Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00420177/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
- 2024/BZP 00428791/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych (2)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dominów
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-75-18-760
1.5.8.) Numer faksu: 81-75-18-650
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20436425-f8b0-4c4d-8b65-4b60ec09764a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych (2)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20436425-f8b0-4c4d-8b65-4b60ec09764a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028015/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 „Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420177
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dlauczniów Szkoły Podstawowej w Kalinówce.
1) W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga opracowania programu i przeprowadzenia cyklu zajęć:
Miejsce realizacji zajęć oraz liczba grup:
Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-074 Świdnik – 6 grup;
2) Wymiar zaangażowania:
1. Szkoła Podstawowa w Kalinówce – 360godzin lekcyjnych tj. 45 minut* – 60 tygodni –6 godz./tygodniowo; (6 grup x 1
h/tyg.)
*nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany częstotliwości i ilości zajęć w tygodniu.
2. Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć rozwijają-cych zainteresowania z robotyki i
programowania dla uczniów szkół podstawowych w ra-mach projektu pn. „Wdrożenie programów rozwojowych w szkołach
podstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3
Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Eu-ropejskiego Funduszu Społecznego
Plus.
2) Zamawiający oczekuje aby realizacja zajęć była dostosowana do dwóch grup wiekowych, tj. dla uczniów klas 1-3 na
poziomie podstawowym oraz uczniów klas 4-8, na poziomie pod-stawowym oraz średniozaawansowanym.
3) Uczniowie klas 1-3 oraz 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie podstawowym po-winni nauczyć się budowania i
programowania podstawowych robotów przy użyciu odpo-wiedniego dla ich wieku języka programowania, korzystając z
gotowych instrukcji. W efekcie ich pracy powinny powstać konstrukcje wykonujące określone zadania i pokonujące przeszkody.
Zajęcia powinny dać możliwość poznania zasad mechaniki i fizyki oraz poznania świata informatyki. Dzieci powinny
dowiedzieć się, jak w produktywny sposób wykorzystywać komputer i mieć okazję rozwinąć umiejętność współpracy w
grupie.
4) Uczniowie klas 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie średniozaawansowanym przy użyciu zestawów
edukacyjnych składających się z części konstrukcyjnych, programo-walnej kostki oraz różnego rodzaju czujników (m. in.
dotyku, koloru, podczerwieni) winni umieć realizować zadane projekty, nauczyć się konstruować własne roboty, a także
tworzyć kolejne, coraz bardziej zaawansowane programy w środowisku graficznym. Wyższy poziom zaawansowania
powinien umożliwić im rozpoczęcie tekstowego programowania robotów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.5.5.) Wartość części: 58620,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dlauczniów Zespołu Szkół w Mętowie, w którego skład wchodzi Szkoła Podstawowa w Mętowie.
1) W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga opracowania programu i przeprowadzenia cyklu zajęć:
Miejsce realizacji zajęć oraz liczba grup:
Zespół Szkół w Mętowie, w którego skład wchodzi Szkoła Podstawowa w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin– 6 grup;
2) Wymiar zaangażowania:
1. Zespół Szkół w Mętowie, w którego skład wchodzi Szkoła Podstawowa w Mętowie – 360 godzin lekcyjnych tj. 45 minut* –
60 tygodni – 6 godz./tygodniowo; (6 grup x 1 h/tyg.)
*nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany częstotliwości i ilości zajęć w tygodniu.
2. Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć rozwijają-cych zainteresowania z robotyki i
programowania dla uczniów szkół podstawowych w ra-mach projektu pn. „Wdrożenie programów rozwojowych w szkołach
podstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3
Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Eu-ropejskiego Funduszu Społecznego
Plus.
2) Zamawiający oczekuje aby realizacja zajęć była dostosowana do dwóch grup wiekowych, tj. dla uczniów klas 1-3 na
poziomie podstawowym oraz uczniów klas 4-8, na poziomie pod-stawowym oraz średniozaawansowanym.
