Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00460321/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostarczenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 przy ul. Łozowej 77 w Poznaniu, 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361858826
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łozowa 77
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-448
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp2poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp2poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.poznan.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostarczenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 przy ul. Łozowej 77 w Poznaniu, 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78ed9231-6cbc-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00518217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00459936/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie i dostarczenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 przy ul. Łozowej 77 w Poznaniu, 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460321/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 01/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie śniadań, II śniadań oraz obiadów dla dzieci z Przedszkola.
1) Śniadania, II śniadania i obiady muszą być urozmaicone /śniadanie powinno składać się z dwóch rodzajów pieczywa i przynajmniej z dwóch składników do obkładu np. wędlina plus ser, pasta z ryb, jajeczna, warzywna/ w cyklu 10 - dniowym. Wykonawca zobowiązany jest zaproponować je w jadłospisie dekadowym określając rodzaj podawanego produktu np. szynka, kiełbasa żywiecka, ser żółty, pasta. Co najmniej 1 raz w tygodniu śniadanie powinno składać się z ciepłego posiłku np. jajka gotowanego, jajecznicy albo parówek. Codziennie śniadanie powinno składać się z potraw mlecznych np. jaglanka, owsianka, płatki z mlekiem.
2) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do podania jadłospisu na kolejne 10 dni, z co najmniej 3 - dniowym wyprzedzeniem, określającego gramaturę oraz kaloryczność potraw do akceptacji przez Zamawiającego. Jadłospisy muszą być podpisane przez uprawnionego dietetyka. Zamawiający rości sobie prawo do zmian w jadłospisie. Nie dopuszcza się powtarzalności proponowanych zestawów w okresie 10 dniowym. Jadłospis musi zawierać wykaz alergenów w dostarczonym posiłku.
3) Wszystkie posiłki muszą być świeże, a te przeznaczone do spożywania na ciepło muszą posiadać temperaturę od 60o-75oC
4) Produkty służące do obkładu pieczywa (np. szynka, kiełbasa, ser żółty itp.) muszą być pokrojone.
5) Pieczywo musi być posmarowane masłem o zawartości min. 82% tłuszczu (wyklucza się tzw. „mix”).
6) Zamawiający wymaga, aby w stały skład śniadania wchodziły zawsze 4 rodzaje świeżego pieczywa oraz napoje:
-mleko – (najmniej 2% zawartości tłuszczu),
-kakao 1 raz w tygodniu,
-herbata z cytryną, herbata owocowa albo herbata ziołowa.
7) Zamawiający wymaga aby II śniadanie składało się z jogurtu z musli, owoców lub warzyw, pieczywa, budyniu lub kisielu, a 1 raz w tygodniu z ciasta
8) Zamawiający wymaga, aby codzienne obiady składały się zawsze z dwóch dań, tj. zupy 300 ml na osobę i dania głównego oraz kompotu lub soku – 200 ml na osobę. W przypadku podawania sosu pieczeniowego lub dietetycznego – 100 ml na osobę, a sosu bolońskiego - 200 ml na osobę. Do każdego posiłku z kaszy, ryżu i ziemniaków wymagany jest sos.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Catering-Sielanka Krystyna Szymańska-Dańda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 783 123 52 12
7.3.3) Ulica: ul. Langiewicza 21/9
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CATERING-SIELANKA KRYSTYNA SZYMAŃSKA-DAŃDA
jakie przetargi wygrała firma
CATERING-SIELANKA KRYSTYNA SZYMAŃSKA-DAŃDA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sporządzenie diagnoz psychofizycznych dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego
- Remont drogi powiatowej nr 2405P - ulicy Rynkowej w Przeźmierowie, na odcinku od drogi krajowej nr 92 - ul. Poznańskiej do drogi wojewódzkiej nr 307 - ul. Bukowskiej
- AD/ZP/42/25 Przedmiotem umowy jest dostawa oraz przedłużenie wsparcia dla zapory sieciowej firmy Checkpoint dla Politechniki Poznańskiej.
- Zapewnienie pakietów profilaktycznych i rehabilitacyjnych w ramach projektu ZDROWO-ZAWODOWO
- Udostępnienie pomieszczeń do przechowywanie zwłok oraz do przeprowadzenia sądowo-lekarskiej sekcji zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Nowym Tomyślu.
- Udostępnienie pomieszczeń do przechowywanie zwłok oraz do przeprowadzenia sądowo-lekarskiej sekcji zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Lesznie.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz osób uprawnionych przebywających w ośrodkach wsparcia, wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Świadczenie usług organizacji konferencji, usług hotelowych, gastronomicznych i cateringowych, z podziałem na 6 części
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- Usługi cateringowe wraz z wynajmem sali na potrzeby 6 spotkań
- "Przygotowanie oraz dostawa obiadów dla Uczestników na pobyt dzienny oraz całodobowy Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Zarębach Kościelnych"
- Usługi cateringowe na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Cekcynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.