Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00466924/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remonty wolnych lokali miesz. zlok. w bud. miesz., stanowiących zasób kom. gminy zarz. i adm. przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. oraz sporz. świadectw charakt. energ. wyremont. lokali”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO W CZĘSTOCHOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151405607
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgm-tbs.czest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.czest.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f57b87e3-6a10-4554-8023-7a0d5ca01fa81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remonty wolnych lokali miesz. zlok. w bud. miesz., stanowiących zasób kom. gminy zarz. i adm. przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. oraz sporz. świadectw charakt. energ. wyremont. lokali”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f57b87e3-6a10-4554-8023-7a0d5ca01fa8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466924
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DTIZ.2611.26.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 285689,50
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remonty wolnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych w budynkach mieszkalnych, stanowiących zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa oraz sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej dla każdego wyremontowanego lokalu - w obszarze działania Oddziału Eksploatacjiul. Wały Dwernickiego 101/105 w Częstochowie – lokale przy: ul. Żołnierzy Niezłomnych 2 m.36, ul. Kiedrzyńskiej 118 m.16 w obszarze działania Oddziału Eksploatacji ul. Niepodległości 27 w Częstochowie – lokal przy: ul. Bienia 16 m.7”
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71314000-2 - Usługi energetyczne i podobne
42214100-0 - Piece kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 92749,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remonty wolnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych w budynkach mieszkalnych, stanowiących zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa oraz sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej dla każdego wyremontowanego lokalu - w obszarze działania Oddziału Eksploatacji ul. Orlik – Rückemanna 35/37 w Częstochowie – lokal przy: ul. Krakowskiej 31 m.22; lokal przy ul. Krakowskiej 80 m.57, w obszarze działania Oddziału Eksploatacji ul. Łukasińskiego 26 w Częstochowie – lokal przy: ul. Limanowskiego 67 m. 23”4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71314000-2 - Usługi energetyczne i podobne
42214100-0 - Piece kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 92376,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remonty wolnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych w budynkach mieszkalnych, stanowiących zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa oraz sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej dla każdego wyremontowanego lokalu - w obszarze działania Oddziału Eksploatacji ul. Nowowiejskiego 26 w Częstochowie – lokale przy: ul. Dunikowskiego 10 m.1, ul. Sobieskiego 13 m.41, ul. Focha 81a m.21.4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71314000-2 - Usługi energetyczne i podobne
42214100-0 - Piece kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 100563,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie zadania nr 1 na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 poz. 1605), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w pkt. V. SWZ i w pkt. II.4) formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ określił termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy, do dnia 12.11.2024r., natomiast w pkt II.4) formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ zamieszczonego na stronie prowadzonego postepowania w formie pliku edytowalnego, określił terminy realizacji robót:
„ 4)Przedstawiony zakres robót zrealizuję(emy) w określonym terminie, tj. w przypadku:
a) Zadania 1 i Zadania 2 – od dnia podpisania umowy, do dnia 30.09.2024r.*
b) Zadania 3 - od dnia podpisania umowy, do dnia 30.11.2024r.*
*Do tego dnia wykonawca ma obowiązek zgłosić zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego przedmiotu umowy.”
Wykonawcy złożyli oferty na formularzach ofertowych zamieszczonych przez Zamawiającego jako edytowalne pliki z błędnie określonymi terminami wykonania robót.
Zamawiający nie może ujednolicić dat poprzez dokonanie poprawy tego typu omyłki na podstawie
art. 223 ust.2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ byłaby to zbyt duża ingerencja w treść złożonych ofert i oświadczenie woli Wykonawcy, co jest niedopuszczalne na gruncie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130605,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135684,90 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie zadania nr 2 na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 poz. 1605), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w pkt. V. SWZ i w pkt. II.4) formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ określił termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy, do dnia 12.11.2024r., natomiast w pkt II.4) formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ zamieszczonego na stronie prowadzonego postepowania w formie pliku edytowalnego, określił terminy realizacji robót:
„ 4)Przedstawiony zakres robót zrealizuję(emy) w określonym terminie, tj. w przypadku:
a) Zadania 1 i Zadania 2 – od dnia podpisania umowy, do dnia 30.09.2024r.*
b) Zadania 3 - od dnia podpisania umowy, do dnia 30.11.2024r.*
*Do tego dnia wykonawca ma obowiązek zgłosić zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego przedmiotu umowy.”
Wykonawcy złożyli oferty na formularzach ofertowych zamieszczonych przez Zamawiającego jako edytowalne pliki z błędnie określonymi terminami wykonania robót.
Zamawiający nie może ujednolicić dat poprzez dokonanie poprawy tego typu omyłki na podstawie
art. 223 ust.2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ byłaby to zbyt duża ingerencja w treść złożonych ofert i oświadczenie woli Wykonawcy, co jest niedopuszczalne na gruncie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105067,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138335,40 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie zadania nr 3 na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 poz. 1605), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w pkt. V. SWZ i w pkt. II.4) formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ określił termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy, do dnia 12.11.2024r., natomiast w pkt II.4) formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ zamieszczonego na stronie prowadzonego postepowania w formie pliku edytowalnego, określił terminy realizacji robót:
„ 4)Przedstawiony zakres robót zrealizuję(emy) w określonym terminie, tj. w przypadku:
a) Zadania 1 i Zadania 2 – od dnia podpisania umowy, do dnia 30.09.2024r.*
b) Zadania 3 - od dnia podpisania umowy, do dnia 30.11.2024r.*
*Do tego dnia wykonawca ma obowiązek zgłosić zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego przedmiotu umowy.”
Wykonawcy złożyli oferty na formularzach ofertowych zamieszczonych przez Zamawiającego jako edytowalne pliki z błędnie określonymi terminami wykonania robót.
Zamawiający nie może ujednolicić dat poprzez dokonanie poprawy tego typu omyłki na podstawie
art. 223 ust.2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ byłaby to zbyt duża ingerencja w treść złożonych ofert i oświadczenie woli Wykonawcy, co jest niedopuszczalne na gruncie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119778,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120338,10
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: " Przebudowa DP 1029S na odc. Kłomnice - Bartkowice wraz z budową chodnika i dwodnieniem, gm. Kłomnice".
- Sporządzanie opinii kominiarskich,w tym spr.stanu technicznego przew.kominowych dym.,spalin. i went. w wolnych lokalach zlok.w bud. stan. zasób kom. aminy zarz.i admin. przez ZGM TBS Sp. z o.o.
- Remont pomieszczeń 137,138, wymiana drzwi korytarzowych do pom. 134, 135 oraz remont 2 toalet na 1 piętrze w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie, przy ul. Waszyngtona 4/8-segment C
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej przez okres 24 miesięcy
- Sukcesywne dostawy mięs (3 części) do AŚ w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Modernizacja obiektów szkolnych - 2 zadania
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz prac konserwatorskich i robót budowlanych naprawczych elementów drewnianych zabytkowego Spichlerza w Skomlinie.
więcej: Piece kuchenne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.