eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁasinNaprawa pokrycia dachowego wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej (zewnętrznej) oraz remont tarasu budynku POW Nr 1, POW Nr 2 i Centrum Obsługi POW w Wydrznie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa pokrycia dachowego wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej (zewnętrznej) oraz remont tarasu budynku POW Nr 1, POW Nr 2 i Centrum Obsługi POW w Wydrznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Wydrznie

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Finansowo Administarcyjny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387457656

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wydrzno 13/1

1.5.2.) Miejscowość: Łasin

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-320

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564689307

1.5.8.) Numer faksu: 564689307

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@copow-wydrzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: copowwydrzno.rbip.mojregion.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efe84a50-b4ba-4367-a49f-4eed6c030469

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kompleksowa obsługa placówek opiekuńczo - wychowawczych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa pokrycia dachowego wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej (zewnętrznej) oraz remont tarasu budynku POW Nr 1, POW Nr 2 i Centrum Obsługi POW w Wydrznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efe84a50-b4ba-4367-a49f-4eed6c030469

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00414727/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Naprawa pokrycia dachowego wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej (zewnętrznej) oraz remont tarasu budynku POW Nr 1, POW Nr 2 i Centrum Obsługi POW w Wydrznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429569

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: COPOW.FA.272.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 923577,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa pokrycia dachowego wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej (zewnętrznej) oraz remont tarasu budynku POW Nr 1, POW Nr 2 i Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Wydrznie, Wydrzno 13/1, 86-320 Łasin, powiat grudziądzki, działka nr 114/1, który figuruje w gminnej i wojewódzkiej ewidencji zabytków. Jest to etap I remontu budynku. Remontowany budynek jest dwupiętrowym pałacem klasycystycznym z 1861 r., murowanym z cegły, otynkowany, na kamiennej podmurówce i w całości podpiwniczony. Budynek podlega ochronie konserwatorskiej i wymagał uzgodnienia z Kujawsko – Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Pałac otoczony jest parkiem krajobrazowym z połowy XIX w o powierzchni 6,12 ha wpisanym do rejestru zabytków. Przedmiot inwestycji obejmuje następujące zadania: naprawa pokrycia dachowego, wymiana stolarki okiennej i zewnętrznej drzwi oraz remont tarasu wraz z pracami towarzyszącymi.
2. Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) wymiana rynien i rur spustowych, drobne naprawy pokrycia dachowego oraz naprawy nieszczelności pokrycia dachu przy kominach i konieczne prace naprawcze po wymianie orynnowania;
2) wymiana stolarek zewnętrznych (okna i drzwi) w istniejących otworach wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i obróbką ościeży po wymianie okien i drzwi:
a) okna drewniane, klamki wyposażone w zamki na kluczyk,
b) parapety zewnętrzne wraz z obróbkami gzymsów,
c) drzwi drewniane, dwuskrzydłowe.
3) remont schodów wejściowych wraz z murami balustradowymi oraz tylnego tarasu obejmuje:
a) okładziny stopni schodowych oraz podestu wykonać z płyt granitowych – wg układu załączonego do dokumentacji projektowej,
b) wykończenie podestu tarasu – posadzka betonowa wraz z izolacją, naprawa balustrady wraz
z malowaniem,
c) naprawa murów balustradowych – wg wytycznych z dokumentacji projektowej.
3. Celem prac budowlanych jest zatrzymanie procesów niszczących, zabezpieczenie obiektu przed dalszą degradacją. Częściowa poprawa jego stanu przyczyni się do zachowania dużo lepszej termoizolacyjności budynku i oszczędności energii. Realizacja inwestycji ma kluczowe znaczenie dla zamieszkujących w obiekcie, w ramach instytucjonalnych form pieczy zastępczej, dzieci pozbawionych opieki i wychowania ze strony rodziców biologicznych.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót – załącznik nr 2 do SWZ i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Przedmiary robót stanowią dokument pomocniczy dopełniający projekt i specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót służący wyłącznie celom informacyjnym.
Zamówienie jest dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, wstępna promesa nr RPOZ/2022/5858/PolskiLad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45262690-4 - Remont starych budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

44190000-8 - Różne materiały budowlane

45261910-6 - Naprawa dachów

45262300-4 - Betonowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1136000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1867863,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1136000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART-SERVICE Łukasz Lewalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741530184

7.3.3) Ulica: Pod Foluszek 68

7.3.4) Miejscowość: Zbiczno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-305

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1136000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.