eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneŚwiadczenie usług dowozu uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025 - 5 części



Ogłoszenie z dnia 2024-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dowozu uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025 - 5 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 20 20 448

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zakopane.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług dowozu uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025 - 5 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-374d1090-5886-402e-9a73-0861e24519a4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018465/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dozwóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419112

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.46.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 515814,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na dowozie i opiece uczniów w roku szkolnym 2024/2025:
Część 1: zamieszkałych w rejonie Gubałówki do Szkoły Podstawowej nr 2 im. B. Czecha w Zakopanem, ul. Skibówki 2d oraz do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Janusza Korczaka w Zakopanem, ul. Chramcówki 27, ul. Nowotarska 42 i z powrotem, tj. z ww. szkół na Gubałówkę.
Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji niniejszego zadania do dowozu ok. 12 uczniów do Szkoły Podstawowej nr 2 oraz 19 uczniów do Szkoły Podstawowej nr 5 wraz z opiekunem na wskazanej trasie, przewidywana ilość wszystkich uczniów 31.
W ramach realizacji niniejszej umowy, przewóz będzie się odbywał przez Kościelisko, dlatego Wykonawca zobowiązany jest dojeżdżać do Furmanowej. Przewóz odbywał się będzie jeden raz w godzinach porannych oraz dwa kursy w godzinach popołudniowych, w uzgodnieniu z dyrektorami ww. szkół;
Zamawiający informuje co następuje:
- Liczba uczniów może ulec zmniejszeniu oraz zmiany mogą dotyczyć adresów zamieszkania uczniów.
- Przy ww. zadaniach przystanki początkowe i końcowe będą ustalone w miarę potrzeb uczniów.
- Przy doborze pojazdów do obsługi poszczególnych części zamówienia, należy uwzględnić trudne warunki drogowe związane z górzystą rzeźbą terenu i silnymi opadami atmosferycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 72722,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na dowozie i opiece uczniów w roku szkolnym 2024/2025:
Część 2: z terenu Gminy Miasto Zakopane do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Opiekuńczych w Nowym Targu, ul. Jana Pawła II 85 i z powrotem, tj. z ww. placówki do miejsca zamieszkania poszczególnych uczniów, przewidywana ilość 16 uczniów.
W tym zadaniu przewoźnik dowoził będzie uczniów z ich miejsca zamieszkania, zgodnie z nw. wykazem ulic: Kamieniec, Jagiellońska, Skibówki, os. Króle, Galicówka, Podhalańska, Kamieniec, os. Kasprusie, Droga na Szymoszkową, Al. 3-go Maja, Cyrhla, os. Szymony, Bulwary Słowackiego;
Zamawiający informuje co następuje:
- Liczba uczniów może ulec zmniejszeniu oraz zmiany mogą dotyczyć adresów zamieszkania uczniów.
- Przy ww. zadaniach przystanki początkowe i końcowe będą ustalone w miarę potrzeb uczniów.
- Przy doborze pojazdów do obsługi poszczególnych części zamówienia, należy uwzględnić trudne warunki drogowe związane z górzystą rzeźbą terenu i silnymi opadami atmosferycznymi.
- Przy doborze pojazdów do obsługi części II, III, IV i V należy uwzględnić niepełnosprawności uczniów oraz konieczność przewożenia ich z miejsca zamieszkania – z możliwie najdogodniejszego i najbliższego dla nich miejsca, z uwzględnieniem trudnych warunków drogowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 76185,19 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na dowozie i opiece uczniów w roku szkolnym 2024/2025:
Część 3: z terenu Gminy Miasto Zakopane do Niepublicznego Przedszkola Terapeutycznego i Niepublicznej Szkoły Specjalnej w Nowym Targu, Al. Tysiąclecia 115 i z powrotem, tj. z ww. placówki do miejsca zamieszkania poszczególnych uczniów, przewidywana ilość 6 uczniów.
Do Niepublicznego Przedszkola Terapeutycznego i Niepublicznej Szkoły Specjalnej przewoźnik dowoził będzie uczniów z ich miejsca zamieszkania, zgodnie z nw. wykazem ulic: Słoneczna, Kamieniec, Wojdyły, Jaszczurówka Bory, Mrowce, Droga do Rojów.
Zamawiający informuje co następuje:
- Liczba uczniów może ulec zmniejszeniu oraz zmiany mogą dotyczyć adresów zamieszkania uczniów.
- Przy ww. zadaniach przystanki początkowe i końcowe będą ustalone w miarę potrzeb uczniów.
- Przy doborze pojazdów do obsługi poszczególnych części zamówienia, należy uwzględnić trudne warunki drogowe związane z górzystą rzeźbą terenu i silnymi opadami atmosferycznymi.
