Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00485429/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
- 2023/BZP 00497261/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminie Głuszyca w sezonie zimowym 2023/2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuszyca
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718248
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Głuszyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-340
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gluszyca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.gluszyca.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gluszyca1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminie Głuszyca w sezonie zimowym 2023/2024.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1509455f-7eea-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020742/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminie Głuszyca w sezonie zimowym 2023/2024.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00485429
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIBITZKiZP.271.3.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 406504,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głuszyca w sezonie zimowym 2023/2024.2. Zakres zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg to:
• likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej całodobowo, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury);
• utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy;
• zapewnienie materiałów uszorstniających i soli;
• pełnienie całodobowych dyżurów.
Szacunkowa ilość godzin pracy (w całym sezonie zimowym) dla poszczególnych jednostek sprzętowych wynosi:
Dla części I (Obwód I):
• dla pojazdu wyposażonego w pług i piaskarkę: 340 godzin
• dla ciągnika wyposażonego w pług: 290 godzin
• dla koparko-ładowarki: 25 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 170000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głuszyca w sezonie zimowym 2023/2024.2. Zakres zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg to:
• likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej całodobowo, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury);
• utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy;
• zapewnienie materiałów uszorstniających i soli;
• pełnienie całodobowych dyżurów.
Szacunkowa ilość godzin pracy (w całym sezonie zimowym) dla poszczególnych jednostek sprzętowych wynosi:
Dla części II (Obwód II):
• dla pojazdu wyposażonego w pług i piaskarkę: 400 godzin
• dla ciągnika wyposażonego w pług: 430 godzin
• dla koparko-ładowarki: 5 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 230000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Głuszyca w sezonie zimowym 2023/2024.2. Zakres zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg to:
• likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej całodobowo, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury);
• utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy;
• zapewnienie materiałów uszorstniających i soli;
• pełnienie całodobowych dyżurów.
Szacunkowa ilość godzin pracy (w całym sezonie zimowym) dla poszczególnych jednostek sprzętowych wynosi:
Dla części III (Obwód III):
• dla pojazdu wyposażonego w pług i piaskarkę: 420 godzin
• dla koparko-ładowarki: 5 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.11.2023 do godziny 12:00 wpłynęły 3 w tym dla:
Części nr 1 – złożono 2 oferty z cenami w zł. brutto odpowiednio:
• Oferta nr 2 - 276 123,60 zł
• Oferta nr 3 - 305 694 zł
Części nr 2 – złożono 2 oferty z cenami w zł. brutto odpowiednio:
• Oferta nr 1 - 413.521,20 zł,
• Oferta nr 2 - 372 006,00 zł
Części nr 3 – złożono 2 oferty z cenami w zł. brutto odpowiednio:
• Oferta nr 2 - 316 062,00 zł
• Oferta nr 3 - 173 178,00 zł
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy PZP, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację poszczególnych części zamówienia, tj.:
• Część nr 1 - 170 000,00 zł. brutto
• Część nr 2 - 230 000,00 zł. brutto
• Część nr 3 - 100 000,00 zł. Brutto
Mając na uwadze, że oferty z najniższymi cenami dla poszczególnych części zamówienia, znacznie przewyższały kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do ceny najkorzystniejszej oferty, w ramach danej części, spełniona została przesłanka unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, o której mowa w Art. 255 ust. 3 ustawy PZP.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy PZP unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.11.2023 do godziny 12:00 wpłynęły 3 w tym dla:
Części nr 1 – złożono 2 oferty z cenami w zł. brutto odpowiednio:
• Oferta nr 2 - 276 123,60 zł
• Oferta nr 3 - 305 694 zł
Części nr 2 – złożono 2 oferty z cenami w zł. brutto odpowiednio:
• Oferta nr 1 - 413.521,20 zł,
• Oferta nr 2 - 372 006,00 zł
Części nr 3 – złożono 2 oferty z cenami w zł. brutto odpowiednio:
• Oferta nr 2 - 316 062,00 zł
• Oferta nr 3 - 173 178,00 zł
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy PZP, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację poszczególnych części zamówienia, tj.:
• Część nr 1 - 170 000,00 zł. brutto
• Część nr 2 - 230 000,00 zł. brutto
• Część nr 3 - 100 000,00 zł. Brutto
Mając na uwadze, że oferty z najniższymi cenami dla poszczególnych części zamówienia, znacznie przewyższały kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do ceny najkorzystniejszej oferty, w ramach danej części, spełniona została przesłanka unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, o której mowa w Art. 255 ust. 3 ustawy PZP.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy PZP unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.11.2023 do godziny 12:00 wpłynęły 3 w tym dla:
Części nr 1 – złożono 2 oferty z cenami w zł. brutto odpowiednio:
• Oferta nr 2 - 276 123,60 zł
• Oferta nr 3 - 305 694 zł
Części nr 2 – złożono 2 oferty z cenami w zł. brutto odpowiednio:
• Oferta nr 1 - 413.521,20 zł,
• Oferta nr 2 - 372 006,00 zł
Części nr 3 – złożono 2 oferty z cenami w zł. brutto odpowiednio:
• Oferta nr 2 - 316 062,00 zł
• Oferta nr 3 - 173 178,00 zł
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy PZP, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację poszczególnych części zamówienia, tj.:
• Część nr 1 - 170 000,00 zł. brutto
• Część nr 2 - 230 000,00 zł. brutto
• Część nr 3 - 100 000,00 zł. Brutto
Mając na uwadze, że oferty z najniższymi cenami dla poszczególnych części zamówienia, znacznie przewyższały kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do ceny najkorzystniejszej oferty, w ramach danej części, spełniona została przesłanka unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, o której mowa w Art. 255 ust. 3 ustawy PZP.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy PZP unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI GŁUSZYCA
- Świadczenie usług przygotowania i wydania gorącego posiłku dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych na terenie Gminy Głuszyca oraz dowozu posiłku na terenie Gminy Głuszyca
- "Wymiana nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na oprawy typu LED w Gminie Głuszyca" (II)
więcej: przetargi GŁUSZYCA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.