Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00448325/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa obuwia, odzieży sportowej oraz sprzętu sportowego - sprawa 82/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 3wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa obuwia, odzieży sportowej oraz sprzętu sportowego - sprawa 82/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2ec5478-6cc5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056708/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.33 Dostawa odzieży i obuwia sportowego, sprzętu i akcesoriów sportowych, materiałów konserwacyjnych sprzęt / urządzenia sportowe, materiały survivalowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448325
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 82/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 262929,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia sportowego.►9 pozycji asortymentowych składających się na obuwie sportowe tj. m.in
obuwie do koszykówki, obuwie do siatkówki, obuwie do tenisa, obuwie do biegania , obuwie trekkingowe i turystyczne.
►Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:
1) Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania
w zakresie swego przeznaczenia. Wszystkie dostarczane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane (w przypadku sprzętu fabrycznie nowe) i posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie.
Kolorystyka zaoferowanego i dostarczonego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, musi odpowiadać kolorystyce wskazanej przez Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający nie określił koloru
w treści opisu przedmiotu zamówienia, kolor pozostaje w gestii Wykonawcy.
2) Oferowany przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób zapewniający właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami podczas transportu. Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, winny być oznakowane w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania przedmiotu zamówienia w zbiorcze opakowania opisane zgodnie z treścią projektowanych postanowień umowy.
3) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe
tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.
4) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służą jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, funkcji, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia produkty.
5) Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji.
6) Wykonawca udziela co najmniej 24 miesięcznej gwarancji liczonej od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia na cały asortyment obejmujący przedmiot zamówienia.
7) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18820000-3 - Obuwie sportowe
4.5.5.) Wartość części: 28950,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży sportowej.►27 pozycji asortymentowych składających się na odzież sportową tj. m.in
koszulki sportowe, spodenki sportowe, bielizna termalna, dresy sportowe, kurtki zimowe.
►Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:
1) Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania
w zakresie swego przeznaczenia. Wszystkie dostarczane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane (w przypadku sprzętu fabrycznie nowe) i posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie.
Kolorystyka zaoferowanego i dostarczonego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, musi odpowiadać kolorystyce wskazanej przez Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający nie określił koloru
w treści opisu przedmiotu zamówienia, kolor pozostaje w gestii Wykonawcy.
2) Oferowany przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób zapewniający właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami podczas transportu. Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, winny być oznakowane w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania przedmiotu zamówienia w zbiorcze opakowania opisane zgodnie z treścią projektowanych postanowień umowy.
3) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe
tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.
4) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służą jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, funkcji, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia produkty.
5) Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji.
6) Wykonawca udziela co najmniej 24 miesięcznej gwarancji liczonej od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia na cały asortyment obejmujący przedmiot zamówienia.
7) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 36256,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia sportowego.►156 pozycji asortymentowych składających się na sprzęt sportowy tj. m.in
piłki do tenisa stołowego, piłki do siatkówki, skakanki, rakiety tenisowe, przyrządy do ćwiczenia mięśni.
►Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:
1) Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania
w zakresie swego przeznaczenia. Wszystkie dostarczane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane (w przypadku sprzętu fabrycznie nowe) i posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie.
Kolorystyka zaoferowanego i dostarczonego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, musi odpowiadać kolorystyce wskazanej przez Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający nie określił koloru
w treści opisu przedmiotu zamówienia, kolor pozostaje w gestii Wykonawcy.
2) Oferowany przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób zapewniający właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami podczas transportu. Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, winny być oznakowane w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania przedmiotu zamówienia w zbiorcze opakowania opisane zgodnie z treścią projektowanych postanowień umowy.
3) Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe
tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.
4) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służą jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, funkcji, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia produkty.
5) Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji.
6) Wykonawca udziela co najmniej 24 miesięcznej gwarancji liczonej od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia na cały asortyment obejmujący przedmiot zamówienia.
7) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 197721,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36201,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36201,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36201,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biegosfera Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9571027149
7.3.3) Ulica: Okrężna 8
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36201,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43904,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43904,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43904,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biegosfera Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9571027149
7.3.3) Ulica: Okrężna 8
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43904,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zostało unieważnione zadanie nr 3 na "dostawę sprzętu sportowego" w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na "Dostawę obuwia, odzieży sportowej oraz sprzętu sportowego" - sprawa r 82/2023, z uwagi na fakt, iż na zadanie nr 3 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
- Świadczenie usług ochrony mienia Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Leasing zwrotny finansowy fabrycznie nowego samochodu ciężarowego marki SCANIA zasilanego paliwem CNG z zabudową śmieciarki TERBERG
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzenia AutoPharm 405, będącego w posiadaniu Zamawiającego na okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego (kompleksowa) wykorzystywanego w warunkach komercyjnych.
- Dostawa sprzętu/artykułów sportowego/ych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
- Dostawa 10.788 sztuk koszulek sportowych dla szkół realizujących program "Mały Mistrz"
- Dostawa wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego III
- Dostawa sprzętu sportowego do szkół na terenie Gminy Leżajsk w ramach programu pn. "Aktywna Szkoła - zakup sprzętu sportowego"
- Dostawa sprzętu sportowego w ramach realizacji projektu pn. "PANS w Chełmie - Uczelnia dostępna 2.0"
więcej: Odzież sportowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.