eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie"Wewnętrzna modernizacja, osuszanie ścian oraz iniekcja w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wewnętrzna modernizacja, osuszanie ścian oraz iniekcja w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STRZELECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jordanowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77/4401755

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/956395

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wewnętrzna modernizacja, osuszanie ścian oraz iniekcja w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-983906e5-3c44-4f33-8140-07b3e3440cf2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034950/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Wewnętrzna modernizacja, osuszanie ścian oraz iniekcja w budynku Powiatowego Centrum Rodzinie w strzelcach Opolskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421311

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.19.2024.KSZCH/IG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 938755,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Budżetu Państwa w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

Przedmiotem zamierzenia jest wewnętrzna modernizacja, osuszanie ścian oraz iniekcja w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich przy ul. Bolesława Chrobrego 5, dz. 1690/1, 1690/2, 1135/2, 1691, 47-100 Strzelce Opolskie.

Opis planowanych robót:

Remont klatki schodowej
Z uwagi na stan techniczny planuje się remont klatki schodowej wraz z jej zabezpieczeniem przeciwpożarowym oraz jej wydzieleniem pożarowym od reszty budynku.
W ramach remontu schodów wykonane będą następujące roboty:
 wygrodzenie i zabezpieczenie miejsca robót przed dostępem osób nieuprawnionych,
 demontaż wykładziny tekstylnej oraz wykładziny PVC z drewnianych stopni schodowych,
 demontaż drewnianych stopni schodowych,
 demontaż drewnianego pochwytu z balustrady schodowej,
 demontaż metalowych detali architektonicznych z konstrukcji klatki schodowej,
 usunięcie powłoki malarskiej z elementów metalowych klatki schodowej
i balustrady metodą strumieniowo-ścierną do stopnia czystości Sa 2 ½
wg PN-ISO 8501-1,
 zabezpieczenie ognioochronne metalowej konstrukcji klatki schodowej przy narażeniu na ogień z czterech stron w klasie R30 dla pożaru celulozowego, kategoria korozyjności środowiska C2.
Temperatura krytyczna Tkr= 550 ° C. Uwaga – powierzchnia do malowania powinna być sucha, pozbawiona tłuszczu i kurzu. Należy pamiętać
o wyprawieniu krawędzi oraz miejsc trudnodostępnych przy użyciu pędzla.
 Montaż drewnianych stopni schodowych z jesionu o grubości 42 mm zabezpieczonych środkiem ogniochronnym.
W ramach przeciwpożarowego wydzielenia schodów planuje się:
 wykonanie w poziomie parteru ścianki działowej o odporności ogniowej EI120 w poprzek korytarza z wykonaniem otworu drzwiowego w tej ściance,
 osadzenie drzwi dwuskrzydłowych o odporności ogniowej EI60S200
w w/w ściance działowej,
 obudowę przeciwpożarową od spodu biegu schodowego prowadzącego do piwnicy do klasy odporności ogniowej do EI120,
 wymianę drzwi prowadzących z klatki schodowej do korytarzy na każdej kondygnacji do odporności ogniowej EI60S200,
 wymianę drzwi prowadzących bezpośrednio z klatki schodowej do pomieszczeń biurowych na drzwi o odporności ogniowej EI60S200,
 wymianę drzwi prowadzących do piwnicy na drzwi o odporności ogniowej EI60S200,
 zamianę kierunku otwierania się drzwi do pomieszczeń usytuowanych na poszczególnych kondygnacjach tuż przy klatce schodowej w związku z kolizją projektowanych drzwi z istniejącymi,
 rozbiórkę obudowy części stropu nad klatką schodową,
 zabudowę dwóch klap dymowych w połaci dachu,
 obudowę tranzytu przez strych do klap dymowych o odporności ogniowej EI120,
 obudowę połaci dachu do odporności ogniowej EI120 w obrębie szachtu wentylacyjnego,
 obudowę belek stropu będących w kolizji z szachtem wentylacyjnym do odporności ogniowej REI120,
 wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru – wg odrębnego opracowania,
 naprawa i uzupełnienie tynków w obrębie realizowanych robót,
 usunięcie starych powłok malarskich na klatce schodowej,
 przygotowanie powierzchni klatki schodowej do malowania,
 malowanie ścian i sufitu klatki schodowej,
 wywóz gruzu z terenu budowy,
 roboty porządkowe.

