Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00451058/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
- 2024/BZP 00467032/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa przedszkola wraz ze żłobkiem w Lubzinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ropczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krisego 1
1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 017 2210550
1.5.8.) Numer faksu: 017 2210555
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ropczyce@intertele.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ropczyce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa przedszkola wraz ze żłobkiem w Lubzinie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef08726c-b78f-46b2-9463-38d339071595
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036337/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa przedszkola wraz ze żłobkiem w Lubzinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451058
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPZP.271.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przedszkola publicznego wraz ze żłobkiem i niezbędna infrastrukturą techniczną: wewnętrznymi instalacjami: wody, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewani, elektryczną i niskoprądową, przyłączami: wodociągowymi, kanalizacji sanitarnej, przebudowa sieci: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, niskiego napięcia i teletechniczną, powierzchniami utwardzonymi z miejscami parkingowymi (10 miejsc parkingowych) oraz rozbiórką budynku gospodarczego na dz. nr ew. 534,1, 534/2 i 535 w jedn. ewid. gr. 181503_5 Ropczyce obr. Lubzina w ramach zadnia pn.: „Budowa przedszkola wraz ze żłobkiem w Lubzinie” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej: FEPK.05.01 Edukacja, nabór nr FEPK.05.01-IZ.00-001/23.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót w zakresie i rodzaju określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, w tym:
2.1. budowę budynku przedszkola publicznego wraz ze żłobkiem i niezbędna infrastrukturą techniczną tj: instalacjami wewnętrznymi: wody, kanalizacji sanitarnej, gazowej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, elektryczną, teleinformatyczną, telewizyjną dozorową, wideodomofonową, fotowoltaiczną i odgromową oraz instalacjami zewnętrznymi: kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i wodnej,
2.2. budowę placów manewrowych i miejsc postojowych, chodników, zjazdu oraz ogrodzenia, nasadzenia drzew i krzewów, montaż budek lęgowych,
2.3. wykonanie przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej,
2.4. Zamawiający we własnym zakresie pokryje koszty opłat przyłączeniowych wszystkich mediów dołączonych do budynku.
3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania placu zabaw wraz z jego ogrodzeniem.
4. Dostarczone w ramach zamówienia urządzenia należy zainstalować/zamontować, dokonać uruchomienia pracy tych urządzeń łącznie z przeszkoleniem Użytkownika obiektu w zakresie uruchomienia i eksploatacji tych urządzeń.
5. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
5.1. Wyposażenia obiektu w:
- instrukcje rozruchu, eksploatacji i konserwacji urządzeń dostarczanych i montowanych/instalowanych w ramach niniejszego zamówienia,
- instrukcje BHP,
- instrukcje przeciwpożarowe zawierające schematy dróg ewakuacyjnych oraz wyposażenie p.poż., oznakowanie i sprzęt p.poż.
5.2. Przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia, w tym oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót o przyjęciu obowiązku kierowania budową, oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, przygotowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, itp. a także do wykonania niezbędnych prób, odbiorów, badań i sprawdzeń.
5.3. Przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia, w tym: pozyskanie protokołów prób, odbiorów, badań i sprawdzeń, przygotowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla wszystkich nowych obiektów budowlanych stanowiących elementy zagospodarowania terenu.
6. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ w tym dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 2 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 4 do SWZ. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy, a ilości w nich podane mają charakter orientacyjny.
7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.
8. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm.
9. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu,
a nie konkretnego producenta.
10. Wymagany okres gwarancji min. 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
11. Wykonawca zobowiązany jest wykonać 1 tablicę informacyjną o wymiarach 240x120 zgodnie z zasadami oznakowania i promocji projektów FEP 2021-2027 na stronie internetowej https://funduszeue.podkarpackie.pl/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5050000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7289792,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5050000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLID-BUD Bartłomiej Petejko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141686966
7.3.3) Ulica: Astrowa 11
7.3.4) Miejscowość: Cmolas
7.3.5) Kod pocztowy: 36-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLID-BUD Bartłomiej Petejko , AxOn Electric Bartłomiej Petejko
jakie przetargi wygrała firma
SOLID-BUD Bartłomiej Petejko , AxOn Electric Bartłomiej Petejko
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5050000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Dostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z aktualizacją i wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji dla Gminy Ropczyce
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ropczycach.
- Dostawa środków czystości w 2025 roku do szkół z terenu Gminy Ropczyce, gdzie zastosowano podział na zadania
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
- Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowego utrzymania 2024/2025 z podziałem na zadania
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych oraz sprzętu budowlanego
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Boczkach Chełmońskich"
- Modernizacja boiska do piłki nożnej w Korzennej poprzez montaż trybun.
- PRACE ADAPTACYJNE DOTYCZĄCE UTWORZENIA PRACOWNI OZE W RAMACH PROJEKTU "POPRAWA JAKOŚCI INFRASTRUKTURY EDUKACJI ZAWODOWEJ W MIEŚCIE KONIN CELEM DOSTOSOWANIA DO POTRZEB REGIONALNEGO RYNKU PRACY"
- Remont pomieszczeń w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Janów Lubelski
- Remont pomieszczeń budynku A - zaplecze sportowe Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1670T Probołowice - Miernów - Stawieszyce odc. Miernów - Probołowice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.