Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00451284/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz do szkół uczniów z terenu gminy Osjaków w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osjaków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 26
1.5.2.) Miejscowość: Osjaków
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-320
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438423391
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osjakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.osjakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3944f7b1-5af1-499b-819f-94b571a9c9b41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz do szkół uczniów z terenu gminy Osjaków w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3944f7b1-5af1-499b-819f-94b571a9c9b4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00237682/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz do szkół uczniów z terenu gminy Osjaków w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451284
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 213300,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia (część I) jest Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Osjaków w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zabezpieczeniem opiekunów tj.:
- do Szkoły Podstawowej im. Powstańców Styczniowych w Osjakowie z siedzibą w Osjakowie: ul. Częstochowska 24, ul. Wieluńska 14;
- do Publicznego Przedszkola w Osjakowie z siedzibą w Osjakowie, ul. Kościelna 7.
2) Dowóz/odwóz uczniów do szkół odbywał się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia tj. w dni nauki szkolnej od dnia 02.09.2024 r. do dnia 27.06.2025 r.
3) Sposób świadczenia usługi: Dowóz/odwóz uczniów odbywał się będzie pojazdami wykonawcy wyposażonymi standardowo, sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich i właściwie oznakowanymi.
4) Szacunkowa ilość dzieci i młodzieży dowożonej do szkół wynosić będzie w roku szkolnym 2024/2025 - 184 uczniów. Liczba ta może ulec zmianie.
5) Obsługę autobusu stanowić będą 2 osoby w tym kierowca oraz opiekun czuwający nad bezpiecznym wsiadaniem, przejazdem i wysiadaniem uczniów z autobusu.
6) Wykonawca działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2024 r., poz. 560), w przypadku zatrudniania osób do opieki nad dziećmi (w tym kierowcy, opiekunowie) ma obowiązek sprawdzić, czy dane zatrudnianej osoby nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
7) Zakres świadczonych usług przewozowych będzie obejmował w szczególności:
- dowóz dzieci do miejsca nauki i odwóz do miejsca zamieszkania określonego przez zamawiającego w niniejszej specyfikacji,
- organizację czynności bezpiecznego wsiadania dzieci do środka transportu oraz opiekę nad pasażerami – dziećmi w czasie przewozu,
- organizację czynności związanych z bezpiecznym wysiadaniem dzieci w miejscu przeznaczenia,
- powiadamianie zamawiającego o przewidywanych lub już zaistniałych przeszkodach w wykonaniu usługi przewozu.
8) W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie autobusu Wykonawca zapewni autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym w możliwie najkrótszym czasie, nie dłużej niż 50 minut od chwili wystąpienia awarii/zdarzenia.
9) Autobusy zatrzymywać się będą na wyznaczonych przystankach autobusowych (miejscach wsiadania dzieci) zlokalizowanych na trasie przebiegu autobusów. Wykaz przystanków i liczby uczniów stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
10) Wykonawca wyposaży przystanki autobusowe w pisemną informację o kursowaniu autobusów, a z autobusów przewożących uczniów w miarę wolnych miejsc korzystać będą mogli na ogólnych zasadach inni mieszkańcy miejscowości, przez które autobus będzie kursował. Informacje o kursowaniu autobusów zamieszczone zostaną przed rozpoczęciem świadczenia usług. Autobusy odwożące dzieci powinny być oznaczone, w którym kierunku (do jakich miejscowości) odjeżdżają.
- Młodzież szkolna dowożona będzie do Szkoły Podstawowej z siedzibą w Osjakowie: ul. Częstochowska 24 i ul. Wieluńska 14 – rano od godz. 7.20 do godz. 7.45.;
- do Publicznego Przedszkola w Osjakowie z siedzibą w Osjakowie, ul. Kościelna 7. rano od godz. 7.20 do godz. 7.45.;
11) Po zakończonych lekcjach uczniowie odwożeni będą w godzinach :
- uczniowie klas 0 - 4 (poza uczniami z Drobnic) każdego dnia o godz.12.40, z tym, że klasy czwarte dwa razy w tygodniu będą jeździć II kursem (dni ustali dyrektor szkoły),
- uczniowie klas 5 - 8 oraz uczniowie z Drobnic w poniedziałek i piątek o godz. 14.25; wtorek, środa i czwartek o godz. 15.20.
Ewentualne zmiany w godzinach odjazdu będą ustalane z dyrektorem szkoły.
12) Szczegółowe ustalenia tras dowozu uczniów, godzin przyjazdów autobusów i ich odjazdów dokonane zostaną wspólnie z dyrektorem szkoły i Wykonawcą, którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsza.
