Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00466350/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych podczas zajęć organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modelarska 10
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rops-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a66afde5-6be0-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych podczas zajęć organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a66afde5-6be0-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023767/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych podczas szkoleń z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00466350
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROPS.DO.3321.25.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 14178,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi szkolenia pn. Praca z rodziną w oparciu o procedurę Niebieskie Karty – zmiany w ustawodawstwie, które odbędzie się w terminie od 29 listopada do 01 grudnia 2023 roku (przewiduje się udział 21 osób – 20 uczestników i trenera). Szkolenie jest realizowane w 3 dni szkoleniowe następujące po sobie. Usługa obejmuje: 2 noclegi, 2 śniadania, 2 kolacje, 3 obiady, 5 przerw kawowych. Ponadto, Zamawiający wymaga zapewnienia na każdy dzień 1 sali szkoleniowej swobodnie mieszczącej około 25 osób, dostępnej we wszystkie dni zajęć, wyposażonej w system klimatyzacji (nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), przystosowaną do wielkości grupy
i rodzaju zajęć, z oknem i dostępem do światła dziennego. Ponadto, sala musi posiadać odpowiednie oświetlenie i właściwą temperaturę oraz być wyposażona w laptop/notebook kompatybilny
z rzutnikiem multimedialnym oraz systemem nagłośnienia, stolik pod rzutnik, ekran do projekcji lub białą ścianę odpowiedniej wielkości, tablicę flipchart + odpowiednie kartki oraz pisaki,
krzesła, stoły/stoliki. Nie dopuszcza się realizacji zajęć w salach, w których podawane będą posiłki (śniadanie, obiad, kolacja).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22905,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pod Jedlami Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240538587
7.3.3) Ulica: Cieszyńska
7.3.4) Miejscowość: Łaziska Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-170
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12180,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-29 do 2023-12-01INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup wraz z dostawą dodatkowych elementów wyposażenia oraz umundurowania dla funkcjonariuszy garnizonu śląskiej Policji
- Obsługa serwisowa sprzętu patomorfologicznego
- Dostawa samochodu dostawczego
- Przeprowadzenie usługi z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika - przeprowadzenie warsztatów z usługą stylisty, metamorfoza i zakup strojów dla uczestników projektu "Aktywni z OHP"
- "Zakup nowego podnośnika koszowego, przegubowego na przyczepie samochodowej, na potrzeby MOSiR w Katowicach - postępowanie 2".
- Dostawa samochodu z zabudową
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów
- "Wybór Wykonawców usług społecznych na rzecz Seniorów z Gminy Piekoszów" - powt. IV
- Najem ośrodków na potrzeby szkoleń
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla rodzin z dziećmi - postępowanie II
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.