Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00503404/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu – dla Części VII i Części VIII”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292794479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czyżewskiego1
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158323924
1.5.8.) Numer faksu: 158326955
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpssandomierz@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.naszdps.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.sandomierz.naszdps.pl/bip/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu – dla Części VII i Części VIII”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aaacf55-7f7c-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00518094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039873/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu na rok 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503404
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAGiŻ.331.149.2022.M.Ch.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9618,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj kurzych konsumpcyjnych świeżych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 część VII do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 7035,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców cytrusowych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr. 1 część VIII do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03222110-7 - Owoce tropikalne
4.5.5.) Wartość części: 2583,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie została złożona żadna oferta
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie została złożona żadna oferta
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Dostawa materiałów jednorazowych
- Budowa budynku dla podopiecznych Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie - Etap II.
- Dostawa owoców, warzyw i kiszonek
- Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Usługa społeczna: specjalistyczna usługa opiekuńcza - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
- Dostawa produktów spożywczych
- Sukcesywne dostawy nabiału oraz jaj kurzych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
- "Dostawa artykułów spożywczych oraz jaj kurzych na potrzeby Kuchni COZL" ( COZL/DZP/AS/3412/TP- 42/25)
- Dostawy produktów mleczarskich, oraz jaj kurzych do Zakładu Karnego w Uhercach Mineralnych
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.