Og³oszenie z dnia 2022-12-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00447125/01 - Og³oszenie z dnia 2022-11-18
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci i higieny w obiekcie Krytej P³ywalni w Kole
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK SPORTU I REKREACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300645532
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: 63 3067777
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mosir.kolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mosir.kolo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci i higieny w obiekcie Krytej P³ywalni w Kole2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9c061157-6719-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00518566
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00041970/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci i higieny w obiekcie Krytej P³ywalni w Kole
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00447125/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOSiR.3222.2.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 317073,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czysto¶ci i higieny w obiekcie Krytej P³ywalni w Kole.
1) Prace porz±dkowe w p³ywalni musz± odbywaæ siê w systemie serwisu dziennego i nocnego, od poniedzia³ku do niedzieli – 7 dni w tygodniu.
2) Przedmiot zamówienia nie obejmuje sprz±tania pomieszczeñ: krêgielni i pomieszczeñ pomocniczych dzier¿awionych przez firmy zewnêtrzne od Gminy Miejskiej Ko³o.
3) Zestawienie pomieszczeñ i powierzchni objêtych us³ug± sprz±tania oraz ich usytuowanie obrazuj±ce za³±cznik do niniejszej SWZ oznaczony jako Za³±cznik nr 10.
4) Ze wzglêdu na specyfikê sprz±tania P³ywalnia w Kole zosta³a podzielona na strefy:
a) STREFA I – hala basenowa: niecki basenowe, zje¿d¿alnia, basen hamowny, whirlpoole, brodzik, pla¿ê, pomieszczenie ratowników, trybuny, balustrady, szklane fasady, schody na zje¿d¿alniê, magazyn sprzêtu sportowo – rekreacyjnego.
b) STREFA II – szatnie, prysznice, przebieralnie, toalety.
c) STREFA III – saunarium (odnowa biologiczna).
d) STREFA IV – hol, kasy, biura, klatki schodowe, okna i przeszklenia w ca³ym budynku.
e) STREFA V – fitness – rehabilitacja.
f) STREFA VI - teren przed wej¶ciem g³ównym i pomieszczenia podbasenia.
5) Przedmiot zamówienia obejmuje czyszczenie, mycie, i dezynfekcjê: rynien przelewowych, powierzchni pla¿owych, fug ceramicznych i silikonowych, ¶cian pokrytych flizami, ¶cian nawrotu, pleksi, wanien whirpool oraz niecek (sportowej, rekreacyjnej, brodzika dla dzieci), zje¿d¿alni wewnêtrznej, innych urz±dzeñ znajduj±cych siê w hali basenowej, trybun, szafek ubraniowych. Czyszczenie i konserwacjê ci±gów komunikacyjnych, pomieszczeñ fitness i rehabilitacji, mycie przeszkleñ wewnêtrznych i zewnêtrznych, mycie okien, sprz±tanie pomieszczeñ biurowych, socjalnych, magazynów i podbasenia, dezynfekcja ¶cian, pod³óg i przybasenia, sprz±tanie w toaletach, uzupe³nianie na bie¿±co worków na ¶mieci, papieru toaletowego, rêczników papierowych oraz myd³a w p³ynie/piance, pranie worków na buty, a tak¿e odbiór i utylizacjê odpadów medycznych (odbiór jeden raz w miesi±cu w ilo¶ci do 2 kg/m-c).
6) Sprz±tanie musi odbywaæ siê z u¿yciem profesjonalnych ¶rodków, których spis oraz karty charakterystyki zostan± przed³o¿one Dyrektorowi Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Kole. Wybrany Wykonawca zakupi ¶rodki czysto¶ci oraz przedstawi Zamawiaj±cemu plany pracy poszczególnych zmian z uwzglêdnieniem u¿ywanych ¶rodków oraz ich stê¿enia.
