Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00430342/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportowych związanych z usuwaniem i wywozem odpadów z części wspólnych budynków, lokali oraz terenów, na wysypisko oraz w razie potrzeby w miejsca wskazane przez Zamawiającego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie nieruchomościami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportowych związanych z usuwaniem i wywozem odpadów z części wspólnych budynków, lokali oraz terenów, na wysypisko oraz w razie potrzeby w miejsca wskazane przez Zamawiającego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbcb680b-6376-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007969/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.37 Umowa ramowa na porządkowanie terenu, wywóz gabarytów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430342
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.144.2023
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej ustalającej zasady i warunki dotyczące realizacji przekazywanych zleceń na świadczenie usług transportowych dla Zarządu Lokali Miejskich na usługi transportowe związane z usuwaniem i wywozem odpadów (w tym wielkogabarytowych)
z części wspólnych budynków (strychów, piwnic, wspólnych korytarzy oraz innych pomieszczeń nie służących do wyłącznego użytku poszczególnych mieszkańców), lokali oraz terenów, na wysypisko oraz w razie potrzeby w miejsca wskazane przez Zamawiającego.
2. Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową na realizację zamówienia z maksymalnie 6 wykonawcami spełniającymi warunki udziału w postępowaniu, niepodlagającymi wykluczeniu i oferującymi najkorzystniejsze warunki w kryterium oceny ofert i których cena jednostkowa brutto (1 roboczo-godzina brutto) wskazana w formularzu ofertowym nie przekracza kwoty 207,26 zł brutto, chyba że Zamawiający będzie mógł przyjąć ofertę z wyższą ceną (przyjęcie oferty z wyższą ceną jednostkową jest uznaniową decyzją Zamawiającego i powoduje umieszczenie wykonawcy w rankingu Wykonawców).
W przypadku, gdy ofertę złoży mniej niż 6 wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu i niepodlegających wykluczeniu, zamawiający podpisze umowę z mniejszą liczbą wykonawców.
Zasady stworzenia rankingu wykonawców, zlecania robót, kolejność zlecania i ich ilość opisuje § 5 projektu umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63110000-3 - Usługi przeładunku towarów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE JAROSŁAW PIETRZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321039334
7.3.4) Miejscowość: Zgierz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE JAROSŁAW PIETRZAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE JAROSŁAW PIETRZAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281866,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. “ARES” Punkt Usługowy, Zakład Pracy Chronionej S.C. Bożena i Adam Kostrzewscy,
93-482 Łódź, ul. Magnesowa 7, NIP: 729-258-03-72
stawka r-godz 200zł r-godz
2. OŚRODEK AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ I SZKOLEŃ SP. Z O.O., UL.GDAŃSKA 54/111, 90-612 ŁÓDŹ,
NIP 7261854638
stawka r-godz. 200 zł
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup żywności dla stołówki szkolnej
- dostawa odczynników laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- EZ.28.186.2024 Usługa 2-go pogwar.serwisu Tomografu Kom.Somatom Sensation Open o nr. ser. 49619 wraz ze st. rob.Syngo i laserami pozycjon.LAP o nr. ser.880295-008 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi
- Całoroczna i całodobowa obsługa kotłowni centralnej na biomasę na terenie Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
- Punkt Interwencji Kryzysowej w projekcie "#Rodzina"
- DZP.26.226.2024 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.