eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuszyca"Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminie Głuszyca w sezonie zimowym 2023/2024.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminie Głuszyca w sezonie zimowym 2023/2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuszyca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718248

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Głuszyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-340

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gluszyca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.gluszyca.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gluszyca

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminie Głuszyca w sezonie zimowym 2023/2024.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1509455f-7eea-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020742/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminie Głuszyca w sezonie zimowym 2023/2024.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00485429

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NIBITZKiZP.271.3.24.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 406504,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głuszyca w sezonie zimowym 2023/2024.

2. Zakres zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg to:
• likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej całodobowo, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury);
• utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy;
• zapewnienie materiałów uszorstniających i soli;
• pełnienie całodobowych dyżurów.

Szacunkowa ilość godzin pracy (w całym sezonie zimowym) dla poszczególnych jednostek sprzętowych wynosi:

Dla części I (Obwód I):
• dla pojazdu wyposażonego w pług i piaskarkę: 340 godzin
• dla ciągnika wyposażonego w pług: 290 godzin
• dla koparko-ładowarki: 25 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 170000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głuszyca w sezonie zimowym 2023/2024.

2. Zakres zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg to:
• likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej całodobowo, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury);
• utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy;
• zapewnienie materiałów uszorstniających i soli;
• pełnienie całodobowych dyżurów.

Szacunkowa ilość godzin pracy (w całym sezonie zimowym) dla poszczególnych jednostek sprzętowych wynosi:

Dla części II (Obwód II):
• dla pojazdu wyposażonego w pług i piaskarkę: 400 godzin
• dla ciągnika wyposażonego w pług: 430 godzin
• dla koparko-ładowarki: 5 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 230000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głuszyca w sezonie zimowym 2023/2024.

2. Zakres zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg to:
• likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej całodobowo, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury);
• utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy;
• zapewnienie materiałów uszorstniających i soli;
• pełnienie całodobowych dyżurów.

Szacunkowa ilość godzin pracy (w całym sezonie zimowym) dla poszczególnych jednostek sprzętowych wynosi:

Dla części III (Obwód III):
• dla pojazdu wyposażonego w pług i piaskarkę: 420 godzin
• dla koparko-ładowarki: 5 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.11.2023 do godziny 12:00 wpłynęły 3 w tym dla:
Części nr 1 – złożono 2 oferty z cenami w zł. brutto odpowiednio:
• Oferta nr 2 - 276 123,60 zł
• Oferta nr 3 - 305 694 zł
Części nr 2 – złożono 2 oferty z cenami w zł. brutto odpowiednio:
• Oferta nr 1 - 413.521,20 zł,
• Oferta nr 2 - 372 006,00 zł
Części nr 3 – złożono 2 oferty z cenami w zł. brutto odpowiednio:
• Oferta nr 2 - 316 062,00 zł
• Oferta nr 3 - 173 178,00 zł
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy PZP, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację poszczególnych części zamówienia, tj.:
• Część nr 1 - 170 000,00 zł. brutto
• Część nr 2 - 230 000,00 zł. brutto
• Część nr 3 - 100 000,00 zł. Brutto
Mając na uwadze, że oferty z najniższymi cenami dla poszczególnych części zamówienia, znacznie przewyższały kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do ceny najkorzystniejszej oferty, w ramach danej części, spełniona została przesłanka unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, o której mowa w Art. 255 ust. 3 ustawy PZP.

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy PZP unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.11.2023 do godziny 12:00 wpłynęły 3 w tym dla:
Części nr 1 – złożono 2 oferty z cenami w zł. brutto odpowiednio:
• Oferta nr 2 - 276 123,60 zł
• Oferta nr 3 - 305 694 zł
Części nr 2 – złożono 2 oferty z cenami w zł. brutto odpowiednio:
• Oferta nr 1 - 413.521,20 zł,
• Oferta nr 2 - 372 006,00 zł
Części nr 3 – złożono 2 oferty z cenami w zł. brutto odpowiednio:
• Oferta nr 2 - 316 062,00 zł
• Oferta nr 3 - 173 178,00 zł
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy PZP, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację poszczególnych części zamówienia, tj.:
• Część nr 1 - 170 000,00 zł. brutto
• Część nr 2 - 230 000,00 zł. brutto
• Część nr 3 - 100 000,00 zł. Brutto
Mając na uwadze, że oferty z najniższymi cenami dla poszczególnych części zamówienia, znacznie przewyższały kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do ceny najkorzystniejszej oferty, w ramach danej części, spełniona została przesłanka unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, o której mowa w Art. 255 ust. 3 ustawy PZP.

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy PZP unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.11.2023 do godziny 12:00 wpłynęły 3 w tym dla:
Części nr 1 – złożono 2 oferty z cenami w zł. brutto odpowiednio:
• Oferta nr 2 - 276 123,60 zł
• Oferta nr 3 - 305 694 zł
Części nr 2 – złożono 2 oferty z cenami w zł. brutto odpowiednio:
• Oferta nr 1 - 413.521,20 zł,
• Oferta nr 2 - 372 006,00 zł
Części nr 3 – złożono 2 oferty z cenami w zł. brutto odpowiednio:
• Oferta nr 2 - 316 062,00 zł
• Oferta nr 3 - 173 178,00 zł
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy PZP, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację poszczególnych części zamówienia, tj.:
• Część nr 1 - 170 000,00 zł. brutto
• Część nr 2 - 230 000,00 zł. brutto
• Część nr 3 - 100 000,00 zł. Brutto
Mając na uwadze, że oferty z najniższymi cenami dla poszczególnych części zamówienia, znacznie przewyższały kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do ceny najkorzystniejszej oferty, w ramach danej części, spełniona została przesłanka unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, o której mowa w Art. 255 ust. 3 ustawy PZP.

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy PZP unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.