eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dominów"Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych (2)"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych (2)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dominów

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81-75-18-760

1.5.8.) Numer faksu: 81-75-18-650

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20436425-f8b0-4c4d-8b65-4b60ec09764a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych (2)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20436425-f8b0-4c4d-8b65-4b60ec09764a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518528

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028015/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420177

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia: Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla
uczniów Szkoły Podstawowej w Kalinówce.
1) W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga opracowania programu i przeprowadzenia cyklu zajęć:
Miejsce realizacji zajęć oraz liczba grup:
Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-074 Świdnik – 6 grup;
2) Wymiar zaangażowania:
1. Szkoła Podstawowa w Kalinówce – 360godzin lekcyjnych tj. 45 minut* – 60 tygodni –6 godz./tygodniowo; (6 grup x 1
h/tyg.)
*nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany częstotliwości i ilości zajęć w tygodniu.
2. Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć rozwijają-cych zainteresowania z robotyki i
programowania dla uczniów szkół podstawowych w ra-mach projektu pn. „Wdrożenie programów rozwojowych w szkołach
podstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3
Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Eu-ropejskiego Funduszu Społecznego
Plus.
2) Zamawiający oczekuje aby realizacja zajęć była dostosowana do dwóch grup wiekowych, tj. dla uczniów klas 1-3 na
poziomie podstawowym oraz uczniów klas 4-8, na poziomie pod-stawowym oraz średniozaawansowanym.
3) Uczniowie klas 1-3 oraz 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie podstawowym po-winni nauczyć się budowania i
programowania podstawowych robotów przy użyciu odpo-wiedniego dla ich wieku języka programowania, korzystając z
gotowych instrukcji. W efekcie ich pracy powinny powstać konstrukcje wykonujące określone zadania i pokonujące przeszkody.
Zajęcia powinny dać możliwość poznania zasad mechaniki i fizyki oraz poznania świata informatyki. Dzieci powinny
dowiedzieć się, jak w produktywny sposób wykorzystywać komputer i mieć okazję rozwinąć umiejętność współpracy w
grupie.
4) Uczniowie klas 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie średniozaawansowanym przy użyciu zestawów
edukacyjnych składających się z części konstrukcyjnych, programo-walnej kostki oraz różnego rodzaju czujników (m. in.
dotyku, koloru, podczerwieni) winni umieć realizować zadane projekty, nauczyć się konstruować własne roboty, a także
tworzyć kolejne, coraz bardziej zaawansowane programy w środowisku graficznym. Wyższy poziom zaawansowania
powinien umożliwić im rozpoczęcie tekstowego programowania robotów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

4.5.5.) Wartość części: 58620,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia: Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla
uczniów Zespołu Szkół w Mętowie, w którego skład wchodzi Szkoła Podstawowa w Mętowie.
1) W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga opracowania programu i przeprowadzenia cyklu zajęć:
Miejsce realizacji zajęć oraz liczba grup:
Zespół Szkół w Mętowie, w którego skład wchodzi Szkoła Podstawowa w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin– 6 grup;
2) Wymiar zaangażowania:
1. Zespół Szkół w Mętowie, w którego skład wchodzi Szkoła Podstawowa w Mętowie – 360 godzin lekcyjnych tj. 45 minut* –
60 tygodni – 6 godz./tygodniowo; (6 grup x 1 h/tyg.)
*nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany częstotliwości i ilości zajęć w tygodniu.
2. Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć rozwijają-cych zainteresowania z robotyki i
programowania dla uczniów szkół podstawowych w ra-mach projektu pn. „Wdrożenie programów rozwojowych w szkołach
podstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3
Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Eu-ropejskiego Funduszu Społecznego
Plus.
2) Zamawiający oczekuje aby realizacja zajęć była dostosowana do dwóch grup wiekowych, tj. dla uczniów klas 1-3 na
poziomie podstawowym oraz uczniów klas 4-8, na poziomie pod-stawowym oraz średniozaawansowanym.
3) Uczniowie klas 1-3 oraz 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie podstawowym po-winni nauczyć się budowania i
programowania podstawowych robotów przy użyciu odpo-wiedniego dla ich wieku języka programowania, korzystając z
gotowych instrukcji. W efekcie ich pracy powinny powstać konstrukcje wykonujące określone zadania i pokonujące przeszkody.
Zajęcia powinny dać możliwość poznania zasad mechaniki i fizyki oraz poznania świata informatyki. Dzieci powinny
dowiedzieć się, jak w produktywny sposób wykorzystywać komputer i mieć okazję rozwinąć umiejętność współpracy w
grupie.
4) Uczniowie klas 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie średniozaawansowanym przy użyciu zestawów
edukacyjnych składających się z części konstrukcyjnych, programo-walnej kostki oraz różnego rodzaju czujników (m. in.
dotyku, koloru, podczerwieni) winni umieć realizować zadane projekty, nauczyć się konstruować własne roboty, a także
tworzyć kolejne, coraz bardziej zaawansowane programy w środowisku graficznym. Wyższy poziom zaawansowania
powinien umożliwić im rozpoczęcie tekstowego programowania robotów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

