eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór GdańskiSR.272.u.28.2024.MD Nadzór inwestorski nad zadaniem pn.: "Remont drogi powiatowej nr 2328G"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SR.272.u.28.2024.MD Nadzór inwestorski nad zadaniem pn.: „Remont drogi powiatowej nr 2328G"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.8.) Numer faksu: (55) 247 36 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/980199

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SR.272.u.28.2024.MD Nadzór inwestorski nad zadaniem pn.: „Remont drogi powiatowej nr 2328G"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0660650d-828e-4988-ba8a-1684e111abaf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518286

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052305/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 SR.272.u.28.2024.MD Nadzór inwestorski nad zadaniem pn.: „Remont drogi powiatowej nr 2328G”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495298

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SR.272.u.28.2024.MD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Nadzór inwestorski nad zadaniem pn.: „Remont drogi powiatowej nr 2328G”.
2. Postępowanie na wybór wykonawcy inwestycji jest opublikowane na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/978627.
3. Opis nadzorowanej inwestycji:
a) Lokalizacja:
Inwestycja znajduje się na terenie: Powiatu nowodworskiego, gmina Stegna, jednostka ewidencyjna 221004_2 Stegna, obręb ewidencyjny 0010 Mikoszewo, działki nr 218, 373; obręb ewidencyjny 0012 Przemysław, działki nr 42, 135.
b) Wytyczne do prac budowlanych:
Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem nadzoru inwestorskiego oraz wymagania materiałowe wskazano w Specyfikacji Warunków Technicznych i Odbioru Robót Budowlanych opracowanej przez firmę: TRASA Mirosław Klotzke, ul. Łąkowa 6, 83-010 Rotmanka stanowiącej załączniki do SWZ.
c) Zakres robót
Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2328G obejmuje:
 wykonanie remontów cząstkowych o powierzchni ok. 1800 m2, obejmujących:
• frezowanie nawierzchni asfaltowych na głębokości 4 cm na zimno przy użyciu frezarki,
• oczyszczenie ręczne nawierzchni ulepszonej z bitumu,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S dla KR1-KR2 o grubości 4 cm,
• uszczelnienie szwów roboczych asfaltem na ciepło,
- oznakowanie miejsca robót,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu robót,
Destrukt pozyskany z frezowania należy wbudować w pobocza jako wzmocnienie krawędzi jezdni przy łatach (rozłożyć i zagęścić). Ponadto należy zapewnić oznakowanie robót oraz kierowanie ruchem.
- na czas trwania przebudowy Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia tymczasowej organizacji ruchu, która musi zostać zatwierdzona przez zarządzającego ruchem na tej drodze,
- rozwiązania techniczne zostały zawarte w Specyfikacji Warunków Technicznych i Odbioru Robót Budowlanych,
- w czasie robót należy zapewnić przejazd drogą 2328G.
- Szacowana powierzchnia napraw: ok. 1800 m2 (około 50 łat). Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia do 10% powierzchni określonej powyżej,
- W przypadku zwiększenia ilości robót budowlanych, wynagrodzenie inspektora nadzoru inwestorskiego nie ulegnie zmianie.
4. Opis czynności wykonywanych przez Wykonawcę w ramach zamówienia:
1) nadzór nad pracami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia opisanymi powyżej;
2) nadzorowana branża: drogowa;
3) obligatoryjna niepunktowana obecność inspektora na placu budowy: minimum 1 raz w tygodniu;
4) w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej konieczności Inspektor, pomimo zdeklarowanych w ofercie obowiązkowych pobytów, stawi się na placu budowy na każde wezwanie Zamawiającego (bez dodatkowego wynagrodzenia);
5) Inspektor musi być obecny na placu budowy i przebywać tak długo, jak wymaga tego skuteczność nadzoru;
6) zakres czynności nadzoru polega między innymi na:
a) zarządzaniu procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, w ścisłej z nim współpracy, mając na względzie prawidłową realizację i terminowe ukończenie projektu;
b) kontroli zgodności działań Wykonawcy robót z wymaganiami określonymi w umowie na roboty budowlane oraz obowiązujących przepisach prawa;
c) pełnieniu funkcji Inspektora zgodnie z przepisami ustawy Pb, warunkami określonymi w umowie z wykonawcą robót i postanowieniami Zgłoszenia wykonania robót;
d) rozliczeniu finansowo terminowym robót budowlanych, zgodnie z warunkami określonymi w umowie z Wykonawcą robót;
e) wspieraniu Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zamówienia;
f) działaniu we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji zamówienia;
g) zapewnieniu stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacji swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego;
h) zadania i obowiązki Inspektora obejmują w szczególności:
-zorganizowanie i przeprowadzenie procesu rozpoczęcia robót budowlanych, w tym przygotowanie i złożenie wymaganych ustawą Pb zgłoszeń do nadzoru budowlanego rozpoczęcia prac budowlanych i innych wniosków oraz przekazanie Wykonawcy terenu budowy (o ile dotyczy);
-opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sprawie dokonania zmian personelu wskazanego w ofercie i przedłożenie jej zamawiającemu do zatwierdzenia;
- zatwierdzanie i opiniowanie „Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia”, przedstawionego przez Wykonawcę robót przed rozpoczęciem robót (o ile dotyczy);
- kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy oraz przestrzegania wymagań przepisów ochrony środowiska i gospodarki odpadami;
- przygotowanie wzorów druków i dokumentów jakie będą obowiązywać podczas procesu realizacji zamówienia;
- w uzgodnieniu z Zamawiającym podejmowanie decyzji o dopuszczeniu materiałów, kruszyw, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wybudowania i wykorzystania przy realizacji robót, receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót;
- przeprowadzanie zgodnie z ofertą oraz zapisami umowy inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, praktyką inżynierską, sztuką budowlaną oraz stosownymi przepisami;
- nadzór nad zabezpieczeniem przed uszkodzeniem lub zniszczeniem rosnących drzew na terenie placu budowy;
- nadzór nad sposobem korzystania przez Wykonawcę robót z dróg publicznych i wewnętrznych;
- nadzorowanie badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę robót;
- w uzgodnieniu z Zamawiającym, podejmowanie decyzji o konieczności wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości;
- zatwierdzanie laboratorium Wykonawcy robót, po sprawdzeniu kwalifikacji personelu, kompletności i sprawności sprzętu i urządzeń laboratoryjnych;
- wydawanie w imieniu Zamawiającego poleceń Wykonawcy robót dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które mogłyby skutkować zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niezgodność ze Specyfikacją Warunków Technicznych i Odbioru Robót Budowlanych,
- po konsultacji z Zamawiającym, podejmowanie decyzji o wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami przepisów prawa
i postanowień umowy z Wykonawcą robót;
- wnioskowanie do Zamawiającego o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz w przypadku powstania takiej konieczności;
Dalszy opis w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, złożono 1 ofertę niepodlegającą odrzuceniu. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę brutto w wysokości: 4 305,00 zł. Złożona oferta, o wartości 7 995,00 zł, przewyższyła kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający obecnie nie dysponuje budżetem pozwalającym na zwiększenie kwoty do ceny złożonej oferty, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 pkt 3, ustawy Pzp jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.