Osuszanie ścian oraz iniekcja w budynku
Ściany i posadzki piwnic są zawilgocone, a pomieszczenia te służą jako magazyny dokumentacji. Jako przyczynę tego stanu upatruje się źle wykonaną izolację przeciwwilgociową ścian i posadzek piwnic oraz ewentualną niedrożność przykanalików odprowadzających wody opadowe z rur spustowych do sieci kanalizacji ogólnospławnej.
Planuje się następujący zakres robót:
a) w zakresie otoczenia budynku:
 uzgodnienie z właścicielami działek sąsiednich sposób zajęcia
i zabezpieczenia terenu wokół budynku na czas planowanych robót,
 opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu,
 wydzielenie i oznakowanie pasa drogowego oraz pasa działki sąsiedniej,
 wykonanie odcinkowo wykopów po obwodzie budynku do poziomu fundamentów,
 oczyszczenie ścian, uzupełnienie tynków zewnętrznych na części podziemnej i przy gruncie na elewacji budynku,
 wykonanie izolacji pionowej z pasty bitumicznej,
 montaż ochronnej folii kubełkowej,
 wymiana przyłączy kanalizacji deszczowej z rur spustowych do zewnętrznej sieci ogólnospławnej,
 zasypanie wykopów z warstwowym zagęszczaniem zasypki,
 uzupełnienie nawierzchni – UWAGA – nawierzchnia musi być ułożona ze spadkiem od budynku,
 wywóz gruzu z terenu budowy,
 uzupełnienie nawierzchni,
b) w zakresie robót wewnętrznych:
 usunięcie regałów,
 odłączenie wewnętrznej instalacji elektrycznej,
 demontaż skrzydeł drzwiowych,
 rozbiórka ścianek działowych ustawionych na posadzce,
 odbicie tynków wewnętrznych na ścianach,
 skucie posadzki betonowej i ceglanej wraz z podbudową,
 usunięcie gruzu z piwnic,
 wykonanie iniekcji krystalicznej w ścianach piwnic przy posadzce,
 osuszanie ścian przy użyciu osuszaczy elektrycznych,
 ułożenie warstwy chudego betonu,
 ułożenie izolacji poziomej pod ściankami działowymi,
 odtworzenie ścianek działowych,
 odtworzenie instalacji elektrycznej z wymianą przewodów i osprzętu,
 wykonanie tynków wewnętrznych w tym tynków renowacyjnych w pasie przy posadzce,
 ułożenie izolacji poziomej podposadzkowej,
 ułożenie jastrychu cementowego,
 ułożenie posadzki z płytek wraz z cokolikami,
 montaż drzwi wewnętrznych,
 roboty malarskie,
 roboty porządkowe.

Remont elewacji budynku
Planuje się następujący zakres robót:
 uzgodnienie z właścicielami działek sąsiednich sposób zajęcia i zabezpieczenia terenu wokół budynku na czas planowanych robót,
 opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu,
 wydzielenie i oznakowanie pasa drogowego oraz pasa działki sąsiedniej,
 montaż rusztowań elewacyjnych,
 demontaż krat okiennych,
 demontaż obróbek blacharskich – parapetów i gzymsów w tym zadaszenia nad spocznikiem klatki schodowej,
 zabezpieczenie okien i drzwi zewnętrznych,
 odbicie tynków zewnętrznych,
 wykonanie nowych tynków zewnętrznych – faktura tynku zgodna z projektem,
 naprawa, odtworzenie i wykonanie detali architektonicznych – opasek okiennych, detali podokiennych, nadokiennych ,gzymsów,
 osadzenie okna w klatce schodowej w miejscu wypełnienie z luksferów,
 montaż parapetów zewnętrznych,
 wyrównanie chłonności podłoża,
 malowanie elewacji – wg kolorystyki na rysunkach,
 montaż krat okiennych,
 roboty porządkowe,
 demontaż rusztowań elewacyjnych.

Szczegółowy zakres robót określają Dokumentacje projektowe, Decyzja nr 166/19
z dnia 11.04.2019 r. Starosty Strzeleckiego o pozwoleniu na budowę (Dziennik budowy 739/19 z dnia 18.12.2019 r.), Postanowienie nr ZN.5142.73.2019.JH z dnia 19.03.2019 r. Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
W związku z tym, że prace prowadzone będą w użytkowanym obiekcie, nie mogą kolidować z funkcjonowaniem Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Strzelcach Opolskich. Zamawiający zakłada prowadzenie części prac związanych z remontem klatki schodowej w dni wolne od pracy, w celu umożliwienia funkcjonowania jednostek. Prace wykonywane w dni wolne od pracy nie wpłyną na zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.

Wykonawca opracuje w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy Harmonogram realizacji robót i uzgodni go z Zamawiającym. Harmonogram określać będzie szczegółowy zakres rzeczowy i finansowy przedmiotu umowy oraz terminy pośrednie wykonania robót - Harmonogram będzie uwzględniał wcześniej uzgodniony termin renowacji schodów.
Ewentualne zmiany w Harmonogramie wprowadzane na etapie wykonania robót muszą być uzgodnione z Zamawiającym w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.
Będą to np. okoliczności:
a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego,
b) powodujące poprawę parametrów technicznych,
c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów.
Powyższe zmiany, muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zwiększenia ceny wykonania przedmiotu zamówienia.

Cały opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ Część I Rozdział 5 zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1376256,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1591669,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1376256,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JEGIOŁKA Rajmund – Firma Wielobranżowa Budownictwo-Produkcja-Handel ”RAJBUD”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561002626

7.3.3) Ulica: ul. Krasowska 4

7.3.4) Miejscowość: Leśnica

7.3.5) Kod pocztowy: 47-150

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1376256,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.