4.5.5.) Wartość części: 58620,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia: Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla
uczniów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Prawiednikach.
1) W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga opracowania programu i przeprowadzenia cyklu zajęć:
Miejsce realizacji zajęć oraz liczba grup:
Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin – 6 grup;
2) Wymiar zaangażowania:
1. Szkoła Podstawowa w Prawiednikach – 360 godzin lekcyjnych tj. 45 minut* – 60 ty-godni– 6 godz./tygodniowo; (6 grup x 1
h/tyg.)
*nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany częstotliwości i ilości zajęć w tygodniu.
2. Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć rozwijają-cych zainteresowania z robotyki i
programowania dla uczniów szkół podstawowych w ra-mach projektu pn. „Wdrożenie programów rozwojowych w szkołach
podstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3
Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Eu-ropejskiego Funduszu Społecznego
Plus.
2) Zamawiający oczekuje aby realizacja zajęć była dostosowana do dwóch grup wiekowych, tj. dla uczniów klas 1-3 na
poziomie podstawowym oraz uczniów klas 4-8, na poziomie pod-stawowym oraz średniozaawansowanym.
3) Uczniowie klas 1-3 oraz 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie podstawowym po-winni nauczyć się budowania i
programowania podstawowych robotów przy użyciu odpo-wiedniego dla ich wieku języka programowania, korzystając z
gotowych instrukcji. W efekcie ich pracy powinny powstać konstrukcje wykonujące określone zadania i pokonujące przeszkody.
Zajęcia powinny dać możliwość poznania zasad mechaniki i fizyki oraz poznania świata informatyki. Dzieci powinny
dowiedzieć się, jak w produktywny sposób wykorzystywać komputer i mieć okazję rozwinąć umiejętność współpracy w
grupie.
4) Uczniowie klas 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie średniozaawansowanym przy użyciu zestawów
edukacyjnych składających się z części konstrukcyjnych, programo-walnej kostki oraz różnego rodzaju czujników (m. in.
dotyku, koloru, podczerwieni) winni umieć realizować zadane projekty, nauczyć się konstruować własne roboty, a także
tworzyć kolejne, coraz bardziej zaawansowane programy w środowisku graficznym. Wyższy poziom zaawansowania
powinien umożliwić im rozpoczęcie tekstowego programowania robotów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

4.5.5.) Wartość części: 58620,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 zamówienia: Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla
uczniów Szkoły Podstawowej w Wilczopolu-Kolonii.
1) W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga opracowania programu i przeprowadzenia cyklu zajęć:
Miejsce realizacji zajęć oraz liczba grup:
Szkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kolonii, Wilczopole-Kolonia 97, 20-388 Lublin– 6 grup;
2) Wymiar zaangażowania:
1. Szkoła Podstawowa w Wilczopolu-Kolonii– 360 godzin lekcyjnych tj. 45 minut* – 60 tygodni – 1 godz./tygodniowo, (6 grup
x 1 h/tyg.)
*nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany częstotliwości i ilości zajęć w tygodniu.
2. Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć rozwijają-cych zainteresowania z robotyki i
programowania dla uczniów szkół podstawowych w ra-mach projektu pn. „Wdrożenie programów rozwojowych w szkołach
podstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3
Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Eu-ropejskiego Funduszu Społecznego
Plus.
2) Zamawiający oczekuje aby realizacja zajęć była dostosowana do dwóch grup wiekowych, tj. dla uczniów klas 1-3 na
poziomie podstawowym oraz uczniów klas 4-8, na poziomie pod-stawowym oraz średniozaawansowanym.
3) Uczniowie klas 1-3 oraz 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie podstawowym po-winni nauczyć się budowania i
programowania podstawowych robotów przy użyciu odpo-wiedniego dla ich wieku języka programowania, korzystając z
gotowych instrukcji. W efekcie ich pracy powinny powstać konstrukcje wykonujące określone zadania i pokonujące przeszkody.
Zajęcia powinny dać możliwość poznania zasad mechaniki i fizyki oraz poznania świata informatyki. Dzieci powinny
dowiedzieć się, jak w produktywny sposób wykorzystywać komputer i mieć okazję rozwinąć umiejętność współpracy w
grupie.
4) Uczniowie klas 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie średniozaawansowanym przy użyciu zestawów
edukacyjnych składających się z części konstrukcyjnych, programo-walnej kostki oraz różnego rodzaju czujników (m. in.
dotyku, koloru, podczerwieni) winni umieć realizować zadane projekty, nauczyć się konstruować własne roboty, a także
tworzyć kolejne, coraz bardziej zaawansowane programy w środowisku graficznym. Wyższy poziom zaawansowania
powinien umożliwić im rozpoczęcie tekstowego programowania robotów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

4.5.5.) Wartość części: 58620,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzysznie EDUKACJA 3.0

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162819403

7.3.3) Ulica: Powiśle 3

7.3.4) Miejscowość: Góra Puławska

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie EDUKACJA 3.0

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162819403

7.3.3) Ulica: Powiśle 3

7.3.4) Miejscowość: Góra Puławska

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie EDUKACJA 3.0

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162819403

7.3.3) Ulica: POWIŚLE 3

7.3.4) Miejscowość: GÓRA PUŁAWSKA

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie EDUKACJA 3.0

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162819403

7.3.3) Ulica: POWIŚLE 3

7.3.4) Miejscowość: GÓRA PUŁAWSKA

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.