eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogów Ma³opolskiUs³uga zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych pochodz±cych z nieruchomo¶ci po³o¿onych na terenie gminy G³ogów Ma³opolski i obs³ugiwanych przez EkoG³og Sp. z o.o w 2025 roku.



Og³oszenie z dnia 2024-09-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych pochodz±cych z nieruchomo¶ci po³o¿onych na terenie gminy G³ogów Ma³opolski i obs³ugiwanych przez EkoG³og Sp. z o.o w 2025 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: EkoG³og

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Spó³ka z Ograniczon± Odpowiedzialno¶ci±

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180934148

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Towarowa 4A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów Ma³opolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-060

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ekoglog.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ekoglog.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Us³ugi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Us³uga zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych pochodz±cych z nieruchomo¶ci po³o¿onych na terenie gminy G³ogów Ma³opolski i obs³ugiwanych przez EkoG³og Sp. z o.o w 2025 roku.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b5d03ad3-fac2-4532-adb6-3d98b8e549c4

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00518349

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5d03ad3-fac2-4532-adb6-3d98b8e549c4

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy
zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w uPzp., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej (ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 tj.).
2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje siê jako za³±czniki.
3. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie e-Zamówienia ma dostêp do formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w
Regulaminie korzystania z systemu na Platformie e-Zamówienia i instrukcji z³o¿enia oferty na stronie
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
4. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia. oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 uPzp., podmiotowe ¶rodki dowodowe, sporz±dza siê w postaci
elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e
o¶wiadczenia, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (podpisane kwalifikowanym podpisem elektroniczny).
6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn±
przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia oraz poczty elektronicznej e-mail: biuro@ekoglog.pl.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu na Platformie e-
Zamówienia i instrukcji z³o¿enia oferty na stronie https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf.
9. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu zobowi±zany jest
posiadaæ konto podmiotu Wykonawca na Platformie e-Zamówienia. Informacje na temat zak³adania konta oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia zawiera Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz zak³adka Centrum Pomocy. Minimalne
wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce
specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony
na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce Zg³o¶ problem.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest EkoG³og Sp. z o.o. w G³ogowie Ma³opolskim, ul. Towarowa 4A, 36-060
G³ogów Ma³opolski;;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: odo@ekoglog.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 uPzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisanych uPzp., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I – us³uga zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych o kodzie 20 03 07 (odpady wielkogabarytowe),
Odpady bêd± dostarczane do Wykonawcy pojazdami Zamawiaj±cego po wcze¶niejszym uzgodnieniu przez obie strony harmonogramu dostaw odpadów
Szacowana liczba odpadów – 270 Mg.
Wymagana odleg³o¶æ siedziby Zamawiaj±cego tj. 36-060 G³ogów M³p. ul. Towarowa 4 A instalacji Wykonawcy do nie mo¿e byæ wiêksza ni¿ 160 km, mierzonej jako odleg³o¶æ w linii prostej – do wskazanego adresu punktu instalacji Wykonawcy wg „Google maps” na stronie internetowej: https://www.google.pl/maps

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilo¶ci przekazanych odpadów bez prawa roszczeñ Wykonawcy do odszkodowania z tego tytu³u przy czym zmniejszenie nie powinno przekroczyæ 50% od ilo¶ci szacowanej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Zamawiaj±cy przewiduje zgodnie z art. 441 ust. 1 uPzp prawo opcji tzn. dodatkowe us³ugi zagospodarowania odpadów dla Czê¶ci I.
2. Dodatkowe us³ugi uzale¿nione bêd± wy³±cznie od potrzeb Zamawiaj±cego.
3. Dodatkowe us³ugi nie przekrocz± 50% szacowanej ilo¶ci okre¶lonych w OPZ i Rozdziale IV SWZ
4. Dodatkowe us³ugi w ramach prawa opcji obejmowaæ bêd± ¶wiadczenie us³ug to¿samych z okre¶lonymi w zamówieniu.
5. Dodatkowe us³ugi realizowane bêd± po cenach okre¶lonych w umowie.
6. Zamawiaj±cy przeka¿e pisemn± informacjê Wykonawcy o potrzebie realizacji dodatkowych us³ug w ramach prawa opcji.
7. Z uprawnieñ wynikaj±cych z prawa opcji Zamawiaj±cy bêdzie korzysta³ przez ca³y okres obowi±zywania umowy.
8. Wykonawca po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 7 zobowi±zuje siê zrealizowaæ zamówienie na dodatkowe us³ugi zagospodarowania w ramach prawa opcji.
9. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, dlatego te¿ nieskorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt ¶rodowiskowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II – us³uga zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych o kodzie ex 20 01 99 (Metal i tworzywa sztuczne) lub 15 01 06 (zmieszane odpady opakowaniowe)
Odpady bêd± dostarczane do Wykonawcy pojazdami Zamawiaj±cego po wcze¶niejszym uzgodnieniu przez obie strony harmonogramu dostaw odpadów. Szacowana liczba odpadów – 610 Mg.

