eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikRozgraniczenie nieruchomości



Ogłoszenie z dnia 2022-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozgraniczenie nieruchomości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozgraniczenie nieruchomości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d50c6de3-5f74-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517746

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001828/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Rozgraniczenia nieruchomości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432185/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.90.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 838154,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17866,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozgraniczeń nieruchomości dla następujących zadań:
Zadanie 1: Rozgraniczenie nieruchomości polegające na ustaleniu przebiegu granic pomiędzy nieruchomością oznaczoną numerem działki 166/44, a działkami sąsiednimi 165/44 i 422/60 - położonymi w obrębie ewidencyjnym Stodoły, na karcie mapy 1.
Zadanie 2: Rozgraniczenie nieruchomości polegające na ustaleniu przebiegu granic pomiędzy nieruchomością oznaczoną numerem działki 295/111, a działkami sąsiednimi 2092/111, 304/111, 294/111 i 4814/161 - położonymi w obrębie ewidencyjnym Rybnik, na karcie mapy 2.
Zadanie 3: Rozgraniczenie nieruchomości polegające na ustaleniu przebiegu granic pomiędzy nieruchomością oznaczoną numerem działki 1013/296, a działkami sąsiednimi 1015/298, 2784/231, 1010/293, 1797/299 - położonymi w obrębie ewidencyjnym Popielów, na karcie mapy 3.
Zadanie 4: Rozgraniczenie nieruchomości polegające na ustaleniu przebiegu granic pomiędzy nieruchomością oznaczoną numerem działki 1014/297, a działkami sąsiednimi 1736/14, 1754/156, 1012/295, 2784/231 - położonymi w obrębie ewidencyjnym Popielów, na karcie mapy 3.
Każde zadanie należy wykonać w dwóch etapach:
Etap I
Wykonanie i skompletowanie dokumentacji rozgraniczeniowej, o której mowa w § 19 rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz. U. z 1999 r. Nr 45 poz. 453), i przekazanie jej Prezydentowi Miasta Rybnika do dokonania przez organ oceny prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic pod względem formalno-prawnym.
Etap II
Po uzyskaniu pozytywnej oceny prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic, która to czynność kończy etap I zamówienia, wykonanie i skompletowanie dokumentacji technicznej rozgraniczenia nieruchomości i przekazanie jej do weryfikacji i włączenia jej do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, a następnie przekazanie jej wyników Zamawiającemu.
Pozostałe informacje
1) Prezydent Miasta Rybnika upoważni geodetę uprawnionego do czynności ustalania przebiegu granic.
2) Praca geodezyjna, której celem jest sporządzenie dokumentacji geodezyjnej na potrzeby rozgraniczenia nieruchomości podlega zgłoszeniu, dla każdego zadania osobno.
3) Materiały znajdujące się w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, niezbędne do ustalenia przebiegu granic nieruchomości, zostaną udostępnione w ramach zgłoszenia pracy geodezyjnej. Wszystkie inne materiały niezbędne do realizacji zamówienia Wykonawca pozyska we własnym zakresie na własny koszt.
4) Rozgraniczenie nieruchomości ma na celu ustalenie przebiegu ich granic poprzez określenie położenia punktów i linii granicznych, utrwalenie tych punktów znakami granicznymi na gruncie oraz sporządzenie odpowiednich dokumentów.
5) Wszelkie czynności związane z ustaleniem przebiegu granic, wykorzystanie odpowiednich rodzajów dokumentów stanowiących podstawę ustalenia przebiegu granic, sporządzenie dokumentacji rozgraniczenia nieruchomości i dokumentacji technicznej oraz sposób stabilizacji punktów granicznych, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
6) W przypadku doprowadzenia przez geodetę do zawarcia ugody należy sporządzić akt ugody oddzielnie dla każdej linii granicznej – ugoda obejmuje wyłącznie sporne odcinki granicy. Ugodę muszą podpisać wszyscy właściciele
i współwłaściciele nieruchomości graniczących ze sobą.
7) Rozgraniczenia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności z:
a. ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U.
z 2021 r. poz. 1990 ze zm.),
b. rozporządzeniem Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r.
w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz. U. z 1999 r. Nr 45 poz. 453),
c. rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1670),
d. ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360),
wykaz przepisów ma charakter pomocniczy, a ich aktualność należy sprawdzać w dacie stosowania.
8) Jeżeli w trakcie wykonywania realizacji zamówienia ulegną zmianie przepisy prawa dotyczące przedmiotu zamówienia, Wykonawca obowiązany jest je uwzględnić. Zmiana przepisów prawa mających wpływ na czas wykonania zamówienia może stanowić podstawę do zmiany terminów umownych wykonania zamówienia. Wniosek o zmianę terminu z powodu zmiany przepisów prawa Wykonawca może złożyć najpóźniej w terminie 10 dni od dnia wprowadzenia zmian w przepisach, pod rygorem odmowy jego uwzględnienia przez Zamawiającego. Wniosek powinien zostać sporządzony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie co najmniej wskazujące na potrzebę zmiany terminu i wpływ zmienionych przepisów prawa na czas realizacji zamówienia.
9) 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji zamówienia. Z tytułu ewentualnego zmniejszenia ilości zleconych zadań nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje zlecenie w ramach zamówienia minimum 2 zadań.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SWZ z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29996,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AlterGeo Aneta Randak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 574-175-88-27

7.3.3) Ulica: Powstańców

7.3.4) Miejscowość: Wąsosz Górny

7.3.5) Kod pocztowy: 42-110

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania przedmiotu umowy: do 365 dni w tym wykonanie zadania w terminie do 90 dni od daty zlecenia wykonania zadania przez Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.