eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brudzeń DużyRewitalizacja parku podworskiego w Siecieniu



Ogłoszenie z dnia 2024-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rewitalizacja parku podworskiego w Siecieniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRUDZEŃ DUŻY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015678

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 2

1.5.2.) Miejscowość: Brudzeń Duży

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-414

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@brudzen.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugbrudzenduzy.bip.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94ad2174-aa18-4eef-bba9-39a6482be163

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja parku podworskiego w Siecieniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94ad2174-aa18-4eef-bba9-39a6482be163

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013123/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Rewitalizacja parku podworskiego w Siecieniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434305

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGR.ZP.271.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) część projektową:
- przeprowadzenie kwerendy historycznej,
- szczegółowa inwentaryzacja dendrologiczna obejmując drzewa i krzewy rosnące w parku krajobrazowym w Siecieniu (w tym gospodarki drzewostanem, dendrochronologii, analizy gatunkowej) w formie opisowej, tabelarycznej oraz graficznej. W gospodarce drzewostanem należy zawrzeć opis planowanych zabiegów pielęgnacyjnych;
- koncepcja zagospodarowania parku wraz z analizami obszaru w której trzeba zawrzeć:
o informacje ogólne o obiekcie,
o rys historyczny,
o analizę kompozycyjno – widokową,
o analizę stanu zachowania,
o wnioski i wytyczne wynikające z analiz,
o zalecenia ogólne związane z terenem opracowania,
o koncepcja zagospodarowania parku,
o projekt szaty roślinnej ( nasadzenia),
o projekt elementów małej architektury,
o koncepcję układu komunikacyjnego ( część opisowa i graficzna);
- na realizację zamierzenia tj. zagospodarowanie parku dworskiego w miejscowości Siecień, należy uzyskać pozwolenie konserwatorskie po uprzednim złożeniu kompletnego wniosku wraz z załącznikami ( dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy);
- na usunięcie drzew i krzewów należy uzyskać zezwolenie i pozwolenie konserwatorskie po uprzednim złożeniu kompletnych wniosków wraz z załącznikami ( inwentaryzacja dendrologiczna, gospodarka drzewostanem). Do wniosku należy załączyć projekt planowanych nasadzeń zastępczych;
- na przeprowadzenie prac konserwatorskich w zakresie zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów należy uzyskać pozwolenie konserwatorskie po uprzednim złożeniu kompletnego wniosku wraz z załącznikami ( program prac konserwatorskich – opis planowanych zabiegów pielęgnacyjnych na poszczególnych drzewach i krzewach) ;
2) część wykonawczą:
- pielęgnacja drzew wraz z wywozem pozostałości po pracach i kosztami utylizacji
- wycinka drzew i krzewów wraz z wywozem pozostałości po pracach i kosztami utylizacji;
- frezowanie oraz usuwanie karp korzeniowych;
- koszenie trawy i wykaszanie chwastów;
- nasadzenia drzew i krzewów uzupełniających ubytki;
- oczyszczenie terenu ze śmieci wraz z wywozem;
- montaż małej architektury.
-odtworzenie trawników, które mogą ulec zniszczeniu podczas prowadzonych prac;
- utrzymanie żywotności nasadzeń przez okres 3 lat.
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich prac niezbędnych do prawidłowego wykonania oraz późniejszego funkcjonowania parku zgodnie z obowiązującymi przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 528120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Ogrodniczych ARBOR Marek Klikczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741402480

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445260,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.