Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00432185/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00433935/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozgraniczenie nieruchomości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324392302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozgraniczenie nieruchomości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d50c6de3-5f74-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517746
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001828/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Rozgraniczenia nieruchomości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432185/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.90.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 838154,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17866,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozgraniczeń nieruchomości dla następujących zadań:
Zadanie 1: Rozgraniczenie nieruchomości polegające na ustaleniu przebiegu granic pomiędzy nieruchomością oznaczoną numerem działki 166/44, a działkami sąsiednimi 165/44 i 422/60 - położonymi w obrębie ewidencyjnym Stodoły, na karcie mapy 1.
Zadanie 2: Rozgraniczenie nieruchomości polegające na ustaleniu przebiegu granic pomiędzy nieruchomością oznaczoną numerem działki 295/111, a działkami sąsiednimi 2092/111, 304/111, 294/111 i 4814/161 - położonymi w obrębie ewidencyjnym Rybnik, na karcie mapy 2.
Zadanie 3: Rozgraniczenie nieruchomości polegające na ustaleniu przebiegu granic pomiędzy nieruchomością oznaczoną numerem działki 1013/296, a działkami sąsiednimi 1015/298, 2784/231, 1010/293, 1797/299 - położonymi w obrębie ewidencyjnym Popielów, na karcie mapy 3.
Zadanie 4: Rozgraniczenie nieruchomości polegające na ustaleniu przebiegu granic pomiędzy nieruchomością oznaczoną numerem działki 1014/297, a działkami sąsiednimi 1736/14, 1754/156, 1012/295, 2784/231 - położonymi w obrębie ewidencyjnym Popielów, na karcie mapy 3.
Każde zadanie należy wykonać w dwóch etapach:
Etap I
Wykonanie i skompletowanie dokumentacji rozgraniczeniowej, o której mowa w § 19 rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz. U. z 1999 r. Nr 45 poz. 453), i przekazanie jej Prezydentowi Miasta Rybnika do dokonania przez organ oceny prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic pod względem formalno-prawnym.
Etap II
Po uzyskaniu pozytywnej oceny prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic, która to czynność kończy etap I zamówienia, wykonanie i skompletowanie dokumentacji technicznej rozgraniczenia nieruchomości i przekazanie jej do weryfikacji i włączenia jej do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, a następnie przekazanie jej wyników Zamawiającemu.
Pozostałe informacje
1) Prezydent Miasta Rybnika upoważni geodetę uprawnionego do czynności ustalania przebiegu granic.
2) Praca geodezyjna, której celem jest sporządzenie dokumentacji geodezyjnej na potrzeby rozgraniczenia nieruchomości podlega zgłoszeniu, dla każdego zadania osobno.
3) Materiały znajdujące się w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, niezbędne do ustalenia przebiegu granic nieruchomości, zostaną udostępnione w ramach zgłoszenia pracy geodezyjnej. Wszystkie inne materiały niezbędne do realizacji zamówienia Wykonawca pozyska we własnym zakresie na własny koszt.
4) Rozgraniczenie nieruchomości ma na celu ustalenie przebiegu ich granic poprzez określenie położenia punktów i linii granicznych, utrwalenie tych punktów znakami granicznymi na gruncie oraz sporządzenie odpowiednich dokumentów.
5) Wszelkie czynności związane z ustaleniem przebiegu granic, wykorzystanie odpowiednich rodzajów dokumentów stanowiących podstawę ustalenia przebiegu granic, sporządzenie dokumentacji rozgraniczenia nieruchomości i dokumentacji technicznej oraz sposób stabilizacji punktów granicznych, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
6) W przypadku doprowadzenia przez geodetę do zawarcia ugody należy sporządzić akt ugody oddzielnie dla każdej linii granicznej – ugoda obejmuje wyłącznie sporne odcinki granicy. Ugodę muszą podpisać wszyscy właściciele
i współwłaściciele nieruchomości graniczących ze sobą.
7) Rozgraniczenia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności z:
a. ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U.
z 2021 r. poz. 1990 ze zm.),
b. rozporządzeniem Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r.
w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz. U. z 1999 r. Nr 45 poz. 453),
c. rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1670),
d. ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360),
wykaz przepisów ma charakter pomocniczy, a ich aktualność należy sprawdzać w dacie stosowania.
8) Jeżeli w trakcie wykonywania realizacji zamówienia ulegną zmianie przepisy prawa dotyczące przedmiotu zamówienia, Wykonawca obowiązany jest je uwzględnić. Zmiana przepisów prawa mających wpływ na czas wykonania zamówienia może stanowić podstawę do zmiany terminów umownych wykonania zamówienia. Wniosek o zmianę terminu z powodu zmiany przepisów prawa Wykonawca może złożyć najpóźniej w terminie 10 dni od dnia wprowadzenia zmian w przepisach, pod rygorem odmowy jego uwzględnienia przez Zamawiającego. Wniosek powinien zostać sporządzony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie co najmniej wskazujące na potrzebę zmiany terminu i wpływ zmienionych przepisów prawa na czas realizacji zamówienia.
9) 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji zamówienia. Z tytułu ewentualnego zmniejszenia ilości zleconych zadań nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje zlecenie w ramach zamówienia minimum 2 zadań.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SWZ z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29996,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AlterGeo Aneta Randak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 574-175-88-27
7.3.3) Ulica: Powstańców
7.3.4) Miejscowość: Wąsosz Górny
7.3.5) Kod pocztowy: 42-110
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zakup wraz z dostawą i wniesieniem stołów i krzeseł do Urban Labu w Rybniku w związku z realizacją projektu "Rybnik - w kierunku zielonej przyszłości"
- Szkoła Podstawowa nr 18 - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi w ramach zadania "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Rybniku"
- Przystosowanie budynku Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Szkoła Podstawowa nr 36 - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi w ramach zadania "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Rybniku"
- Zapewnienie subskrypcji systemu Office 365 EntE1 User (nr kat. AAU-55923, dawniej AAA-04151) dla 120 użytkowników, wersja z Teams
- Budowa pomp ciepła oraz instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii w budynkach OSP Popielów i OSP Boguszowice
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnych i kartograficznych.
- Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie sporządzenia dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości na terenie Gminy Miejskiej Kraków w roku 2026 (8 części)
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
- Projekt wykonawczy remontu zabudowy regulacyjnej potoku Lesk w m. Czarny Bór - pomiary geodezyjne.
- Wykonywanie usług geodezyjnych na terenie Miasta katowice w roku 2006.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





