętrznych,
- rozebranie części komina i czap kominowych betonowych,
- odbicie tynków na kominach i murkach ogniowych,
- wykonanie obmurowania słupów żelbetowych z cegły ceramicznej pełnej,
- wykonanie tynków cementowych (w miejscach po odbiciu tynków) na ścianach fundamentowych,
- wykonanie tynków cementowo-wapiennych (w miejscach po odbiciu tynków) na ścianach zewnętrznych,
- wykonanie napraw miejsc spękań i zarysowań widocznych na ścianach elewacji,
- wykonanie czap betonowych na kominach,
- wykonanie tynków cementowo-wapiennych (w miejscach po odbiciu tynków) na kominach,
- montaż stolarki okiennej z profili PCV
- montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej, malowanych proszkowo,
- montaż parapetów wewnętrznych PCV,
- montaż drzwi wejściowych z profili aluminiowych,
- wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej ścian fundamentowych,
- wykonanie izolacji termicznej ścian przyziemia budynku,
- wykonanie izolacji termicznej ściany przyziemia z wełny mineralnej REI 120, (w pasie w odległości 100 cm od komina ze stali nierdzewnej)
- wykonanie izolacji termicznej stropu nad podcieniem,
- wykonanie obróbek blacharskich pasów nadrynnowych, murków ogniowych i wystających detali,
- wykonanie przebudowy podłączenia rur żeliwnych, do których podłączone są rury spustowe,
- wymiana rynien i rur spustowych na nowe,
- wykonanie wyprawy tynkarskiej na kominach, murkach ogniowych i obmurowanych słupach żelbetowych,
- wykonanie opaski i nawierzchni przy ścianach i słupach - odtworzenie z wykorzystaniem odzyskanej kostki kamiennej granitowej i kostki betonowej,
- zamontowanie na kołki chemiczne na ścianie podcienia zdemontowanej 1 tablicy pamiątkowej,
- renowacja skrzynki gazowej
- przesunięcie kraty wentylacyjnej na ścianie elewacji północnej
- wymiana instalacji odgromowej dachu na nową,
- wykonanie uziomów otokowych,

3. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze zgłoszeniem wykonania robót budowlanych z dnia 19.06.2024 r., projektem budowlanym oraz zgodnie z decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze z dnia 11.06.2024r. znak ZN.5142.89.2024 [mWsc-1].
4. Obowiązki wykonawcy w zakresie spełnienia wymogów dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia w strefie prowadzonych robót budowlanych:
Wykonawca robót budowlanych zobowiązany będzie prowadzić roboty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003r., nr 47, poz. 401).
W związku z tym, że zaplanowane roboty budowlane prowadzone będą w budynku zaplecza sali gimnastycznej w trakcie trwania roku szkolnego, wykonawca zapewni:
- ogrodzenie miejsc pracy oraz wyznaczenie i odpowiednie oznakowanie stref niebezpiecznych,
- wykonanie zadaszonych dróg, wyjść i przejść dla osób poruszających się na terenie szkoły, wyposażonych dodatkowo w siatki ochronne zabezpieczające przed możliwością uderzenia spadającym z góry przedmiotem, daszki ochronne powinny spełniać wymagania określone w § 22 w/w rozporządzenia,
- dokonanie odbioru technicznego zamontowanych rusztowań oraz daszków przez osoby posiadające w tym zakresie odpowiednie uprawnienia,
- sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia,
- odpowiednie zabezpieczenie miejsca robót przed dostępem osób nieupoważnionych,
- przeszkolenie zatrudnionych pracowników w zakresie znajomości przepisów BHP,
- aktualne badania lekarskie oraz wyposażenie zatrudnionych pracowników w środki ochrony indywidualnej,
- wyznaczenie i odpowiednie zabezpieczenie strefy tymczasowego magazynowania odpadów.
- wywiezienie i zagospodarowanie wytworzonych podczas robót budowlanych odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2023r. poz. 1587, ze zm.).

5. Zadanie należy realizować zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

6. Szczegółowy zakres robót objęty przedmiotem zamówienia oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja załączona do SWZ, a w szczególności: projekt budowlany, projekt techniczny branży elektrycznej i przedmiary robót. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie przedsięwzięcia wskazanym w projekcie budowlanym i projekcie technicznym branży elektrycznej, zasadach wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Poszczególne ilości i rodzaje robót powinny być oszacowane w szczególności na podstawie dokumentacji projektowej. Załączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570423,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Giera Piotr Giera Daniel Giera Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 696 188 94 66

7.3.3) Ulica: Dzięczyna 28a

7.3.4) Miejscowość: Poniec

7.3.5) Kod pocztowy: 64-125

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-05

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.