13) Warunki finansowe:
a) Z tytułu dowożenia/odwożenia na zajęcia szkolne do szkół na terenie Gminy Osjaków, przewoźnik będzie pobierał wynagrodzenie miesięczne w kwocie ustalonej w oparciu o iloczyn liczby dzieci i ceny biletu miesięcznego za przewóz jednego ucznia w okresie miesiąca w kwotach ustalonych w ofercie.
b) Wskazane jest, aby Wykonawca we własnym zakresie przed złożeniem oferty obliczył długość poszczególnych tras dowożenia, sprawdził warunki drogowe i ustalił kolejność przewozu na poszczególnych trasach aby spełnić warunki dowozu dzieci w określonych przez Zamawiającego godzinach. Zamawiający na prośbę Wykonawcy może wziąć udział w ustaleniu trasy przewozu.
c) Stawki cenowe w ofercie nie będą zmieniane w okresie trwania umowy.
d) Zamawiający nie przewiduje zapłaty wynagrodzenia z tytułu gotowości do wykonania zamówienia w przypadku, jeżeli wykonanie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn od Stron niezależnych, w szczególności ze względu na ograniczenie lub zawieszenie stacjonarnych zajęć szkolnych z jakichkolwiek przyczyn, w tym w związku z obowiązywaniem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego.
14) W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca zabezpieczy opiekuna do każdego pojazdu wykonującego usługę dowożenia i odwożenia uczniów.
15) Dowożenie i odwożenie dzieci powinno odbywać się jak najkrótszą trasą i bez przesiadek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 125950,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia (Część II) jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Osjaków do placówek oświatowych. Usługa polegała będzie na dowozie uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Specjalnych w Wieluniu, ul. Traugutta 12, 98-300 Wieluń, oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Gromadzicach, Gromadzice 49, 98-310 Czarnożyły, w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. oraz odwozie z ww. placówek do miejsca zamieszkania po zakończonych zajęciach.2) Szacunkowy przebieg dzienny ok. 150 km. Szacunkowy przebieg w okresie realizacji zamówienia – ok. 28 200 km.
3) Dowóz uczniów odbywa się codziennie od poniedziałku do piątku, z wykluczeniem przerw świątecznych oraz dni wolnych od nauki. Przybliżone godziny: godzina rozpoczęcia zajęć: 8.00; godzina zakończenia zajęć: 15.00. Szczegółowy plan dowozów będzie dostosowany do planów lekcji i uzgodniony z rodzicami dowożonych dzieci.
4) Trasa dowozu i odwozu zgodnie z wykazem miejscowości, w których zamieszkują uczniowie niepełnosprawni stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
5) Długość trasy może ulec zmniejszeniu w sytuacji, gdy rodzice zgłoszą, iż w danym dniu ich dziecko nie będzie korzystało z dowozu do szkoły. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany do odnotowania zmiany długości trasy.
6) Liczba dowożonych uczniów wynosi 5. Zastrzega się, że liczba ta w czasie okresu, którym objęte jest postępowanie może ulec zmianie.
7) Wykonawca musi posiadać aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
8) Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1047 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy o transporcie drogowym (Dz.U.2022.180 t.j. z dnia 2022.01.26).
9) Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Do zadań opiekuna należy zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania, eliminowanie niewłaściwych zachowań mogących sprowokować niebezpieczne sytuacje podczas jazdy, udzielanie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia. Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem podopiecznych od momentu odebrania ich od rodziców/opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekę pracownikowi placówki.
10) Po zakończeniu zajęć edukacyjnych opiekun odbiera uczniów od pracownika placówki, sprawuje opiekę w czasie przejazdu dziecka do domu i przekazuje dziecko rodzicom/opiekunom. W czasie, gdy uczniowie niepełnosprawni znajdują się pod nadzorem opiekuna, ponosi on za nich odpowiedzialność.
11) Wymaga się od Wykonawcy przewozu uczniów zgodnie z przepisami prawa, zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny, w szczególności uwzględnienie zasad i warunków przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. W związku z tym, iż Wykonawca będzie przewozić dzieci niepełnosprawne winien dołożyć wszelkiej staranności w celu zapewnienia optymalnej opieki w czasie wykonywania usługi.
12) W przypadku awarii Wykonawca obowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy o takim samym lub zbliżonym standardzie. Pojazd zastępczy powinien zostać podstawiony nie później niż 50 minut od chwili awarii/wystąpienia zdarzenia;
13) Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
14) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia liczby dowozów uczniów w związku z ewentualnymi wprowadzonymi ograniczeniami w funkcjonowaniu szkół niezależnymi od Zamawiającego.
15) Z tytułu dowożenia/odwożenia na zajęcia szkolne do szkół, przewoźnik będzie pobierał wynagrodzenie miesięczne w kwocie ustalonej w oparciu o iloczyn liczby kilometrów i ceny za 1 km ustalonej w ofercie.
16) Koszty: wszystkie elementy kosztów mają być zawarte w cenie 1 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 87350,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213734,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowe i Pogrzebowe Dawid Beśka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363285346
7.3.3) Ulica: Kościuszki 43
7.3.4) Miejscowość: Rząśnia
7.3.5) Kod pocztowy: 98-332
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Przewozowe i Pogrzebowe Beśka Dawid
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Przewozowe i Pogrzebowe Beśka Dawid
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134798,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Usługi transportowe TRANS-BUS" Sławomir Grabowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730269820
7.3.4) Miejscowość: Opojowice
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Usługi transportowe TRANS-BUS" Sławomir Grabowski
jakie przetargi wygrała firma
"Usługi transportowe TRANS-BUS" Sławomir Grabowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrześni w 2025 roku
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.