eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynDostawa paliw w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KROTOSZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854872

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kołłątaja 7

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 722 7454

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krotoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.krotoszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.um.krotoszyn.pl/m,4568,ogloszenia-o-zamowieniach-publicznych.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08c72d37-7234-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00518419

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033012/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa paliw w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474106/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 322621,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje :

a/. sukcesywną dostawę paliwa : benzyny i oleju napędowego i płynu Adblue w łącznej ilości do 14 880 litrów, w tym:
- benzyny bezołowiowej PB 95 w ilości do 8 500 litrów, zgodnie z normą PN-EN 228:2009,
- oleju napędowego ON o liczbie cetanowej min. 51 w ilości do 4 700 litrów, zgodnie z normą PN-EN 590:2013,
- oleju napędowego ON o liczbie cetanowej min. 55 w ilości do 1 600 litrów, zgodnie z normą PN-EN 590:2013 (np. olej napędowy typu Verva ON, Diesel Gold, Shell V-Power, ON Ultimate lub równoważny),
- płynu AdBlue w ilości 80 litrów.
Zakres dostawy obejmuje tankowanie samochodów, obejmujące samochody służbowe w dyspozycji Wydziałów Urzędu Miejskiego oraz samochody Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Krotoszyn, a także zakup paliwa do kosiarek, odśnieżarek i agregatów prądotwórczych w kanistry.
W zakresie dostawy ON Wykonawca winien posiadać odrębne dystrybutory przystosowane do tankowania pojazdów osobowych, z których dokonuje sprzedaży ON o różnej liczbie cetanowej.
Stacja paliw powinna być czynna całodobowo przez 7 dni w tygodniu (myjnia: pn- pt od 7:00 do 20:00 a w dni wolne od pracy od 9:00 do 13:00). Stacja paliw i myjnia powinny znajdować się w granicach administracyjnych miasta Krotoszyna.
Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 09 lutego 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2017 r. poz. 282)
c/. usługi mycia samochodów, obejmujące samochody służbowe w dyspozycji Wydziałów Urzędu Miejskiego oraz samochody Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Krotoszyn w myjni całorocznej w łącznej ilości do 145 myć, w tym :
- samochodów osobowych w ilości do 55 myć,
- samochodów typu bus, oraz ciągnika rolniczego (komunalnego) w il. do 90
myć.
Zakres usługi obejmuje mycie ręczne nadwozia samochodów z zastosowaniem aktywnej piany, suszenia nadwozia oraz woskowania.
Usługa mycia winna odbywać się w stacji w której tankowane będą pojazdy lub w jej bezpośrednim sąsiedztwie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 120540,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy polega na :
sukcesywnej dostawie paliwa: oleju opałowego lekkiego w ilości do 36 500 litrów, zgodnie z Polską Normą PN-C-96024:2022-12 w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunek L-1 oraz wymagania wskazane w rozporządzeniu Ministra Energii z dn. 01.12.2006 r. w sprawie wymagań jakościowych dot. zawartości siarki dla olejów oraz rodzaju instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016 r., poz. 2008) oraz odpowiada określonym w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dn. 11.09.2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. 2019, poz. 1822).
Sukcesywna dostawa oleju opałowego odbywać się będzie bezpośrednio do
następujących obiektów : Zespołu Szkół w Benicach, Zespołu Szkół w Chwaliszewie, Świetlicy wiejskiej w Orpiszewie.
Wielkość jednorazowych dostaw będzie wynikała z zapotrzebowań składanych telefonicznie przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego (w zależności od zużycia wynikającego z pory roku i warunków atmosferycznych). Dostawy muszą zostać zrealizowane w terminie 2 dni, licząc od dnia złożenia zapotrzebowania przez telefon. W cenie dostawy Wykonawca winien skalkulować koszt dowozu na miejsce.
Podczas każdej dostawy – Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji urządzenia pomiarowego autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 202080,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107941,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107941,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107941,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transpetrol-Bis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250811532

7.3.3) Ulica: Piekarska 4

7.3.4) Miejscowość: Salnia

7.3.5) Kod pocztowy: 63-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107941,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233902,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233902,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233902,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transpetrol-Bis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250811532

7.3.3) Ulica: Piekarska 4

7.3.4) Miejscowość: Salnia

7.3.5) Kod pocztowy: 63-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233902,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.