eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsjakówBudowa oświetlenia wewnętrznego stadionu sportowego w Osjakowie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia wewnętrznego stadionu sportowego w Osjakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osjaków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa 26

1.5.2.) Miejscowość: Osjaków

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-320

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438423391

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osjakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.osjakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb8a38e0-22b1-11ef-a500-1a0072d5d2bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia wewnętrznego stadionu sportowego w Osjakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb8a38e0-22b1-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518028

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00237682/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Modernizacja stadionu sportowego w Osjakowie poprzez budowę oświetlenia wewnętrznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357734

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 272508,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia wewnętrznego stadionu sportowego, zlokalizowanego na działce o nr ewid. 1082, obręb Osjaków, gmina Osjaków, zgodnie z prawomocną decyzją nr 285/2023 z dnia 21 czerwca 2023 r., znak: AB.6740.148.2023 Starosty Wieluńskiego zatwierdzającą projekt zagospodarowania działki oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja stadionu sportowego w Osjakowie poprzez budowę oświetlenia wewnętrznego". Zamówienie jest współfinansowane ze środków budżetu Województwa Łódzkiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt zagospodarowania działki i projekt architektoniczno-budowlany przedmiotowego przedsięwzięcia inwestycyjnego będący załącznikiem nr 1 do decyzji z dnia 21.06.2023 r., nr 285/2023 pozwolenia na budowę oraz projekt techniczny i przedmiar robót, który pełni rolę pomocniczą do sporządzenia oferty. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie robót ziemnych, przygotowawczych, w tym wykonanie pomiarów geodezyjnych (wytyczenie na gruncie projektowanej inwestycji);
2) przeprowadzenie badań archeologicznych w formie nadzoru, przy realizacji robót ziemnych, zgodnie z § 10 ust. 5 uchwały nr VI/26/19 Rady Gminy Osjaków z dnia 4 marca 2019 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Osjaków, zgodnie z pozwoleniem na prowadzenie badan archeologicznych z dnia 12.06.2023 r. znak: WUOZ-ZA.5161.504.2023.AM;
3) wykonanie robot budowlanych polegających na dostawie i montażu słupów oświetleniowych stalowych o wysokości 12 m wraz z naświetlaczami sportowymi LED, siecią oświetleniową i rozdzielniami elektrycznymi;
4) wykonanie i pomiar instalacji odgromowej;
5) przeprowadzenie prób, sprawdzeń i pomiarów zamontowanych urządzeń i instalacji;
6) wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
7) przygotowanie pełnej dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wieluniu, Komendanta Państwowej Powiatowej Straży Pożarnej w Wieluniu oraz Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
w Wieluniu, w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie, lub zgłoszenia zakończenia robót, jeśli jest wymagane oraz do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287820,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394750,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287820,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DORBUD Janusz Czyż

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730327173

7.3.4) Miejscowość: Krzeczów

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287820,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.