Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00446319/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie działek 78/4 i 78/5 z przeznaczeniem na ogród jordanowski – zad. 2013/15
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 115
1.5.2.) Miejscowość: Łomianki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2023
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placu zabaw w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie działek 78/4 i 78/5 z przeznaczeniem na ogród jordanowski – zad. 2013/152.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d138939-6c36-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00069839/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 2013/15 Zagospodarowanie działek 78/4 i 78/5 z przeznaczeniem na ogód jordanowski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446319
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.39.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placu zabaw w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie działek 78/4 i 78/5 z przeznaczeniem na ogród jordanowski – zad. 2013/15.
2. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej pn. Projekt budowy placu zabaw, małej architektury oraz urządzeń towarzyszących” Al. Chopina, 05-092 Łomianki, dz. ew. 78/5 obręb 0010 jed. ew. 143205_5 dla zadania pn. Budowa wiaty rekreacyjnej powierzchni 35 m², budynku gospodarczego 9,3 m² wraz z miejscem przewidzianym na budowę placu zabaw
oraz niezbędne dojście oraz infrastrukturę techniczną na dz. ew. nr 78/5, obręb 0010 Łomianki Dolne – Zaświadczenie AB.6743.805.2021.JE oraz w „Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót”.
3. Przedmiar robót należy traktować jako dokument dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty.
4. Roboty obejmują w szczególności:
1) Roboty przygotowawcze ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych,
2) Wykonanie prac związanych z wytyczeniem lokalizacji urządzeń oraz nawierzchni,
3) Organizacja, utrzymanie i likwidacja zaplecza oraz placu budowy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody,
4) Przygotowanie terenu – wykonanie pomiarów, zabezpieczenie drzew i krzewów, karczowanie krzewów, obsługa geodezyjna,
5) Prace ziemne: zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, korytowanie, profilowanie
i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
6) Prace w zakresie budowy ciągu pieszego wraz z nawierzchnią z kostki betonowej 1,5 m plus obrzeża betonowe,
7) Prace w zakresie budowy ciągu pieszego na placu zabaw z nawierzchni typu Tartan oraz nawierzchni bezpiecznych pod urządzenia zabawowe Tartan i z piasku w obrzeżach elastycznych bezpiecznych gumowych,
8) Zamawiający wyłącza z przedmiaru robót budowę miejsc postojowych (Ekokrata), punkty 88-96.
9) Budowa oświetlenia solarnego,
10) Dostawa i montaż lamp oświetleniowych,
11) Dostawa i montaż obiektów małej architektury: kosze na śmieci, stojaki rowerowe, tablica z regulaminem (treść regulaminu i wygląd tablicy należy uzgodnić z Wydziałem Gospodarki Komunalnej),
12) Dostawa i montaż urządzeń zabawowych: karuzeli dla osób niepełnosprawnych, zestawu trzywiekowy ze ślizgawką, huśtawka wahadłowa bocianie gniazdo, karuzela, małpi gaj linarium, piaskownica z domkiem, huśtawki bujak sprężynowiec, tor przeszkód hopki,
13) Dostawa i montaż kompletnego ogrodzenia panelowego 3D, ocynkowanego malowanego proszkowo wys. 1,53 m wraz furtką o szer. min 1,00 m wyposażoną w klamkę i zamek na klucz.
14) Wykonanie nasadzeń roślin: krzewy – cis pospolity, drzew - jesion z sadzonek 1,80 – 2,00 m,
15) Prace pielęgnacyjno-sanitarne istniejących drzew i krzewów (wycinki krzewów, usunięcie karpin, zabiegi pielęgnacyjne),
16) Utrzymanie pielęgnacji posadzonej roślinności: wymiana uszkodzonych, suchych roślin, dosiew trawy, odchwaszczanie, nawożenie mineralne, podlewanie do końca 2024 r.,
17) Założenie trawnika na placu zabaw,
18) Renowacja trawników,
19) Uprzątnięcie terenu,
20) Wykonanie tablicy informacyjnej w rozmiarze A3 z informacjami na temat projektu, w tym z informacjami dotyczącymi udzielonego dofinansowania.
21) Wykonawca ma prawo do wykorzystania logo PFRON i programu wyłącznie do celów niekomercyjnych oraz nie może go dalej przekazywać innym podmiotom. Beneficjent zobowiązuje się do przestrzegania zasad określonych w „Księdze identyfikacji wizualnej” zamieszczonej na stronie internetowej PFRON: www.pfron.org.pl.
22) Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, zgłoszenie do Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
23) Przygotowanie 2 szt. dokumentacji powykonawczej.
6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 589416,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 743002,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 589416,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROW Marcin Kulaszewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 844 209 46 40; REGON 383817164
7.3.3) Ulica: Warszawska 95A/7,
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Brukarskie i budowlane, Nasadzenia roślin
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553720,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
- Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej zlok. przy ul. Strzeleckiej 35 w Sadowej, na żłobek gminny w ramach zad. 2019/02 pn.: "Budowa Gminnego Żłobka w Sadowej".
- "Odwodnienie ulic - modernizacja, remonty, konserwacja i czyszczenie w roku 2025"
- Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w celu rozbudowy ulicy Odysei oraz ulicy Miłej o łącznej długości ok. 1,25 km
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.