Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługę kompleksowego sprzątania pomieszczeń, posesji i parkingów w budynkach Urzędu Miejskiego Wrocławia, przy ul. Strzegomskiej 148 i ul. Muchoborskiej 1 we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Nowy Targ
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-141
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp.da@um.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługę kompleksowego sprzątania pomieszczeń, posesji i parkingów w budynkach Urzędu Miejskiego Wrocławia, przy ul. Strzegomskiej 148 i ul. Muchoborskiej 1 we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b3df6b5-f406-4609-8d3c-04ff9a777943
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie podstawowe ZP/PN/38/2022/WOU pod nazwą „Usługa sprzątania pomieszczeń, posesji, terenów zieleni i parkingów oraz obsługa spotkań i narad wraz z bieżącym serwisem porządkowym w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia”(umowy na 2 lata w podziale na 5 zadań).
Zamówienie dla zadania nr 2 zostało udzielone w dniu 30 sierpnia 2022 r., zatem nie minęło 3 lata od jego udzielenia. Zamówienie z wolnej ręki będzie udzielone dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego dla zadania nr 2 i polegać będzie ono na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita kwota tego zamówienia została uwzględniona w jego wartości.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP/PN/38/2022/WOU
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZWR/67/2024/WBZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 28479,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń, posesji i parkingów w budynkach Urzędu Miejskiego Wrocławia, przy ul. Strzegomskiej 148 i ul. Muchoborskiej 1 we Wrocławiu, w tym obsługa spotkań i narad, konserwacja terenów zielonych oraz bieżący serwis porządkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
50324200-4 - Zapobiegawcze usługi konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robot 1 B. Orzechowska i Z. Gryglewicz Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930523577
7.3.3) Ulica: Pomorska 42
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-219
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBOT 1 B. ORZECHOWSKA I Z. GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ROBOT 1 B. ORZECHOWSKA I Z. GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34570,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2024-09-30INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatki schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym.
- Wymiana instalacji elektrycznej WLZ, ADM w budynku wielorodzinnym
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi Hong Kong Beauty&Wellness Expo w Hongkongu
- "Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów". Zamówienie z prawem opcji
- Dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji projektu ABM nr 2021/ABM/05/00002-00 - 6 Zadań
- Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców - Warszawa część II oraz Oddział Terenowy Kraków.
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- "Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r."
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.