Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie remontu hydroizolacji i docieplenia ścian fundamentowych wraz z remontem schodów zewnętrznych prowadzących do pomieszczenia wymiennikowni w budynku będącym siedzibą US Chełmie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Szeligowskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-883
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-452-23-00
1.5.8.) Numer faksu: 81-452-23-06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu hydroizolacji i docieplenia ścian fundamentowych wraz z remontem schodów zewnętrznych prowadzących do pomieszczenia wymiennikowni w budynku będącym siedzibą US Chełmie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0136d08b-e9e0-4b35-b675-fdf36bd7e7d5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241608/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont hydroizolacji i docieplenia ścian fundamentowych wraz z remontem schodów zewnętrznych prowadzących do pomieszczenia wymiennikowni w budynku Urzędu Skarbowego w Chełmie przy ul. Obłońskiej 20A
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 0601-ILZ.260.41.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie remontu hydroizolacji i docieplenia ścian fundamentowych wraz z remontem schodów zewnętrznych w segmencie A1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają niżej wymienione dokumenty stanowiące załączniki do projektu umowy (Załącznik nr 7 do SWZ):
1) Załącznik nr 1 do umowy – Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 1.A do umowy – Dokumentacja techniczna;
3) Załącznik nr 1.B do umowy - Specyfikacja Techniczna Wykonania I Odbioru Robót Budowlanych;
4) Załącznik nr 1.C do umowy - Przedmiary robót;
5) Załącznik nr 1.D do umowy - Zaświadczenie Prezydenta Miasta Chełm o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie remontu hydroizolacji i docieplenia ścian fundamentowych
w segmencie B.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają niżej wymienione dokumenty stanowiące załączniki do projektu umowy (Załącznik nr 7 do SWZ):
1) Załącznik nr 1 do umowy – Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 1.A do umowy – Dokumentacja techniczna;
3) Załącznik nr 1.B do umowy - Specyfikacja Techniczna Wykonania I Odbioru Robót Budowlanych;
4) Załącznik nr 1.C do umowy - Przedmiary robót;
5) Załącznik nr 1.D do umowy - Zaświadczenie Prezydenta Miasta Chełm o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej do wykonania zamówienia:1) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj.: min. jedną osobą, która posiada aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz posiada minimum 3-letnie doświadczenie w ww. zakresie - warunek dotyczy części nr 1 i części nr 2.
UWAGA do pkt 1
Ilekroć zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, rozumie się przez to uprawnienia budowlane, zapewniające prawo do wykonywania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zawodu inżyniera budownictwa, wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) – zwanej dalej „Prawo budowlane”, oraz odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
Na etapie realizacji zamówienia wykonawca może wnioskować do zamawiającego o zmianę osób skierowanych do realizacji zamówienia, ale osoby, których wniosek o zmianę dotyczy muszą posiadać odpowiednio: aktualne uprawnienia i doświadczenie nie gorsze niż wymagania określone powyżej.
oraz
2) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże, że posiada niezbędne doświadczenie i wiedzę, tzn. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub wielobranżowym remoncie w jednym budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku użyteczności publicznej, o wartości robót nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy) - warunek dotyczy części nr 1 i części nr 2.
Pod pojęciem budynek zamieszkania zbiorowego lub budynek użyteczności publicznej – należy rozumieć budynki, o których mowa w § 3 pkt 5 i 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r., poz. 1225).