3) Uczniowie klas 1-3 oraz 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie podstawowym po-winni nauczyć się budowania i
programowania podstawowych robotów przy użyciu odpo-wiedniego dla ich wieku języka programowania, korzystając z
gotowych instrukcji. W efekcie ich pracy powinny powstać konstrukcje wykonujące określone zadania i pokonujące przeszkody.
Zajęcia powinny dać możliwość poznania zasad mechaniki i fizyki oraz poznania świata informatyki. Dzieci powinny
dowiedzieć się, jak w produktywny sposób wykorzystywać komputer i mieć okazję rozwinąć umiejętność współpracy w
grupie.
4) Uczniowie klas 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie średniozaawansowanym przy użyciu zestawów
edukacyjnych składających się z części konstrukcyjnych, programo-walnej kostki oraz różnego rodzaju czujników (m. in.
dotyku, koloru, podczerwieni) winni umieć realizować zadane projekty, nauczyć się konstruować własne roboty, a także
tworzyć kolejne, coraz bardziej zaawansowane programy w środowisku graficznym. Wyższy poziom zaawansowania
powinien umożliwić im rozpoczęcie tekstowego programowania robotów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.5.5.) Wartość części: 58620,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia: Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dlauczniów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Prawiednikach.
1) W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga opracowania programu i przeprowadzenia cyklu zajęć:
Miejsce realizacji zajęć oraz liczba grup:
Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin – 6 grup;
2) Wymiar zaangażowania:
1. Szkoła Podstawowa w Prawiednikach – 360 godzin lekcyjnych tj. 45 minut* – 60 ty-godni– 6 godz./tygodniowo; (6 grup x 1
h/tyg.)
*nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany częstotliwości i ilości zajęć w tygodniu.
2. Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć rozwijają-cych zainteresowania z robotyki i
programowania dla uczniów szkół podstawowych w ra-mach projektu pn. „Wdrożenie programów rozwojowych w szkołach
podstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3
Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Eu-ropejskiego Funduszu Społecznego
Plus.
2) Zamawiający oczekuje aby realizacja zajęć była dostosowana do dwóch grup wiekowych, tj. dla uczniów klas 1-3 na
poziomie podstawowym oraz uczniów klas 4-8, na poziomie pod-stawowym oraz średniozaawansowanym.
3) Uczniowie klas 1-3 oraz 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie podstawowym po-winni nauczyć się budowania i
programowania podstawowych robotów przy użyciu odpo-wiedniego dla ich wieku języka programowania, korzystając z
gotowych instrukcji. W efekcie ich pracy powinny powstać konstrukcje wykonujące określone zadania i pokonujące przeszkody.
Zajęcia powinny dać możliwość poznania zasad mechaniki i fizyki oraz poznania świata informatyki. Dzieci powinny
dowiedzieć się, jak w produktywny sposób wykorzystywać komputer i mieć okazję rozwinąć umiejętność współpracy w
grupie.
4) Uczniowie klas 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie średniozaawansowanym przy użyciu zestawów
edukacyjnych składających się z części konstrukcyjnych, programo-walnej kostki oraz różnego rodzaju czujników (m. in.
dotyku, koloru, podczerwieni) winni umieć realizować zadane projekty, nauczyć się konstruować własne roboty, a także
tworzyć kolejne, coraz bardziej zaawansowane programy w środowisku graficznym. Wyższy poziom zaawansowania
powinien umożliwić im rozpoczęcie tekstowego programowania robotów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.5.5.) Wartość części: 58620,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 zamówienia: Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dlauczniów Szkoły Podstawowej w Wilczopolu-Kolonii.
1) W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga opracowania programu i przeprowadzenia cyklu zajęć:
Miejsce realizacji zajęć oraz liczba grup:
Szkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kolonii, Wilczopole-Kolonia 97, 20-388 Lublin– 6 grup;
2) Wymiar zaangażowania:
1. Szkoła Podstawowa w Wilczopolu-Kolonii– 360 godzin lekcyjnych tj. 45 minut* – 60 tygodni – 1 godz./tygodniowo, (6 grup
x 1 h/tyg.)
*nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany częstotliwości i ilości zajęć w tygodniu.
2. Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć rozwijają-cych zainteresowania z robotyki i
programowania dla uczniów szkół podstawowych w ra-mach projektu pn. „Wdrożenie programów rozwojowych w szkołach
podstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3
Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Eu-ropejskiego Funduszu Społecznego
Plus.
2) Zamawiający oczekuje aby realizacja zajęć była dostosowana do dwóch grup wiekowych, tj. dla uczniów klas 1-3 na
poziomie podstawowym oraz uczniów klas 4-8, na poziomie pod-stawowym oraz średniozaawansowanym.
3) Uczniowie klas 1-3 oraz 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie podstawowym po-winni nauczyć się budowania i
programowania podstawowych robotów przy użyciu odpo-wiedniego dla ich wieku języka programowania, korzystając z
gotowych instrukcji. W efekcie ich pracy powinny powstać konstrukcje wykonujące określone zadania i pokonujące przeszkody.
Zajęcia powinny dać możliwość poznania zasad mechaniki i fizyki oraz poznania świata informatyki. Dzieci powinny
dowiedzieć się, jak w produktywny sposób wykorzystywać komputer i mieć okazję rozwinąć umiejętność współpracy w
grupie.
4) Uczniowie klas 4-8 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie średniozaawansowanym przy użyciu zestawów
edukacyjnych składających się z części konstrukcyjnych, programo-walnej kostki oraz różnego rodzaju czujników (m. in.
dotyku, koloru, podczerwieni) winni umieć realizować zadane projekty, nauczyć się konstruować własne roboty, a także
tworzyć kolejne, coraz bardziej zaawansowane programy w środowisku graficznym. Wyższy poziom zaawansowania
powinien umożliwić im rozpoczęcie tekstowego programowania robotów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.5.5.) Wartość części: 58620,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzysznie EDUKACJA 3.0
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162819403
7.3.3) Ulica: Powiśle 3
7.3.4) Miejscowość: Góra Puławska
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie EDUKACJA 3.0
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162819403
7.3.3) Ulica: Powiśle 3
7.3.4) Miejscowość: Góra Puławska
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie EDUKACJA 3.0
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162819403
7.3.3) Ulica: POWIŚLE 3
7.3.4) Miejscowość: GÓRA PUŁAWSKA
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie EDUKACJA 3.0
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162819403
7.3.3) Ulica: POWIŚLE 3
7.3.4) Miejscowość: GÓRA PUŁAWSKA
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DOMINÓW
- "Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Głusk"
- "Wykonanie prac geodezyjnych w procedurze scalenia i podziału nieruchomości położonych na terenie wsi Żabia Wola w Gminie Głusk"
więcej: przetargi DOMINÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja warsztatów dla uczniów i ich rodziców, szkoleń, warsztatów i indywidualnego wsparcia dla nauczycieli oraz szkoleń dla kadry administracyjnej z szkół podstawowych
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli w projekcie: "Kształcenie naszą przyszłością " nr FELD.08.08-IZ.00-0073/23 w podziale na 9 części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
- Zrealizowanie w terminie od 01.01.2025 do 15.12.2025 r. 2500 godzin pomocy specjalistycznej dla dzieci zagrożonych. niepełnosprawnością i niepełnosprawnych.
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów - System bezpiecznych kopii dla cyberbezpieczeństwa kluczowych zasobów Miasta Dynowa
- "Usługi szkoleniowe, doradcze i zajęcia specjalistyczne w ramach Projektów "Poprawa jakości nauczania przedszkolnego w Gminie Brodnica" oraz "Poprawa i rozwój kompetencji w szkołach Gminy Brodnica"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.