eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówSukcesywne dostawy systemów zamkniętych do pobierania krwi dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy systemów zamkniętych do pobierania krwi dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350995109

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kronikarza Galla 25

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-053

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozmswiakrakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozmswiakrakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswkrakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy systemów zamkniętych do pobierania krwi dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d49ad9a3-4bda-48bb-90f3-2d0a89357c87

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518208

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074787/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Systemy do pobierania krwi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467142

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP13/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy systemów zamkniętych do pobierania krwi dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Opis ten należy odczytywać wraz
z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 24 miesięcy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy).
2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) oferowany wyrób medyczny musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 2 do SWZ;
b) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz wymagane jest, aby minimalny termin ważności zaoferowanego asortymentu wynosił co najmniej 9 miesięcy od daty odbioru poszczególnego zamówienia.
c) przedmiot zamówienia winien być wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych;
d) przedmiot zamówienia winien posiadać wszelkie wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane
w ustawie z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 1938 ze zm.) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski oraz dopuszczające do stosowania na terenie krajów UE i krajów EOG przedmiotu oferty tj. certyfikat CE /deklaracja zgodności.
e) ulotki i etykiety na oferowanych wyrobach muszą być w języku polskim.
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia na adres wskazany przez Zamawiającego.
4. Zapłata za przedmiot dostawy następować będzie przelewem w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy PZP.
7. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający wymaga aby wszystkie elementy systemu zamkniętego były z sobą kompatybilne, natomiast igły, uchwyty oraz adaptery luer pochodziły od jednego producenta.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zał. nr 2 do SWZ będą podlegały odrzuceniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124110-9 - Systemy diagnostyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117955,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117955 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117955 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eclipse Boluk-Sobolewska Sp. Z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751410150

7.3.3) Ulica: Życzkowskiego

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117955,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-17 do 2026-10-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.