eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój"Budowa świetlicy w miejscowości Skorzów - powtórzenie"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa świetlicy w miejscowości Skorzów - powtórzenie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09270e1b-204f-4b7b-a6da-caef53a5dc6c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa świetlicy w miejscowości Skorzów - powtórzenie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09270e1b-204f-4b7b-a6da-caef53a5dc6c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064357/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa świetlicy w miejscowości Skorzów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest dofinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430358

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.29.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy świetlicy w miejscowości Skorzów.

Przedmiotowe zadanie będzie realizowane w oparciu o udzielone pozwolenie na budowę – Decyzja Nr 337/18 z dnia 25.09.2018r.
Inwestycję, o której mowa lokalizuje się na działce nr ewid. 419/14 w msc. Skorzów, obręb 0033, gm. Busko – Zdrój, pow. buski, woj. Świętokrzyskie.

Zadanie jest dofinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”.

1) Zakres inwestycji:

a) Budowa świetlicy w Skorzowie została rozpoczęta w 2023 roku. Wykonano następujące elementy robót budowlanych w ramach obiektu:
 wytyczono geodezyjnie osie rzutu fundamentów budynku
 wykonano fundamenty budynku wg projektu konstrukcyjnego
 wymurowano ściany fundamentowe, wykonano izolacje ścian fundamentowych, zasypano ściany fundamentowe ziemią
 wypełniono przestrzenie wewnętrzne pomiędzy ścianami fundamentowymi piaskiem, ułożono rurarz poziomy kanalizacji sanitarnej z podejściami do pionów
 zagęszczono podłoże piaskowe i wykonano podkład betonowy gr. 10 cm z betonu.

Wykonanie przedmiotowych robót zostało udokumentowane przez kierownika budowy w dzienniku budowy.
Uwaga!
1. Na potrzeby budowy obiektu zakupiono 1584 szt. (22 palety po 72 szt.) bloczków o gr. 25 cm - Pustak ceramiczny Thermopor 25 P+W kl. 15 Leier. Materiał ten należy wykorzystać do realizacji robót związanych z budową ścian konstrukcyjnych.
2. Dokumentacja projektowa została opracowana w 2018 roku. Elementy do budowy przegród Wykonawca dostosuje do obecnie obowiązujących przepisów m.in. współczynnik przenikania ciepła - zgodnych z obecnie obowiązującymi normami (np. wełna mineralna, styropian, stolarka okienna i drzwiowa).

Założenia ogólne przedmiotu zamówienia:

