Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00466386/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa (mieszanki optymalnej) na potrzeby utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Maskulińskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Maskulińskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790011291
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rybacka 1
1.5.2.) Miejscowość: Ruciane-Nida
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-220
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maskulinskie@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/maskulinskie/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_maskulinskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa (mieszanki optymalnej) na potrzeby utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Maskulińskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f23e4c18-bc0d-480f-a99c-b3558234ad54
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00342260/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa kruszywa (mieszanki optymalnej) na potrzeby utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Maskulińskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466386
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.40.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotowe zamówienie polega na wykonaniu sukcesywnych dostaw kruszywa (mieszanki optymalnej) na potrzeby utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Maskulińskie. Przewidywany łączny zakres ilościowy – 4000 ton mieszanki optymalnej 0-31,5 mm (procentowa zawartość ziaren o powierzchni przekruszonej i łamanej kategoria nie niższa niż C 50/30) z transportem do leśnictw położonych na terenie Nadleśnictwa Maskulińskie wg wskazań Zamawiającego. Kruszywo musi spełniać wymagania WT-4 2010 dla mieszanki kruszywa do nawierzchni z kruszywa naturalnego 0/31,5 – rys. 6 w pkt 2.2.4 w Załączniku nr 3 do Zarządzenia nr 102 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 19 listopada 2010 r. Mieszanki niezwiązane do dróg krajowych WT-4 2010 Wymagania Techniczne (stanowiące załącznik nr 6 do SWZ) oraz powinno posiadać deklarację zgodności z normą PN- EN 13242 lub równoważną, które należy dostarczyć Zamawiającemu przed rozpoczęciem dostaw.
2. Przewidywany zakres ilościowy pojedynczej dostawy: od 30 do 300 ton. Zamawiający zastrzega prawo do zmiany zakresu ilościowego pojedynczej dostawy w zależności od potrzeb. Całkowita ilość dostarczonego kruszywa może ulec zwiększeniu o 10%, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3. Wykonawca dostarczy kruszywo pojazdami specjalistycznymi – dostawa wraz z rozładunkiem.
4. Dostawa kruszywa odbywać się będzie bezpośrednio na teren dróg leśnych Nadleśnictwa Maskulińskie wskazanych przez Zamawiającego. Lokalizacje dostaw / miejsca rozładunku nie są na utwardzonych placach.
5. Wykonawca zapewni dostawę w godzinach pracy Zamawiającego, w terminie określonych w ofercie dni roboczych od momentu zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub e-mailem. Dostawa najpóźniej do godziny 10:00.
6. Środki transportu niezbędne do dostawy kruszywa zgodnie z wymogami zamawiającego zapewnia wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania aktualnych norm i przepisów dotyczących przedmiotu zamówienia.
7. Cena kruszywa za tonę, podana w ofercie przez Wykonawcę będzie stała i niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
8. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dodatkowe dostawy kruszywa (dalej: „Opcja”).
9. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dodatkowych dostaw objętych przedmiotem Opcji. Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
10. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 10% wartości przedmiotu zamówienia określonego w § 5 ust. 1 umowy.
11. Zlecanie dodatkowych dostaw będących przedmiotem Opcji, ustalenie wartości tych dostaw, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy, w tym realizacja prawa do składania reklamacji i prawa do odstąpienia od Umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku dostaw będących Przedmiotem Umowy.
12. Wskazana w SWZ ilość dostaw wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy ma charakter szacunkowy. Ilość dostaw zleconych do wykonania w trakcie realizacji Umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w SWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres dostaw mniejszy niż wskazany w SWZ, jednak nie mniej niż 50% wartości przedmiotu zamówienia określonego w § 5 ust. 1 umowy.
13. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu z każdym ładunkiem – dokument WZ (oryginał lub kopię z podpisem potwierdzonym za zgodność z oryginałem wytwórcy kruszywa; na druku musi być podany tonaż, data i nr rej. samochodu oraz odbiorca; w przypadku doręczenia oryginału dokumentu WZ z kopalni, zostanie on zwrócony po zakończeniu dostawy oraz uzyskać podpis z datą dostawy.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo zbadania dostarczonego kruszywa pod kątem zgodności z dostarczonym certyfikatem i obowiązującymi normami na kruszywo, na koszt Wykonawcy. W przypadku stwierdzenia złej jakości kruszywa, Wykonawca ma obowiązek wymiany kruszywa na nowe, wolne od wad, na swój koszt.
15. Zamawiający dopuszcza możliwość redukcji zamówienia maksymalnie o 50 % wartości przedmiotu zamówienia.
16. Szczegółowy zakres prac został ujęty we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354240 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 560880 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354240 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Jawna "Żwirek" Katarzyna Skwiot, Adam Skwiot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510493516
7.3.4) Miejscowość: Brejdyny
7.3.5) Kod pocztowy: 11-710
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI RUCIANE-NIDA
więcej: przetargi RUCIANE-NIDA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.