Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00430211/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00432965/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-10
- 2022/BZP 00446785/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA MOSTU KOLEJARZY W CIĄGU UL. MOSTOWEJ W ŻAGANIU - ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Słowiański 17
1.5.2.) Miejscowość: Żagań
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 684771040
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.zagan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urzadmiasta.zagan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA MOSTU KOLEJARZY W CIĄGU UL. MOSTOWEJ W ŻAGANIU - ETAP I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69101189-5f70-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031292/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 MODERNIZACJA MOSTU KOLEJARZY W CIĄGU UL. MOSTOWEJ W ŻAGANIU -- ETAP I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430211/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja Mostu Kolejarzy w ciągu ul. Mostowej w Żaganiu” – etap I . Zamówienie obejmuje swoim zakresem:
1) wymiana uszkodzonych elementów kładki na przęśle nr 1,
2) skucie uszkodzonych elementów niszy podłożyskowej na przyczółku nr 1 i naprawa w technologii monolitycznej,
3) wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego
4) remont balustrady stalowej,
5) remont bitumiczno - drewnianego pomostu kładki (ze względu na niedopuszczalne obecnie ze względów na niebezpieczeństwo pożaru połączenie drewna i bitumu z użyciem innych materiałów),
6) konserwacja łożysk,
7) remont elementów wspornikowych wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym,
8) prace konserwacyjne.
Uwaga! Nie przewiduje się robót w obrębie rzeki, nie przewiduje się przekładania sieci. Etap I obejmuje roboty budowlane wyłącznie na przęśle nr 1 .
4.3. Kolorystykę kładki należy ustalić z inwestorem i LWKZ na podstawie prób kolorystycznych i warunków zamieszczonych w decyzji.
Teren na którym będą wykonywane roboty należy uporządkować. Drzewa i roślinność występującą w pobliżu kładki należy zabezpieczyć na czas robót zgodnie z decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Wszystkie wymagania dotyczące wbudowywanych materiałów zawierają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.
Zabrania się składowania materiałów w korycie rzeki.
Wszystkie prace powinny być wykonywane z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP.
Po zakończeniu prac budowlanych teren budowy należy doprowadzić do pierwotnego stanu.
4.4. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową z wynagrodzeniem ryczałtowym, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości obmiarowej robót ujętych w projekcie w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia.
Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających
z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie ryczałtowej.
Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia.
4.5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie mają być wykonywane roboty oraz aby uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy.
4.6. Inne dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia :
1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowych części zamówienia;
2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie te części zamówienia oraz o ile są mu znane to podał nazwy tych podwykonawców;
3) Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach. Zamawiający nie dopuszcza
możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający, po przeprowadzeniu analizy
przedmiotu zamówienia pod kątem technologii oraz wzajemnego oddziaływania
poszczególnych robót budowlanych uznał, że nie ma możliwości podziału
zamówienia na części – zarówno na zasadzie ilościowej, jak i jakościowej. Wszystkie
roboty budowlane wzajemnie na siebie oddziałują, wpływając na trwałość elementów
konstrukcyjnych oraz wrażliwość na działanie czynników zewnętrznych. Realizacja
prac przez jednego wykonawcę pozwoli objąć całość zadania rękojmią/ gwarancją na
jednakowych zasadach, przez jeden podmiot. Jest to o tyle istotne, że elementy robót
będą ze sobą funkcjonalnie powiązane, co mogłoby być źródłem konfliktów
dotyczących zakresu odpowiedzialności za ewentualne wady ujawnione w okresie
rękojmi/ gwarancji. W ocenie zamawiającego podział zamówienia na części może
spowodować naruszenie dyscypliny finansów publicznych poprzez wydatkowanie
środków w sposób nie gwarantujący uzyskania lepszych efektów w stosunku do
poniesionych nakładów. W przypadku tego zamówienia, optymalnym rozwiązaniem,
służącym osiągnięciu zamierzonego celu jest udzielenie jednego zamówienia
obejmującego cały zakres roboty budowlanej. W związku z powyższym Zamawiający
nie dokonał podziału zamówienia na części;
4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej;
5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia na podstawie art. 214
ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Technicznych DANTECH daniel Chmiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 978051589
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 20
7.3.4) Miejscowość: Żagań
7.3.5) Kod pocztowy: 68-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Daniel CHMIEL PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TECHNICZNYCH DANTECH
jakie przetargi wygrała firma
Daniel CHMIEL PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TECHNICZNYCH DANTECH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dzietrzychowice, gmina Żagań
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Szprotawskiej
- Budowa cmentarza komunalnego w Tomaszowie gmina Żagań
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w m. Wojcieszów przy ul. Bolesława Chrobrego od nr 39 do nr 43c
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.