Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00387119/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
- 2022/BZP 00402801/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa budynku Urzędu Gminy w miejscowości Goszczyn”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goszczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bądkowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Goszczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-610
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 6632260
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@goszczyn.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goszczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa budynku Urzędu Gminy w miejscowości Goszczyn”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39f08758-494c-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00518103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006620/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Budowa budynku urzędu gminy w miejscowości Goszczyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387119/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4064395,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego pn. „Budowa budynku Urzędu Gminy w miejscowości Goszczyn”.
Zamówienie obejmuje:
1) Etap I - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji wraz z uzyskaniem w imieniu Zmawiającego wszystkich wymaganych zgód, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę
a) Opracowanie projektu zagospodarowania terenu;
b) Opracowanie projektu architektoniczno budowlanego;
c) Opracowanie projektu technicznego;
d) Opracowanie projektów wykonawczych w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej;
e) Uzyskanie niezbędnych pozwoleń opinii, uzgodnień i sprawdzeń niezbędnych do realizacji inwestycji;
f) wykonania projektów przyłączy wraz z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i złożenia kompletnych zgłoszeń w tym zakresie
2) Etap II – wykonanie robót budowlanych w ramach w/w inwestycji na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej opracowanej w ramach Etapu 1
3) Etap III – dokumentacja powykonawcza
a) Uzyskanie dokumentów niezbędnych do odbioru inwestycji;
b) Obsługa geodezyjna
c) Pomiary, protokoły i sprawdzenia
d) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5300000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5300000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5300000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH REDOM Grzegorz Przybysz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 798110341
7.3.4) Miejscowość: Kolonia Bądków 23
7.3.5) Kod pocztowy: 05-610
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) San Invest Sp z o.o. Al. Jerozolimskie 200 lok. 312, 02-486 Warszawa,
zakres powierzonych prac: - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
- wykonania projektów przyłączy wraz z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i złożenia kompletnych zgłoszeń w tym zakresie,
- wykonania wielobranżowej dokumentacji wykonawczej i powykonawczej.
b) Usługi remontowo-budowlane Mariusz Wróblewski Goździk 17A, 08-404 Górzno,
zakres powierzonych prac: roboty konstrukcyjno-budowlane,
c) Zakład Usług Instalacji Elektrycznych Józef Zych ul. Rzemieślnicza 45/3,
zakres powierzonych prac: roboty elektryczne,
d) HYDRO-SYSTEM Marcin Czernecki Usługi Hydrauliczne Przybyszew ul. Przybyszkowice 23, 26-600 Radom,
zakres powierzonych prac: roboty sanitarne
e) TS Intelkom Tadeusz Sławiński ul. Starowiejska 24 lok. 1, 26-600 Radom
Zakres powierzonych prac: wentylacje, klimatyzacje,
f) BUDOMEX Łukasz Tryburski Kopiec 52, 26-713 Kazanów,
zakres powierzonych prac: roboty blacharsko-dekarskie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5300000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29INNE PRZETARGI GOSZCZYN
więcej: przetargi GOSZCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.