Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Kazimierzy Wielkiej w roku szkolnym 2022/2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Publicznych Szkół i Placówek w Kazimierzy Wielkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290619996
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 12
1.5.2.) Miejscowość: Kazimierza Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413522145
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoszk@kazimierzawielka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zeaskazimierzawielka.bip.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Kazimierzy Wielkiej w roku szkolnym 2022/2023”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71fdf5a6-8683-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty na część 3, 4, 5, 6 zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-2ee97afd-505c-11ed-8832-4e4740e186ac
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZEAS.26.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 165644,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Kazimierzy Wielkiej w roku szkolnym 2022/2023.1) Przedmiot zamówienia został określony w Załącznikach od 1a do 1d do Zaproszenia do negocjacji i obejmuje:
Część 1 – Nabiał - zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym - załącznik nr 1a do Zaproszenia do negocjacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 33465,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Kazimierzy Wielkiej w roku szkolnym 2022/2023.1) Przedmiot zamówienia został określony w Załącznikach od 1a do 1d do Zaproszenia do negocjacji i obejmuje:
Część 2 – Artykuły spożywcze suche i inne - zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym - załącznik nr 1b do Zaproszenia do negocjacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 64208,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Kazimierzy Wielkiej w roku szkolnym 2022/2023.1) Przedmiot zamówienia został określony w Załącznikach od 1a do 1d do Zaproszenia do negocjacji i obejmuje:
Część 3 – Warzywa, owoce - zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym - załącznik nr 1c do Zaproszenia do negocjacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 37794,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Kazimierzy Wielkiej w roku szkolnym 2022/2023.1) Przedmiot zamówienia został określony w Załącznikach od 1a do 1d do Zaproszenia do negocjacji i obejmuje:
Część 4 – Warzywa i owoce mrożone, ryby mrożone - zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym - załącznik nr 1d do Zaproszenia do negocjacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 30177,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33697,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33697,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33697,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN WOŁOCH FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA „WOŁOCH-ARTYKUŁY SPOŻYWCZE”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6590000670
7.3.3) Ulica: KRÓTKA
7.3.4) Miejscowość: MIECHÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33697,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62372,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62372,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62372,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN WOŁOCH FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA „WOŁOCH-ARTYKUŁY SPOŻYWCZE”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6590000670
7.3.3) Ulica: KRÓTKA
7.3.4) Miejscowość: MIECHÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62372,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-23Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35356,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35356,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35356,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN WOŁOCH FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA „WOŁOCH-ARTYKUŁY SPOŻYWCZE”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6590000670
7.3.3) Ulica: KRÓTKA
7.3.4) Miejscowość: MIECHÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35356,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-23Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36039,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36039,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36039,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN WOŁOCH FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA „WOŁOCH-ARTYKUŁY SPOŻYWCZE”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6590000670
7.3.3) Ulica: KRÓTKA
7.3.4) Miejscowość: MIECHÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36039,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-23SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI KAZIMIERZA WIELKA
- "Zagospodarowanie terenu wokół zbiorników wodnych w Kazimierzy Wielkiej".
- Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Kazimierskiego z podziałem na zadania
- Opracowanie dokumentacji na poprawę efektywności energetycznej budynków
więcej: przetargi KAZIMIERZA WIELKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja stoiska MJWPU, obsługa strefy funduszy europejskich podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.