- Przy doborze pojazdów do obsługi części II, III, IV i V należy uwzględnić niepełnosprawności uczniów oraz konieczność przewożenia ich z miejsca zamieszkania – z możliwie najdogodniejszego i najbliższego dla nich miejsca, z uwzględnieniem trudnych warunków drogowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 138518,52 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na dowozie i opiece uczniów w roku szkolnym 2024/2025:
Część 4: z terenu Gminy Miasto Zakopane do Ośrodka Rehabilitacyjno-Wychowawczego przy Polskim Stowarzyszeniu na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Nowym Targu, ul. Podtatrzańska 47a i z powrotem, tj. z ww. placówek do miejsca zamieszkania poszczególnych uczniów, przewidywana ilość 5 uczniów.
Do Ośrodka Rehabilitacyjno-Wychowawczego przy Polskim Stowarzyszeniu na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Nowym Targu, przewoźnik dowoził będzie uczniów z ich miejsca zamieszkania, zgodnie z nw. wykazem ulic: Stachonie, Makuszyńskiego, Hrube Wyżne, Piaseckiego, Ubocz.
Zamawiający informuje co następuje:
- Liczba uczniów może ulec zmniejszeniu oraz zmiany mogą dotyczyć adresów zamieszkania uczniów.
- Przy ww. zadaniach przystanki początkowe i końcowe będą ustalone w miarę potrzeb uczniów.
- Przy doborze pojazdów do obsługi poszczególnych części zamówienia, należy uwzględnić trudne warunki drogowe związane z górzystą rzeźbą terenu i silnymi opadami atmosferycznymi.
- Przy doborze pojazdów do obsługi części II, III, IV i V należy uwzględnić niepełnosprawności uczniów oraz konieczność przewożenia ich z miejsca zamieszkania – z możliwie najdogodniejszego i najbliższego dla nich miejsca, z uwzględnieniem trudnych warunków drogowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 137777,78 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na dowozie i opiece uczniów w roku szkolnym 2024/2025:
Część 5: z terenu Gminy Miasto Zakopane do Ośrodka Rehabilitacyjno-Wychowawczego przy Polskim Stowarzyszeniu na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Zakopanem, ul. Kamieniec 32 d i z powrotem, tj. z ww. placówki do miejsca zamieszkania poszczególnych uczniów, przewidywana ilość 8 uczniów.
W tym zadaniu przewoźnik dowoził będzie uczniów z ich miejsca zamieszkania, zgodnie z nw. wykazem ulic: os. Bachledy, Żeromskiego, Chłabówka Dolna, Przewodnika Krzeptowskiego, Krzeptówki, Hrube Wyżne, Nowotarska, Piłsudskiego.
Zamawiający informuje co następuje:
- Liczba uczniów może ulec zmniejszeniu oraz zmiany mogą dotyczyć adresów zamieszkania uczniów.
- Przy ww. zadaniach przystanki początkowe i końcowe będą ustalone w miarę potrzeb uczniów.
- Przy doborze pojazdów do obsługi poszczególnych części zamówienia, należy uwzględnić trudne warunki drogowe związane z górzystą rzeźbą terenu i silnymi opadami atmosferycznymi.
- Przy doborze pojazdów do obsługi części II, III, IV i V należy uwzględnić niepełnosprawności uczniów oraz konieczność przewożenia ich z miejsca zamieszkania – z możliwie najdogodniejszego i najbliższego dla nich miejsca, z uwzględnieniem trudnych warunków drogowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 90611,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz osób Bronisław Szostak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490542260

7.3.3) Ulica: Wierch Spiski

7.3.4) Miejscowość: Bukowina Tatrzańska

7.3.5) Kod pocztowy: 34-530

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146264,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146264,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146264,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz osób Bronisław Szostak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490542260

7.3.3) Ulica: Wierch Spiski

7.3.4) Miejscowość: Bukowina Tatrzańska

7.3.5) Kod pocztowy: 34-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146264,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83172,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138620,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83172,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Tutaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492430108

7.3.3) Ulica: Szaflarska

7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ

7.3.5) Kod pocztowy: 34-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83172,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-08-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124998,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124998,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124998,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz osób Bronisław Szostak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490542260

7.3.3) Ulica: Wierch Spiski

7.3.4) Miejscowość: Bukowina Tatrzańska

7.3.5) Kod pocztowy: 34-530

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124998,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-08-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101616,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101616,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.