1. budowa budynku świetlicy wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj. wewnętrzną instalacją wod.-kan., c.o., wentylacji i elektryczną oraz wewnętrzną i zewnętrzną instalacją gazową - zgodnie z zapisami dokumentacji projektowej
Uwaga!
Należy zastosować stolarkę okienną PCV. Stolarka drzwiowa wewnętrzna - zgodnie z informacjami zawartymi w dokumentacji projektowej oraz w zestawieniu stolarki okiennej i drzwiowej jako drzwi płytowe drewniane. Drzwi zewnętrzne wejściowe aluminiowe z przeszkleniem. Kolorystyka stolarki okiennej i drzwiowej obustronnie w odcieniach szarości;
2. budowa bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe o poj. do 10m3 wraz z przyłączem kanalizacji sanitarnej do budynku
Uwaga!
Dokumentacja projektowa zakłada wykonanie monolitycznego, wylewanego na budowie zbiornika na nieczystości ciekłe. Zamawiający dopuszcza zamianę konstrukcji zaprojektowanego zbiornika na nieczystości ciekłe (ścieki) o poj. 10 m3 z wylewanego na budowie na szambo prefabrykowane z zastrzeżeniem, że parametry zbiornika na nieczystości nie mogą być gorsze niż określone w dokumentacji projektowej;
3. przebudowa wykonanego odcinka podposadzkowego rurarzu poziomego kanalizacji sanitarnej, w sposób zgodny z projektem branży sanitarnej, poprzez wykonanie przekuć w warstwie chudego betonu i zmianie przebiegu rurarzu kanalizacji sanitarnej;
4. wykonanie płyty żelbetowej pod projektowany naziemny zbiornik na gaz ziemny o poj. 2700 z wykonaniem przyłącza gazu do budynku oraz ogrodzeniem zbiornika na gaz;
5. zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla obiektu świetlicy, o mocy zapewniającej pokrycie co najmniej w 50% zapotrzebowania tego obiektu na energię elektryczną lub cieplną wraz z dokonaniem niezbędnych pomiarów i opinii oraz skutecznym zgłoszeniem wykonanej instalacji do Zakładu Energetycznego. Zamawiający szacuje, że moc instalacji fotowoltaicznej zapewniającej pokrycie zapotrzebowania na energię elektryczną dla obiektu wynosi około 5 kWp, w zależności od możliwości lokalizacyjnych paneli fotowoltaicznych. Ostateczna moc instalacji fotowoltaicznej, właściwa dla oferowanego rozwiązania zostanie zaprojektowana w sposób uwzględniający zacienienie i maksymalne wykorzystanie dostępnej powierzchni. Dokładna wielkość instalacji zostanie określona przez Wykonawcę po opracowaniu projektu. Aby spełnić założenia wysokiej efektywności i sprawności pracy instalacji należy zastosować elementy systemu o parametrach wskazanych poniżej. Montaż instalacji fotowoltaicznej planowany do wykonania na dachu budynku a w przypadku braku takich możliwości technicznych Zamawiający dopuszcza lokalizacje paneli pv na gruncie.
Podstawowe elementy systemu i założenia do projektowania:
• instalacja fotowoltaiczna w oparciu o panele monokrystaliczne o mocy znamionowej min. 340 W, wydajności min. 20,32 % wyprodukowane nie później niż w styczniu 2024 r., min. 15-letniej gwarancji produktowej, min. 30 lat liniowej gwarancji na moc,
• Inwerter (falownik) o mocy dostosowanej do zaprojektowanej mocy instalacji fotowoltaicznej. Zadaniem falownika jest przekształcenie wygenerowanej przez moduły fotowoltaiczne energii na prąd przemienny dostarczany do sieci Użytkownika. W projekcie należy wykorzystać falownik trójfazowy beztransformatorowy o sprawności min. 98,3%,
• okablowanie z paneli prowadzić w konstrukcji paneli a pomiędzy konstrukcjami i do inwertera w rurkach na dachu odpornych na UV oraz w korytku kablowym. Instalację w budynku układać pod tynkiem w rurach osłonowych, na dachu w korytku kablowym,
• kable solarne łączyć z panelami fotowoltaicznymi za pomocą specjalnych złączek solarnych,
• wszystkie zastosowane do budowy instalacji pv urządzenia powinny posiadać stosowne oznaczenia i certyfikaty,
• Wykonawca wykona procedurę rozruchu instalacji;
6. demontaż i utylizacja nieczynnych 2 szt. słupów oświetleniowych zlokalizowanych na działce nr ewid. 419/14;
7. budowa projektowanych zjazdów z drogi publicznej, gminnej (działka nr ewid. 278 dr i działka nr 416 dr) wraz z wymianą przepustów o średnicy Ø600, zapewniających drożność i prawidłowy przepływ wody w rowie pod projektowanymi zjazdami - na odcinku od wlotu rowu otwartego do przepustu (w rejonie istniejącego słupa), do miejsca włączenia przepustu do istniejącej studni wraz z jej wymianą. Wymiana istniejącej studni (komory) wraz z pokrywą na studnię betonową Ø1200 o głębokości około 1,5m (wraz z przepięciem wlotów do studni);
8. W celu usprawnienia odprowadzenia wody z terenu działki nr 419/14 w czasie nadmiernych opadów, należy wykonać następujący zakres prac:
- udrożnienie rowu w zachodnio-południowym narożniku działki nr ewid. 419/14 wzdłuż drogi nr 416 poprzez wybranie mułu zalegającego na dnie rowu,
- udrożnienie istniejącego przepustu z kręgów betonowych na wysokości działek 419/2 i 419/3 wraz z dołożeniem 4 sztuk kręgów betonowych Ø 500/600, celem przedłużenia istniejącego przepustu,
- wyczyszczenie rowu otwartego na długości około 20m na wysokości działki nr 419/3 (za dołożonym przepustem);
9. wykonanie zagospodarowania terenu: utwardzony plac, dojazd, dojście, miejsca postojowe dla samochodów osobowych oraz miejsce gromadzenia odpadów stałych;
10. wykonanie ogrodzenia terenu działki;
11. zakup i montaż elementów małej architektury;
12. wyposażenie budynku świetlicy w sprzęt sportowy, audio-video, wyposażenie meblowe – zgodnie z wykazem wyposażenia
Uwaga!
Ujęty w wykazie wyposażenia „telewizor LED” należy wyposażyć w antenę telewizyjną. W cenie zamówienia należy uwzględnić montaż anteny telewizyjnej umożliwiającej odbiór ogólnodostępnych stacji telewizyjnych;
13. oznakowanie i wyposażenie p. poż. oraz w przypadku konieczności opracowanie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego;
14. W cenie zamówienia należy uwzględnić:
a) koszty jakichkolwiek prac niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej,
b) koszty badań laboratoryjnych, odbiorów technicznych i obsługi geodezyjnej inwestycji,
c) koszty własne w tym: dostarczenie wody i energii do celów budowlanych i socjalnych,
d) koszty zabezpieczenia placu budowy,
e) koszty wynajmu i pracy sprzętu i mediów niezbędnych do funkcjonowania budowy,
f) koszty opracowania dokumentów rozliczeniowych budowy oraz dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i kosztorysu powykonawczego,
g) koszty opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej,
h) koszty przeprowadzenia procedury związanej z uzyskaniem z PINB w Busku-Zdroju decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu,
i) koszty opracowania i umieszczenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego: tablicy informacyjnej budowy, tablicy informacyjnej i pamiątkowej o źródle współfinansowania zadania.

Zamawiający uzyskał dla przedmiotowego zadania dofinansowanie ze Środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”.

Szczegółowe wytyczne dot. wyglądu tablicy informacyjnej na temat operacji zamieszczone są na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/rolnictwo/ksiega-wizualizacji-i-logotypy (Księga wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020”).

Tablice informacyjne należy zamontować w ciągu 30 dni od przekazania placu budowy przez Zamawiającego.

Realizację inwestycji należy prowadzić zgodnie z warunkami decyzji o pozwoleniu na budowę oraz w oparciu o Projekt, zgodnie ze sztuką budowlaną, aktualną wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262310-7 - Zbrojenie

45262300-4 - Betonowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1255000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1258000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1255000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEG DOMY SPÓŁKA Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572948559

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-646

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1255000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.