eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku.



Og³oszenie z dnia 2023-11-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zmk.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-38d68999-8935-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00517699

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00023174/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.21 Us³ugi pocztowe.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne:
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s na komputer,
- komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta.

Wymagania organizacyjne:
Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o
¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±.
W przedmiotowym postêpowaniu zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ,
wniosków, zawiadomieñ oraz informacji za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem https://zmkbialystok.ezamawiajacy.pl w sekcji „Modu³ korespondencji”.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej „Modu³ korespondencji”. Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana.
Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem ust. 14 niniejszego rozdzia³u:
- zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu na subdomenie ZMK Bia³ystok https://zmkbialystok.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
- wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego, podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”,
- po potwierdzeniu adresu e-mail nale¿y siê zalogowaæ za pomoc± przycisku „Zaloguj” w celu ukoñczenia procesu rejestracji,
- po wpisaniu loginu i has³a nale¿y u¿yæ przycisku „Zaloguj siê”, a po zalogowaniu siê nale¿y wybraæ zak³adkê „Rejestracja”,
- po wype³nieniu formularza rejestracyjnego podzielonego na cztery etapy nale¿y wys³aæ wniosek rejestracyjny do weryfikacji za pomoc± przycisku „Wy¶lij wniosek”. Kod pocztowy w formularzu powinien byæ wpisany w formacie XX-XXX natomiast numer NIP/PESEL oraz numery telefonów jako ci±g cyfr (bez my¶lnika lub spacji miêdzy cyframi),
- wiadomo¶æ potwierdzaj±ca aktywacjê konta zostanie przes³ana na adres
e-mail u¿yty podczas rejestracji w ci±gu 6 godzin roboczych od przes³ania wniosku do akceptacji. Je¿eli niezbêdna jest szybsza weryfikacja wniosku, istnieje mo¿liwo¶æ kontaktu z infolini± wsparcia (22 257 22 23) z pro¶b± o przyspieszenie weryfikacji wniosku rejestracyjnego. Infolinia jest czynna w dni robocze od godziny 9:00 do 17:00.
- po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym, a wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem „Modu³u korespondencji”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Realizuj±c przepisy Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie
o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” oraz uwzglêdniaj±c wymagania okre¶lone w art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej tak¿e „ustaw±”, zamawiaj±cy informuje o zasadach przetwarzania danych wykonawcy lub osób po stronie wykonawcy oraz o przys³uguj±cych prawach z tym zwi±zanych:
1) administratorem Pañstwa danych osobowych jest:
Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok, tel. 85.74-79-430, kontakt z inspektorem ochrony danych w Zarz±dzie Mienia Komunalnego
w Bia³ymstoku, mo¿liwy jest pod nr tel. + 48 85.74-79-433 lub adresem e-mail: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl; oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie
(02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Zarz±d Mienia Komunalnego
w Bia³ymstoku prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl,
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, adres e-mail: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl,
Szczegó³owe informacje dotycz±ce Inspektora Ochrony Danych znajduj± siê na stronie internetowej https://www.zmk.bialystok.pl/index.php?go=rodo oraz w miejscu publicznie dostêpnym w siedzibie zamawiaj±cego,
3) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp,
5) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 ustawy Pzp),
6) obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Pañstwa jest wymogiem okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w niniejszym postêpowaniu,
7) w odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do postanowieñ art. 22 RODO,
8) posiadaj± Pañstwo:
a) zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych
(z zastrze¿eniem, ¿e w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, mog± Pañstwo zostaæ zobowi±zani do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),
b) zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych (z tym, ¿e skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym
z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u z postêpowania oraz za³±czników do niego)...

Szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ Rozdzia³ XXII. Ochrona danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.AL.26.3.70.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 185343,14 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczenia przesy³ek pocztowych oraz ich zwrotów o masie poni¿ej i powy¿ej 500 g.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ podany w za³±czniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje skorzystanie z opcji, o której mowa w art. 441 ustawy Pzp, wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u realizacji prawa opcji nie mo¿e przekroczyæ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego
tj. 61 781,05 z³ (³±czna warto¶æ zamówienia z prawem opcji wynosi: 185 343,14 z³) - szczegó³owe informacje znajduj± siê w za³. nr 3 do SWZ w projektowanych postanowieniach umowy oraz w za³. nr 4 do SWZ w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia.
- Zgodnie z art. 441 ust 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje w ramach zamówienia mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji. W ramach prawa opcji Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zwiêkszenia warto¶ci ³±cznej przedmiotu zamówienia, zlecaj±c wykonanie us³ug w odniesieniu do poszczególnych pozycji wskazanych w formularzu cenowym po cenach jednostkowych wskazanych w tym formularzu, w przypadku przekroczenia ³±cznej kwoty zamówienia podstawowego np. wynikaj±cych ze zmiany taryfy op³at operatora pocztowego, konieczno¶ci informowania najemców o zmianach w op³atach za lokale.
- Wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u realizacji prawa opcji nie mo¿e przekroczyæ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego.
- Skorzystanie z prawa opcji mo¿e nast±piæ w terminie obowi±zywania umowy podstawowej. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest o¶wiadczenie woli Zamawiaj±cego, z³o¿one Wykonawcy w formie pisemnej i nie wymaga podpisania aneksu do umowy.
- Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji niniejszej umowy. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji wielokrotnie do wyczerpania maksymalnej warto¶ci tj. 61.781,05 z³. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w okre¶lonych przez zamawiaj±cego kryteriach.
R = C + S + M
gdzie:
R - ³±czna liczba punktów (suma) przyznanych wykonawcy w ramach wszystkich kryteriów,
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”,
S - liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Kryterium spo³eczne”,
M - liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych”.
Punkty zostan± obliczone w zaokr±gleniu do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium spo³eczne.

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na obszarze RP oraz za granic±, tzn. jest wpisany do Rejestru Operatorów Pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo Pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1640).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca za³±cza:
O¶wiadczenie wykonawcy lub wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (spó³ki cywilne / konsorcja), o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, w zakresie wskazanym w rozdziale XII SWZ (na lub wg za³±cznika nr 2.1 do SWZ). O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert.
Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu na wezwanie Zamawiaj±cego:
1) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz w o¶wiadczeniu o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego - za³±cznik nr 2.4 do SWZ.

Szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ Rozdzia³ X.
Sposób oraz termin sk³adania ofert oraz Rozdzia³ XIV.
Informacja o podmiotowych ¶rodkach dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty wykonawca za³±cza:
- O¶wiadczenie wykonawcy lub wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (spó³ki cywilne / konsorcja), o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale XIII SWZ (na lub wg za³±cznika nr 2.2 do SWZ). O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy spe³nienie warunków udzia³u
w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert.

Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na wezwanie Zamawiaj±cego:
- odpowiednie zezwolenie, licencja, koncesja lub potwierdzenie wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia okre¶lonych us³ug w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, tj.: za¶wiadczenie o posiadaniu wa¿nego wpisu do Rejestru Operatorów Pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640) w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.

Szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ Rozdzia³ X.
Sposób oraz termin sk³adania ofert oraz Rozdzia³ XIV.
Informacja o podmiotowych ¶rodkach dowodowych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych w niniejszym postêpowaniu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ:
- FORMULARZ OFERTOWY, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ.
Do oferty wykonawca za³±cza równie¿:
1) Formularz cenowy, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1.1 do SWZ, który nale¿y sporz±dziæ poza aplikacj± - w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
UWAGA: formularz cenowy nie podlega uzupe³nieniu na zasadach okre¶lonych w art. 128 ustawy Pzp,
2) o¶wiadczenie wykonawcy lub wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (spó³ki cywilne / konsorcja), o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, w zakresie wskazanym w rozdziale XII SWZ (na lub wg za³±cznika nr 2.1 do SWZ). O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert,
3) o¶wiadczenie wykonawcy lub wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (spó³ki cywilne / konsorcja), o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale XIII SWZ (na lub wg za³±cznika nr 2.2 do SWZ). O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert,
Na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postêpowaniu o udzielenie zamówienia o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne ofertê o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu) sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
4) w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informacjê z KRS, CEIDG lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów,
5) je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 4 - pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. akt powo³ania na stanowisko prezesa zarz±du, cz³onka zarz±du spó³ki lub w przypadku spó³ek dzia³aj±cych w systemie common law, cz³onka rady dyrektorów spó³ki, a tak¿e umowa spó³ki cywilnej lub uchwa³a jej wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spó³ki) potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy,
6) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (na lub wg za³±cznika nr 2.3 do SWZ).

Szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ Rozdzia³ X. Sposób oraz termin sk³adania ofert.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (na lub wg za³±cznika nr 2.3 do SWZ).
W przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, sformu³owany w Rozdziale XIII ust. 2 pkt 1 SWZ, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie posiadaæ bêdzie uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje ca³o¶æ us³ug pocztowych, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane,
2) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spó³ki cywilnej,
o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki, b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê),
3) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo - zgodnie z rozdzia³em X ust. 3 pkt 6 SWZ (nie dotyczy spó³ki cywilnej), o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
4) Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
5) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika),
6) w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (rozdzia³ X ust. 3 pkt 2 SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿ o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
7) w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (rozdzia³ X ust. 3 pkt 3 SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców, w zakresie w jakim wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu,
8) wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowieñ umowy zgodnie z art. 436 pkt 4 Pzp.
1) Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w formie aneksu, ka¿dorazowo w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (t. j. Dz. U. z 2023r. poz. 46),
je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê, z zastrze¿eniem, ¿e strony mog± dokonaæ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zaistnienia przes³anek, o których mowa w ppkt b), c), d) nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 12 miesiêcy realizacji zamówienia.
2) Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w pkt 1) ppkt a) powy¿ej, bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku.
3) W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 1) ppkt a) powy¿ej, warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4) Strony postanawiaj±, ¿e w przypadku zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w pkt 1) ppkt a) powy¿ej – wynagrodzenie Wykonawcy brutto przewidziane niniejsz± Umow± ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysoko¶ci podatku od towarów i us³ug(ulegnie korekcie o wysoko¶æ zmiany podatku VAT), przy czym powy¿sza zmiana bêdzie mia³a zastosowanie wy³±cznie w odniesieniu do wynagrodzenia objêtego fakturami wystawionymi po dacie wej¶cia w ¿ycie zmiany przepisów prawa wprowadzaj±cych nowe stawki podatku od towarów i us³ug.
5) W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 1) ppkt b) powy¿ej, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± wzrostowi kosztu Wykonawcy w zwi±zku ze zwiêkszeniem wysoko¶ci wynagrodzeñ pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi na rzecz Zamawiaj±cego na podstawie Umowy do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych dotycz±cych kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
6) W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 1) ppkt c) lub d) powy¿ej, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w zwi±zku z wyp³at± wynagrodzenia pracownikom ¶wiadcz±cym us³ugi na podstawie Umowy. Kwota odpowiadaj±ca zmianie kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy.
7) Za wyj±tkiem sytuacji o której mowa w pkt. 1) ppkt a) powy¿ej, wprowadzenie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wymaga uprzedniego z³o¿enia przez Wykonawcê udokumentowanego wniosku o wysoko¶ci dodatkowych kosztów wynikaj±cych z wprowadzenia zmian, o których mowa
w pkt 1) ppkt b), c), d).....

Szczegó³owe informacje znajduj± siê w za³±czniku nr 3 do SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawartej umowy w pkt 8.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-06 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma Zakupowa https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-06 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-04

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Rozdzia³ XVIII.
Pouczenie o ¶rodkach ochrony prawnej przys³uguj±cych Wykonawcy.
1. Wykonawcy oraz innemu podmiotowi przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej opisane w Dziale IX ustawy, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy.
2. Odwo³anie przys³uguje na:
1) niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ Zamawiaj±cego, podjêt± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na Projektowane Postanowienie Umowy;
2) zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie ustawy.
3. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej.
4. Termin na wniesienie odwo³ania, okre¶laj± przepisy ustawy w³a¶ciwe dla zamówieñ, których warto¶æ jest równa lub przekracza progi unijne.
5. Zgodnie z art. 579 ust. 1 ustawy na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1, stronom oraz uczestnikom postêpowania odwo³awczego przys³uguje skarga do s±du.
6. W postêpowaniu tocz±cym siê wskutek wniesienia skargi stosuje siê odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postêpowania cywilnego o apelacji, je¿eli przepisy Dzia³u IX ustawy nie stanowi± inaczej.
7. Skargê wnosi siê do S±du Okrêgowego w Warszawie – s±du zamówieñ publicznych, zwanego dalej „s±dem zamówieñ publicznych”.
8. Skargê wnosi siê za po¶rednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia dorêczenia orzeczenia Izby lub postanowienia prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy.


Warto¶æ zamówienia podana w sekcji IV - Przedmiot Zamówienia pkt 4.1.5.) obejmuje warto¶æ zamówienia podstawowego oraz warto¶æ opcji.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.