Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00475350/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg gminnych w Nowogrodzie prowadzących do Skansenu Kurpiowskiego im. Adama Chętnika w Nowogrodzie – etap III’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGRÓD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669967
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łomżyńska, 41
1.5.2.) Miejscowość: Nowogród
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-414
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowogrod.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrod.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98d57fc3-6053-4e0c-b194-c975eab15b9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa dróg gminnych w Nowogrodzie prowadzących do Skansenu Kurpiowskiego im. Adama Chętnika w Nowogrodzie – etap III’’2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98d57fc3-6053-4e0c-b194-c975eab15b9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063054/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 „Przebudowa dróg gminnych w Nowogrodzie prowadzących do Skansenu Kurpiowskiego im. Adama Chętnika w Nowogrodzie – etap III’’
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475350
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - „Przebudowa dróg gminnych w Nowogrodzie prowadzących do Skansenu Kurpiowskiego im. Adama Chętnika w Nowogrodzie – etap III’’ - ul. Października.Zakres robót obejmuje odcinek o długości 100,80m, w tym:
• Branża drogowa:
- roboty rozbiórkowe: istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni, krawężników betonowych,
obrzeży betonowych, nawierzchni chodnika z kostki betonowej na skrzyżowaniu z ul. Zamkową,
- przebudowę gruntowej nawierzchni drogi gminnej (roboty ziemne, wykonanie podbudowy
zasadniczej, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej),
- przebudowę gruntowej nawierzchni istniejących zjazdów na nawierzchnię z kostki betonowej,
• Branża sanitarna:
- wykonanie robót ziemnych,
- budowę sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości 120,80 m,
- budowę wpustów deszczowych szt. 5 z przykanalikami o łącznej długości 14,7 m,
• zapewnienie nadzoru archeologicznego podczas wykonywania robót ziemnych w trybie określonym przepisami art. 31 i art. 36 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, zgodnie z pozwoleniem Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr Ł.5152.199.2024.II z dnia 07.08.2024. Koszty nadzoru archeologicznego, należy uwzględnić w cenie kontraktowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45232452-5 - Roboty odwadniające
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 323179,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – „Przebudowa dróg gminnych w Nowogrodzie prowadzących do Skansenu Kurpiowskiego im. Adama Chętnika w Nowogrodzie – etap III’’ – ul. ŁomżyńskaZakres robót obejmuje odcinek o długości 165,96m, w tym:
• Branża drogowa:
- roboty rozbiórkowe: istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni, krawężników betonowych,
obrzeży betonowych, nawierzchni chodnika i zjazdów z kostki betonowej,
- przebudowę nawierzchni drogi gminnej (roboty ziemne, wykonanie podbudowy
zasadniczej, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego),
- przebudowę nawierzchni istniejących zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej,
- przebudowę nawierzchni istniejących chodników z kostki betonowej,
• Branża sanitarna:
- wykonanie robót ziemnych,
- budowę sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości 151,80 m,
- budowę wpustów deszczowych szt. 8 z przykanalikami o łącznej długości 33,70 m,
• zapewnienie nadzoru archeologicznego podczas wykonywania robót ziemnych w trybie określonym przepisami art. 31 i art. 36 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, zgodnie z pozwoleniem Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr Ł.5152.200.2024.II z dnia 07.08.2024. Koszty nadzoru archeologicznego, należy uwzględnić w cenie kontraktowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45232452-5 - Roboty odwadniające
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 629787,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399655,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454247,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399655,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adrian Usługi Budowlano-Drogowe Adama Godlewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200080493
7.3.4) Miejscowość: Żebry Kolonia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Adrian Usługi Budowlano-Drogowe Adam Godlewski
jakie przetargi wygrała firma
Adrian Usługi Budowlano-Drogowe Adam Godlewski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399655,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 864395,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 864395,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 864395,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIK - PROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200089637
7.3.3) Ulica: ul. Meblowa 37
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 864395,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Budowa kanalizacji w miejscowości Rykały
- Modernizacja ul. Iłżeckiej
- Częściowy remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kościuszki 1 oraz remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kilińskiego 41b na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji pomieszczeń przyziemia i ich adaptacji na magazyn zbiorów archeologicznych w budynku przy ul. Chopina 15 w Wejherowie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.