UWAGA do pkt 2:
Nie dopuszcza się sumowania wartości kilku robót/umów na roboty budowlane, celem wykazania spełnienia warunku i osiągnięcia ww. wartości robót.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie / podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji
zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt 1 SWZ, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 21 marca 2024 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w rozdz. VIII ust. 5 pkt 1 SWZ –
wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
2. Wykaz wykonanych robót budowlanych, o których mowa w rozdz. VIII ust. 5 pkt 2 SWZ – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ;
3. Dowody określające, czy roboty budowlane wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 2, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (KONSORCJUM, SPÓŁKA CYWILNA),wskazujące, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ);
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej na potrzeby realizacji zamówienia (wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ) lub innego podmiotowego środka dowodowego potwierdzającego, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
rzeczywiście dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,
3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej),
4. Pełnomocnictwo wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 ustawy Pzp. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo powinno obejmować umocowanie dodokonywania i przyjmowania określonych czynności prawnych i faktycznych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) Do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące pojedynczego wykonawcy, co w niniejszym postępowaniu oznacza, że każdy uczestnik wspólnej oferty powinien udokumentować brak podstaw wykluczenia z postępowania, natomiast warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowych, niezbędnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia powinien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie, przy czym odpowiednie dokumenty składa wykonawca spełniający
warunek;
3) Wykonawcy występujący wspólnie mają prawo w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia powoływać się na doświadczenie zdobyte podczas realizacji umów w ramach konsorcjum (spółki cywilnej), w sytuacji gdy udział członka konsorcjum (wspólnika spółki cywilnej) w realizacji wykazywanego zamówienia nie
był jedynie formalny i wynikał z samego faktu bycia członkiem danej grupy wykonawców; zakres doświadczenia, na jaki powołuje się indywidualny wykonawca, musi odpowiadać rzeczywistemu zaangażowaniu tego podmiotu w realizację zamówienia w ramach konsorcjum (spółki cywilnej);
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ);
5) Zgodnie z art. 445 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany, jakie Strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z umowy i nie dotyczą treści oferty, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowanych ustawą Pzp oraz w przypadkach i na warunkach określonych poniżej.2. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności lub zaistnienia warunków a mianowicie:
1) zmian dotyczących aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego w szczególności poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę formy prawnej Wykonawcy, itp.;
2) zmiany lub wprowadzenia Podwykonawców, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy;
3) zmiany warunków płatności;
4) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
6) zmiany terminu realizacji umowy na skutek okoliczności spowodowanych siłą wyższą, rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie można było uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości
lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek siły wyższej. Termin realizacji umowy może w takim przypadku ulec przedłużeniu o czas działania i usuwania skutków siły wyższej. Działanie siły wyższej
opisane zostało w § 11 ust. 2 pkt 6 umowy;
7) zmiany terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, na które Zamawiający nie ma wpływu, a które to przyczyny mają bezpośredni wpływ na terminowość realizacji przedmiotu umowy;
8) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności gdy obniży to koszty wykonywania przedmiotu umowy.
3. Pozostałe zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w oparciu o przesłanki określone w art. 455 ust. 1 pkt 2)-4) oraz ust. 2 ustawy Pzp. Ich ewentualne zastosowanie zależeć będzie od okoliczności faktycznych i prawnych dokonania zmiany.
4. Zmiany umowy dokonywane na podstawie ust. 2 i 3 wymagają zgody obu Stron.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-14 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-14 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-12
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz.507, dalej „ustawa o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę”). Na ich podstawie Zamawiający wykluczy:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 (o których mowa odpowiednio w art. 1 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r., poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 (o których mowa odpowiednio
w art. 1 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę) albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
2. Wizja lokalna:
1) Zamawiający wymaga, aby złożenie oferty zostało poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
2) Szczegółowe zasady dotyczące odbycia wizji lokalnej zawarte są w rozdz. V SWZ.
3) Zamawiający informuje, że zgodnie z brzmieniem art. 310 Pzp może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o
zamówieniu.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Postępowanie na odbiór odpadów w roku 2025 z obiektów LUW w Lublinie oraz w Zamościu
- Dostawa papieru kserograficznego oraz składanek komputerowych
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wraz z dystrybucją dla Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- "Dostawa zestawów diagnostycznych do monitorowania poziomu transkryptu z wykorzystaniem aparatu GenexPERT na potrzeby COZL." (COZL/DZP/AW/3412/TP-163/24)
- Dostawa wraz z usługą wdrożenia 19 sztuk zestawów rozwiązania znakowania i wyszukiwania akt za pomocą fal radiowych (RFID)
- Dostawa nowego urządzenia laboratoryjnego- systemu do detekcji ekspresji genów w czasie rzeczywistym z wyposażeniem na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Lublinie"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewaloryzacja nieruchomości w miejscowości Nowe Wymyśle - oddział Muzeum Mazowieckiego w Płocku - etap II
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni"
- Budowa hali magazynowej
- Poprawa warunków kształcenia w Zespole Szkół Nr 1 w Przysietnicy.
- Zakup kotłów centralnego ogrzewania i wymiana niezbędnej instalacji centralnego ogrzewania w Zespole Szkół Leśnych w Rogozińcu
- Modernizacja drogi gminnej w m. Zalesie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.