Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00475355/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace konserwacyjne w drzewostanie miejskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438250229
1.5.8.) Numer faksu: 438250202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl/pn/zdunskawola/demand/172035/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace konserwacyjne w drzewostanie miejskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c555644-7b73-40e5-b8a6-442a2918a918
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518621
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012659/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Prace konserwacyjne w drzewostanie miejskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475355
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZEOŚ.271.20.2024.IC.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 306500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia:
a) wycinka drzew z terenów miejskich,
b) redukcja koron drzew ze względu na nadmierny ich rozrost, usuwanie kolizji z infrastrukturą techniczną,
c) korekta statyki poprzez odciążęnie części korony, usuwanie gałęzi nieprawidłowych oraz nadmiernie zagęszczających koronę, formowanie koron,
d) usuwanie posuszu w koronach drzew,
e) frezowanie pni lub karczowanie karpy,
f) uzupełnienie i wyrównanie ziemią miejsc po usunięciu karpin.
g) pielęgnacja młodego drzewostanu (formowanie koron, korowanie mis, nawożenie, podlewanie, wymiana wiązań i pali zabezpieczających - jeśli wystąpią zniszczenia, usuwanie odrostów drzew),
h) usuwania drzew powalonych przez anomalie pogodowe,
i) prace pielęgnacyjne i zabezpieczające przy pomnikach przyrody,
j) dostarczanie drewna nie będącego odpadem pozostałego po wykonywaniu wycinek i czynności pielęgnacyjnych w formie pociętej, w miejsca wskazane przez Zamawiającego,
2. Przy wykonywanych pracach Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania norm i wytycznych wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z zakresu prawa ruchu drogowego, ustawy o ochronie przyrody, prawa ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, bezpieczeństwa i higieny pracy, p. poż. oraz, że oznakuje maszyny i urządzenia używane przy świadczeniu usług zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3. W przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa osób trzecich przy świadczeniu usług, Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego podjęcia wszelkich działań niezbędnych do usunięcia zagrożenia.
4. W przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego, Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego podjęcia wszelkich działań niezbędnych do usunięcia zagrożenia (również w dni ustawowo wolne od pracy).
5. Wykonawca zobowiązuje się do zminimalizowania szkód wyrządzonych przy świadczeniu usługi osobom trzecim. W przypadku wystąpienia takich szkód Wykonawca ponosi za nie wszelką odpowiedzialność odszkodowawczą i zobowiązuje się je niezwłocznie naprawić stosownie do żądania osoby trzeciej.
6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zapisów umowy w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców miasta i użytkowników dróg.
7. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
8. i wykorzystania w ramach realizacji umowy materiały lub preparaty spełniające normy ochrony środowiska oraz posiadające przewidziane prawem atesty.
9. Przy realizacji przedmiotu umowy, w przypadku takiej konieczności Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty wyłączeń linii elektroenergetycznych, koszty zajęcia pasa drogowego itp.
10. Wykonawca zobowiązany jest do ochrony drzew i innych form zieleni, wykonywania prac ziemnych oraz cięcia i pielęgnacji drzew zgodnie z przyjętymi w Mieście Zduńska Wola standardami określonymi
11. w Zarządzeniu Nr 194/2022/ Prezydenta Miasta Zduńska Wola z dnia 11 maja 2022 r. https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaZdunskaWola/document/835846/Zarz%C4%85dzenie194_22.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323460 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 331020 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331020 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWO-KOMUNALNE Beata Kamola
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291203685
7.3.4) Miejscowość: Czechy 11
7.3.5) Kod pocztowy: 98-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWO-KOMUNALNE Beata Kamola
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWO-KOMUNALNE Beata Kamola
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220860 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Zduńskiej Woli
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2025 r.
- Świadczenie usług utrzymania czystości dworca kolejowego przy Placu Żelaznym 3 w Zduńskiej Woli na 2025 r.
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- Ochrona budynków Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli-2025 rok
- Sprzątanie pomieszczeń Urzędu Gminy w Zduńskiej Woli
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wycinka drzewa, nasadzenia zastępcze i cięcia pielęgnacyjne drzew na nieruchomości przy ul. Zielone Zacisze 11B w Warszawie"
- Usługa zakupu, posadzenia i zabezpieczenia 270 drzew na terenie gminy -miasto Grudziądz.
- Wykonanie pielęgnacji, usuwania i sadzenia drzew w pasach drogowych ulic gminnych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy oraz innych terenach administrowanych przez ZTP.
- Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi, zlokalizowanymi na terenie Starogardu Gdańskiego przy ul. Skarszewskiej 26 oraz przy ul. Jaskółczej
- "Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2025"
- ,,Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu w latach 2025-2026"
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.