Wymagana odleg³o¶æ instalacji Wykonawcy do siedziby Zamawiaj±cego tj. 36-060 G³ogów M³p. ul. Towarowa 4 A nie mo¿e byæ wiêksza ni¿ 160 km, mierzonej jako odleg³o¶æ w linii prostej – do wskazanego adresu punktu instalacji Wykonawcy wg „Google maps” na stronie internetowej: https://www.google.pl/maps

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilo¶ci przekazanych odpadów bez prawa roszczeñ Wykonawcy do odszkodowania z tego tytu³u przy czym zmniejszenie nie powinno przekroczyæ 50% od ilo¶ci szacowanej.

Odpady pochodziæ bêd± z nieruchomo¶ci po³o¿onych na terenie Gminy G³ogów Ma³opolski i obs³ugiwanych przez EkoG³og Sp. z o.o. w ramach zawartych umów i porozumieñ. Poprzez zagospodarowanie rozumie siê zagospodarowanie w sposób pozwalaj±cy na odzysk/recykling odpadów wstêpnie wysegregowanych przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci po³o¿onych na terenie gminy G³ogów Ma³opolski.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Zamawiaj±cy przewiduje zgodnie z art. 441 ust. 1 uPzp prawo opcji tzn. dodatkowe us³ugi zagospodarowania odpadów dla Czê¶ci II.
2. Dodatkowe us³ugi uzale¿nione bêd± wy³±cznie od potrzeb Zamawiaj±cego.
3. Dodatkowe us³ugi nie przekrocz± 50% szacowanej ilo¶ci okre¶lonych w OPZ i Rozdziale IV SWZ
4. Dodatkowe us³ugi w ramach prawa opcji obejmowaæ bêd± ¶wiadczenie us³ug to¿samych z okre¶lonymi w zamówieniu.
5. Dodatkowe us³ugi realizowane bêd± po cenach okre¶lonych w umowie.
6. Zamawiaj±cy przeka¿e pisemn± informacjê Wykonawcy o potrzebie realizacji dodatkowych us³ug w ramach prawa opcji.
7. Z uprawnieñ wynikaj±cych z prawa opcji Zamawiaj±cy bêdzie korzysta³ przez ca³y okres obowi±zywania umowy.
8. Wykonawca po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 7 zobowi±zuje siê zrealizowaæ zamówienie na dodatkowe us³ugi zagospodarowania w ramach prawa opcji.
9. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, dlatego te¿ nieskorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt ¶rodowiskowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie dla Czê¶ci I, II

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:

dla Czê¶ci I, II
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: posiada aktualne zezwolenie na przetwarzanie odpadów wydane przez w³a¶ciwy organ w zakresie przetwarzania odpadów komunalnych segregowanych (dokument niewymagany na etapie sk³adania ofert)

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie dla Czê¶ci I, II .