7) Sprz±tanie winno odbywaæ siê w systemie dwóch serwisów (dziennego i nocnego) przy nastêpuj±cym ob³o¿eniu osobowym:
a) od poniedzia³ku do pi±tku od godz. 06.00 do godz.14.00 – 1 osoba,
b) soboty od godz. 08.00-16.00 – 1 osoba,
c) niedziele, ¶wiêta od godz. 10.00-18.00 – 1 osoba,
d) od poniedzia³ku do pi±tku od godz. 14.00 do godz. 22.00 – 1 osoba,
e) od poniedzia³ku do pi±tku od godz. 16.00 do godz. 24.00 – 3 osoby,
f) soboty od godz. 15.00-23.00 – 3 osoby,
g) niedziele i ¶wiêta od 18:00 – 21:00 – 3 osoby.
W przypadku nieprawid³owego realizowania us³ugi liczba osób musi zostaæ odpowiednio zwiêkszona. Absencja personelu Wykonawcy nie mo¿e mieæ wp³ywu na wskazan± powy¿ej minimaln± obsadê personelu dla wymienionych serwisów.
8) Us³uga bêdzie wykonywana w ci±gu ca³ego tygodnia na bie¿±co, w taki sposób aby nie zak³óca³a funkcjonowania p³ywalni oraz nie zagra¿a³a bezpieczeñstwu u¿ytkowników.
9) Wykonawca jest zobowi±zany do zapewnienia swoim pracownikom ¶rodków ochrony osobistej przewidzianych odrêbnymi przepisami.
10) Wykonawca jest zobowi±zany do wyposa¿enia pracowników w estetyczn± jednolit± odzie¿ ochronn± dostosowan± do ¶rodowiska pracy z napisem „serwis porz±dkowy” z identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu oraz obuwie przeznaczone wy³±cznie do pracy na hali basenowej z zakazem wychodzenia na zewn±trz obiektu w tym obuwiu.
11) W przypadku osób wykonuj±cych prace w hali basenowej, w ka¿dym przypadku pod nieobecno¶æ ratownika, obowi±zuje bezwzglêdny nakaz stosowania w trakcie prac kamizelek asekuracyjnych. Odpowiedzialno¶æ za ewentualne wypadki, jakim mog± ulec osoby nie przestrzegaj±ce niniejszego nakazu, ponosi Wykonawca.
12) Wykonawca zobowi±zany jest do przeszkolenia zatrudnionych przez siebie pracowników przed przyst±pieniem do pracy – zarówno w zakresie organizacji pracy, bhp, technologii, obs³ugi maszyn i urz±dzeñ oraz stosowania ¶rodków (w tym chemicznych) s³u¿±cych wykonywaniu us³ugi. Wykonawca przed³o¿y stosowny dokument potwierdzaj±cy przeszkolenie zatrudnionego przez siebie personelu w powy¿szym zakresie. Wy¿ej wymienione szkolenie Wykonawca przeprowadzi na swój koszt i swoim staraniem.
13) Pracownicy skierowani do wykonywania czynno¶ci sprz±taj±cych w obiekcie Zamawiaj±cego musz± posiadaæ aktualn± ksi±¿eczkê lub za¶wiadczenie dla celów sanitarno- epidemiologicznych.
14) Szczegó³owy harmonogram oraz zakres prac z podzia³em na strefy, o których mowa w pkt. 4) okre¶la Za³±cznik nr 3 i 4 pod nazw± - Zakres i harmonogram wykonywanych czynno¶ci w ramach ¶wiadczenia us³ugi „Kompleksowego utrzymania czysto¶ci i higieny w obiekcie Krytej P³ywalni w Kole” do projektowanych postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, które stanowi± za³±cznik nr 9 do SWZ.
15) Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia na swój koszt i swoim staraniem, personelu, sprzêtu oraz ¶rodków czysto¶ci w ilo¶ci wystarczaj±cej do prawid³owej, p³ynnej realizacji us³ugi (na poziomie nie ni¿szym ni¿ ten opisany w SWZ). Problemy kadrowe i inne problemy Wykonawcy nie mog± mieæ wp³ywu na realizacjê zamówienia. ¦rodki czysto¶ci, w tym worki na ¶mieci, papier toaletowy, rêczniki papierowe, myd³o w p³ynie oraz urz±dzenia i przybory do sprz±tania dostarcza Wykonawca. Wykonawca zobowi±zuje siê na bie¿±co uzupe³niaæ ww. ¶rodki czysto¶ci.
22) Minimalne wymagania sprzêtowe w zakresie sprz±tania:
a) 1 odkurzacz pior±co – czyszcz±cy do pod³óg z wyk³adzin dywanowych,
b) 1 odkurzacz do zbierania wody,
c) 2 maszyny szoruj±co – czyszcz±ce na baterie,
d) 1 maszyna szoruj±ca do antypo¶lizgowych p³ytek gresowych,
e) 1 myjka ci¶nieniowa,
f) 1 pistolet ci¶nieniowy do dezynfekcji,
g) 2 specjalistyczne wózki do sprz±tania (wielofunkcyjne),
h) 2 szorowarki orbitalne,
i) 1 zestaw do mycia okien wod± zdemineralizowan± do wysoko¶ci 12m (z urz±dzeniem do wytwarzania wody zdemineralizowanej),
j) 1 zestaw do odkurzania miejsc ciê¿ko dostêpnych do wysoko¶ci 12m tj. rynny, gzymsy, parapety.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90900000-6 - Us³ugi w zakresie sprz±tania i odka¿ania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Us³ugi sprz±tania
90911300-9 - Us³ugi czyszczenia okien
90911200-8 - Us³ugi sprz±tania budynków
90919000-2 - Us³ugi sprz±tania biur i szkó³ oraz czyszczenia urz±dzeñ biurowych
90920000-2 - Us³ugi w zakresie odka¿ania urz±dzeñ
90921000-9 - Us³ugi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 354225,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 482934,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354225,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Juchniewicz "TERA-CHEM"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5482447988
7.3.3) Ulica: ul. Parkowa 18
7.3.4) Miejscowo¶æ: Namys³ów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 354225,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z KO£A
- BUDOWA DROGI GMINNEJ NR 497579P - UL.KAZIMIERZA WIELKIEGO W KOLE.
- DOSTAWA SPRZÊTU IT DLA URZÊDU MIEJSKIEGO W KOLE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU GRANTOWEGO CYBERBEZPIECZNY SAMORZ¡D
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO (GRUPA E) DLA GMINY MIEJSKIEJ KO£O I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA OKRES OD 01.06.2025 R. DO 31.05.2026 R
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3403P Le¶nica - Grzegorzew w zakresie budowy chodnika
wiêcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga utrzymania czysto¶ci w budynkach S±du Rejonowego w ¯yrardowie tj. przy Al. Partyzantów 3 oraz w Wydziale Ksi±g Wieczystych ul. Radziejowskiej 1/5
- Us³ugi porz±dkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynale¿nych oraz opró¿nianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomo¶ci, stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Wroc³aw
- SPRZ¡TANIE POMIESZCZEÑ INTERNATU PRZY UL. CHE£MSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEÑ BIUROWYCH ZARZ¡DU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHE£MSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- "¦wiadczenie us³ug w zakresie mycia okien oraz elewacji na wysoko¶ciach w obiekcie Specjalistycznego Zespo³u Opieki Zdrowotnej nad Matk± i Dzieckiem"
- Us³ugi sprz±tania nieruchomo¶ci bêd±cych w zarz±dzie S±du Okrêgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeñ wynajmowanych przez S±d Okrêgowy w Jeleniej Górze na lata 2025/2026 (12 miesiêcy).
- ¦wiadczenie us³ug sprz±tania pomieszczeñ w budynku Sali Koncertowej Zespo³u Szkó³ Muzycznych im. S. Moniuszki w £odzi
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.