Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00438794/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego nad stawem w Dębniczce. Etap I i II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Damnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979795
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górna 1
1.5.2.) Miejscowość: Damnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-231
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598484431
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@damnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/damnica/proceedings
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/damnica/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego nad stawem w Dębniczce. Etap I i II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d06727b7-681f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517665
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019877/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 zagospodarowanie terenu rekreacyjnego nad stawem w miejscowosci Dębniczka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja będzie finansowana ze środków EFRROW w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438794
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 201626,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewiduje się wykonanie placyku rekreacyjnego (północny). Na terenie placu powstaną pomosty przy lustrze wody o konstrukcji drewnianej, schody drewniane pomiędzy pomostami, schody z kostki brukowej betonowej, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, ścieżki wokół stawu, płaty darniny na skarpach – naturalna przywodna roślinność zielna, kiszka faszynowa zabezpieczenia brzegu stawu, narzut kamienny zabezpieczenia brzegu stawu oraz drewniana altanka.
Prace podzielone na dwa etapy:
ETAP I – prace przygotowawcze -ziemne, wykonanie elementów małej architektury, pomosty, schody, oraz zabudowa biologiczna brzegu stawu.
ETAP II – element małej architektury- altana, wykonanie ścieżek wokół stawu, oraz drogi dojazdowej.
Zakres robót szczegółowo opisuje załączona dokumentacja projektowa wraz z dokumentacją zamienną (dot. konstrukcji pomostu i ścieżki wokół stawu)
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych z należytą starannością, zgodnie z:
1) umową,
2) dokumentacją projektową,
3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) wytycznymi Zamawiającego,
5) zasadami wiedzy technicznej.
Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa składająca się projektu budowlano-wykonawczego, projektu zamiennego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót a pomocniczo również przedmiary robót.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania przedmiotowej inwestycji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 866768,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYGOCKI, Andrzej Wygocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391232835
7.3.3) Ulica: Ciemino 16A
7.3.4) Miejscowość: Głowczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 76-220
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DAMNICA
- Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Damnicy
- SPORZĄDZENIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY DAMNICA DLA CZĘŚCI OBRĘBÓW:
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych w leśnictwach Karżniczka, Stara Dąbrowa - siódme postępowanie w 2024 roku
- Budowa drogi gminnej w Mianowicach gmina Damnica.
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych w leśnictwach Wielka Wieś, Karżniczka, Stara Dąbrowa - szóste postępowanie w 2024 roku
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych w leśnictwach Stara Dąbrowa, Żoruchowo - piąte postępowanie w 2024 roku
więcej: przetargi DAMNICA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.