Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00437458/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT W BUDYNKU PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000313
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MICKIEWICZA 7
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-352
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.merwart@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-kielce
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4bcdfd3f-3036-4181-b470-8aaba53ddc941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT W BUDYNKU PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bcdfd3f-3036-4181-b470-8aaba53ddc94
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517616
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232270/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przeprowadzenie remontów w budynkach prokuratur okręgu kieleckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437458
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3016-7.261.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1624390,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu w budynku Prokuratury Rejonowej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. A. Wardyńskiego 15 C na podstawie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót4.5.3.) Główny kod CPV: 45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1598000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku Prokuratury Rejonowej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. A. Wardyńskiego 15 C systemu klimatyzacji w budynku na zasadzie „zaprojektuj i zbuduj”.4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 260000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku Prokuratury Rejonowej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. A. Wardyńskiego 15 C na podstawie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót systemu telewizji dozorowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 140000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1787799,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1968000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1787799,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: To Twoje Miejsce Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382462701
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
TTM Sp. z o.o. Sp. Kom. - prace remontowo - budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1787799,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia postępowania jest fakt, iż nie została złożona żadna oferta na realizację zadania
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia postępowania jest fakt, iż nie została złożona żadna oferta na realizację zadania
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą Program przebudowy nawierzchni ulic na terenie Miasta Kielce - Kielce bez dziur - ul. Warszawska na odc. od ul. Jesionowej do ul. Turystycznej - jezdnia zachodnia
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulic: Husarska, Sobieskiego w Kielcach
- Usługi sprzątania terenów zewnętrznych UJK
- Zorganizowanie letnich i zimowych wyjazdów dla uczestników projektu pn. "Wspieramy i usamodzielniamy - rozwój rodzinnej pieczy"
- Zakup wraz z dostawą opakowań sterylizacyjnych dla Centralnej Sterylizatorni Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce" Odcinek 2 i Odcinek 4.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw Drogoradz i Turznica
- "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Wysokie, gm. Czerwieńsk"
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Jeżowe, w miejscowościach: Jeżowe, Groble, Jata i Sójkowa wraz z systemem monitorowania
- Modernizacja budynku garażowego Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim poprzez wzmocnienie konstrukcji budynku wraz z przywróceniem go do użytkowania
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.