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli
Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane zrealizowa³ co najmniej 1 us³ugê polegaj±c± na zagospodarowaniu odpadów w sposób ci±g³y przez okres minimum 12 miesiêcy

dla Czê¶æ I

wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 o masie ³±cznej co najmniej 200 Mg - za³±cznik nr 7A do SWZ (niewymagany na etapie sk³adania ofert);

dla Czê¶æ II

zmieszanych o kodzie 15 01 06 lub 20 01 99 o masie ³±cznej co najmniej 500 Mg - za³±cznik nr 7A do SWZ (niewymagany na etapie sk³adania ofert);


b) posiada lub bêdzie posiada³ instalacjê do przetwarzania odpadów

dla Czê¶æ I

o kodzie 20 03 07, do której posiada tytu³ prawny (np. akt notarialny, umowa) - za³±cznik nr 7B do SWZ (niewymagany na etapie sk³adania ofert);

dla Czê¶æ II

o kodzie 15 01 06 lub 20 01 99, do której posiada tytu³ prawny (np. akt notarialny, umowa) - za³±cznik nr 7B do SWZ (niewymagany na etapie sk³adania ofert);

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 6 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej do ¶wiadczenia okre¶lonych us³ug w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania;
2) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert) - za³±cznik nr 7A do SWZ;
3) Wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami Wykaz nale¿y sporz±dziæ wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7B do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ - (Za³±cznik nr 4 do SWZ)
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa o którym mowa w Rozdziale XIII ust. 1 SWZ (je¿eli dotyczy).
3) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale XIII ust. 3 SWZ (Za³±cznik nr 5 do SWZ - je¿eli dotyczy);
4) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (Za³±cznik nr 8 do SWZ - je¿eli dotyczy);
5) dowód wniesienia wadium

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:
dla Czê¶ci I – 2 000,00 z³ (s³ownie; dwa tysi±ce z³otych 00/100)
dla Czê¶ci II – 3 500,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce piêæset z³otych 00/100)

2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 t.j.).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Bank Spó³dzielczy G³ogów M³p. Nr 59 9159 0000 2001 0010 0508 0001.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w uPzp.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: EkoG³og Sp. z o.o. z/s w G³ogowie Ma³opolskim, 36-060 G³ogów M³p., ul. Towarowa 4A,
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 uPzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 uPzp. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 uPzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
– postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
– wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
– ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - za³±cznik nr 5 do SWZ.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowieñ zawartej umowy bêd± mog³y nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zaistnienia, po zawarciu umowy, si³y wy¿szej, przez któr± na potrzeby niniejszego warunku rozumieæ nale¿y zdarzenie zewnêtrzne wobec ³±cz±cej strony umowy wiêzi prawnej:
a) o charakterze niezale¿nym od stron,
b) którego strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy,
c) którego nie mo¿na unikn±æ, ani któremu strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci,
2) w razie zmiany prawa powszechnie obowi±zuj±cego wp³ywaj±cej na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów,
3) wprowadzenia zmian w stosunku do SWZ w zakresie wykonania prac nie wykraczaj±cych poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji mo¿liwo¶ci usprawnienia realizacji przedmiotu umowy,
4) w uzasadnionych przypadkach zmiany czêstotliwo¶ci wywozu odpadów komunalnych, za zgod± Wykonawcy;
5) w przypadkach okre¶lonych przepisami prawa.
2. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
1) zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) z zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ netto wynagrodzenia wykonawcy siê nie zmieni
3. Niezale¿nie od powy¿szych zapisów, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 uPzp.
4. Wykonawca nie bêdzie uprawniony do zmiany umowy, je¿eli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcê; w takim przypadku koszty dodatkowe zwi±zane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.
5. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
6. Zgodnie z art. 439 uPzp Zamawiaj±cy przewiduje wprowadzania zmian wysoko¶ci Wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Przedmiotu Umowy, przy czym przez zmianê ceny materia³ów lub kosztów rozumie siê wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obni¿enie, wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-09 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-07

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wykonawcy bior±cy udzia³ w postêpowaniu w terminie najpó¼niej do dnia podpisania umowy zobowi±zani s± do:
dostarczenia dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
Niedope³nienie powy¿szych formalno¶ci przez wybranego wykonawcê bêdzie potraktowane przez zamawiaj±cego jako
niemo¿no¶æ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy i zgodnie z art.
98 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp, bêdzie skutkowa³o zatrzymaniem przez zamawiaj±cego wadium wraz z odsetkami – ju¿ po
pierwszym wezwaniu do przekazania powy¿szych dokumentów.
2. Podstawy wykluczenia z postêpowania jako sankcje w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na
Ukrainê.
1) Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego wyklucza siê:
a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 2.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.