eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaSztuczne zasilanie brzegu w Sopocie ok km. 74,7 - 75,3



Ogłoszenie z dnia 2024-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Sztuczne zasilanie brzegu w Sopocie ok km. 74,7 - 75,3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bernarda Chrzanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-338

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@umgdy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umgdy.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sztuczne zasilanie brzegu w Sopocie ok km. 74,7 - 75,3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe65698d-33b9-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517749

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00251928/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Sztuczne zasilanie brzegu w Sopocie ok km 74,30 – 75,70

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395270

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.371.30.2024.ASz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj”, polegające na sztucznym zasilaniu brzegu w Sopocie ok km 74,7 – 75,3. Projekt Sztuczne zasilanie brzegu w Sopocie km 74,7-75,3 będzie realizowany na terenie województwa pomorskiego w Gminie Miasto Sopot.
2. Szacunkowa objętość prac czerpalno – refulacyjnych ogółem wynosi około 30 000 m3.
3. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia, objęte są podatkiem VAT w stawce 0%, natomiast na usługę wykonania pomiarów i opracowania dokumentacji projektowej obowiązuje stawka podatku VAT w wysokości 23%.
4. Wykonawca w terminie do 14 dni od podpisania Umowy przedłoży Harmonogram Rzeczowo-Finansowy do akceptacji Zamawiającego. Informacje na ten temat zawarto w § 6 Wzoru Umowy – załącznik nr 8 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązuje się posiadać przez cały okres realizacji niniejszej umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (polisę OC) związanej z przedmiotem zamówienia – jako oddzielną polisę lub sekcję w polisie CAR, na kwotę 2.500.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia. Kwestie ubezpieczenia Wykonawcy uregulowano w § 10 załącznika nr 8 do SWZ, tj. Wzorze Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45243400-6 - Roboty w zakresie budowy plaż

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1920000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1920000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1920000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARINE SAILOR S.C. Mirosław Jabłoński, Jarosław Bartha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771627667

7.3.3) Ulica: Nadmorska9

7.3.4) Miejscowość: Łeba

7.3.5) Kod pocztowy: 84-360

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1920000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiotowe zamówienie musi zostać wykonane w następujących terminach:
1) Dokumentacja Projektowa - w ciągu 1 (jednego) miesiąca od dnia zawarcia umowy.
2) Roboty budowlane – w ciągu 3 (trzech) miesięcy od przekazania Terenu Budowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.