Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00429359/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00442760/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne tankowanie paliwa na stacji/stacjach benzynowych dla pojazdów i sprzętów będących w posiadaniu Zamawiającego w okresie do 31.12.2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Bieruńskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276238012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiełły 13
1.5.2.) Miejscowość: Bieruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-155
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 322162764
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.loskot@bpik.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpik.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne tankowanie paliwa na stacji/stacjach benzynowych dla pojazdów i sprzętów będących w posiadaniu Zamawiającego w okresie do 31.12.2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82b957e9-5f6a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429359/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/11/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest powtarzający się okresowo bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętów będących w dyspozycji Zamawiającego, realizowany na stacjach benzynowych w formie kart paliwowych przyporządkowanych do danego pojazdu/sprzętu. (wykaz sprzętów stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
Zakup paliw będzie dokonywany sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest posiadać minimum jedną stację benzynową, na której będą dostępne paliwa wymagane przez Zamawiającego. Stacja benzynowa musi być czynna 24 h na dobę 7 dni w tygodniu.
Normy jakie muszą spełniać paliwa:
a) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680).
b) Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 247).
c) normy PN-EN 590+A1:2017-06 Paliwa do pojazdów samochodowych – oleje napędowe – wymagania i metody badań.
d) normę PN-EN 228+A1:2017-06 paliwa do pojazdów samochodowych – benzyna bezołowiowa – wymagania i metody badań.
Za jakość paliwa na stacji benzynowej pełną odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
2. Szacunkowe wartości dotyczące zapotrzebowania na paliwo:
- Olej napędowy zgodny z obowiązującymi normami: 58.000 litrów.
- Benzyna bezołowiowa PB 95 zgodnej z obowiązującymi normami: 500 litrów.
Podane powyżej ilości paliwa są wartościami szacunkowymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo do tankowania mniejszej ilości paliw i w takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie w tym zakresie.
3. Rozliczenie:
a) Rozliczenie będzie następowało na podstawie faktycznie zatankowanego paliwa. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wystawił minimalnie 1, maksymalnie 5 faktur w miesiącu za faktycznie zatankowane paliwo. Minimalny termin płatności faktury to 14 dni od daty dostarczenia faktury do Zamawiającego. Ilość wystawionych faktur będzie zależała od ilości zaproponowanej w ofercie (formularz oferty) – ilość faktur wystawionych faktur w miesiącu stanowi kryterium oceny ofert. Raporty obejmujące informację na temat ilości zatankowanego paliwa w litrach, rodzaju zatankowanego paliwa oraz numeru rejestracyjnego pojazdu będą dostarczone Zamawiającemu przy każdej fakturze.
b) Do każdego pojazdu zostanie wydana karta paliwowa (zgodna z numerem rejestracyjnym). Ponadto Wykonawca wyda 2 zapasowe karty paliwowe. Okres ważności kart paliwowych musi obejmować cały czas realizacji zamówienia. Wydane karty paliwowe będą służyły tylko i wyłącznie do tankowania paliw.
4. Termin realizacji usługi:
Wykonawca przystąpi do realizacji usługi w terminie nie później niż od 01.01.2023 r. . W tym czasie dostarczy karty paliwowe i udostępni stacje benzynowe do tankowania pojazdów/sprzętów. Okres realizacji usługi: do 31 grudnia 2023 r.
5. Miejsce realizacji usługi:
Stacje benzynowe (czynne 24 h na dobę 7 dni w tygodniu) mogą być oddalone od siedziby Zamawiającego, tj. 43-155 Bieruń, ul. Jagiełły 13, maksymalnie do 7 kilometrów. Wykonawca podaje odległość stacji. (odległości wg mapy google).
Odległość stacji benzynowych od siedziby Zamawiającego stanowi kryterium oceny ofert.
Uwaga: W przypadku jeżeli stacja benzynowa jest zlokalizowana na terenie Gminy Bieruń wówczas nie obowiązuje maksymalny limit oddalenia stacji od siedziby Zamawiającego.
Nie mniej jednak do kryterium oceny ofert w przypadku zlokalizowania stacji benzynowej na terenie Gminy Bieruń będzie brane pod uwagę oddalenie stacji od siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134200-9 - Paliwo diesla
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 442956,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442956,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 442956,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy "Orlen" S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454
7.3.3) Ulica: Cheminków 9
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-414
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 442956,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddziały ZRP i ZGRI
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową typu plandeka dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny
- "Instalacja do kompostowania odpadów zielonych zbieranych selektywnie"
- Świadczenie usług serwisowych transformatorów produkcji Hamacher, Becker Elektrotechnika, Emit, Apator, Elta, dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Pokoju w Lędzinach"
- Dostawa części zamiennych do obudów ścianowych - GLINIK dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny - nr grupy materiałowej 295-27-02.
więcej: przetargi w Bieruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.