eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczDostawa odciągów pasowych LC-62,5 KN i LC-100 KN



Ogłoszenie z dnia 2024-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odciągów pasowych LC-62,5 KN i LC-100 KN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320927404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ciasna 7

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-601

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1rblog.szp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 1rblog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odciągów pasowych LC-62,5 KN i LC-100 KN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f23d084-5b48-407f-8e2d-0f2d3b2bde26

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039420/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Dostawa odciągów pasowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się pod adresem https:// platformazakupowapl/strona/45-instrukcje

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: htpps://platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXII "Ochrona Danych Osobowych (RODO)" SWZ niniejszego postępowania zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ),dalej "RODO" informuję, że:
1/ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 1 Regionalna Baza Logistyczna w Wałczu, ul. Ciasna 7, 78-600 Wałcz,
2/ inspektor ochrony danych osobowych w 1 Regionalnej Bazie Logistycznej, tel. 261472209
Więcej informacji zawarto w Rozdziale XXII SWZ "Ochrona Danych Osobowych (RODO)".

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odciągów pasowych LC-62,5 KN
zgodnego z wymaganiami zawartymi w SWZ:
1) „Opisie przedmiotu zamówienia” - załącznik nr 4 do SWZ,
2) a także zgodnie z wymaganiami opisanymi w „Projektowanych postanowieniach umowy” stanowiących załącznik nr 3 do SWZ,
w ilości i asortymencie włącznie z prawem opcji, wyszczególnionymi poniżej:
Zadanie nr 1 Dostawa odciągów pasowych LC-62,5 KN
Odciągi pasowe LC 62,5 KN: ilość podstawowa:325 szt. ilość w opcji: 20 szt. Razem (ilość podstawowa i ilość w opcji): 345 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, zgodnie z art. 441 ust. 1 uPzp. Ilości ujęte w opcji w tabeli w Rozdziale III ust. 1 SWZ, w kolumnie „ilość w opcji” mogą być wykorzystane po realizacji ilości podstawowych ujętych w tabeli w Rozdziale III ust. 1 SWZ, w kolumnie „ilość podstawowa” w sytuacji zaistnienia w tym zakresie potrzeb Zamawiającego. O zamiarze skorzystania z prawa opcji wraz z podaniem przedmiotu zamówienia i jego ilości, Zamawiający poinformuje Wykonawcę w terminie określonym w „Projektowanych postanowieniach umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, w ilości i asortymencie zgodnie z poniższym zestawieniem:
1. Odciągi pasowe LC 62,5 KN podstawa 325 szt., opcja 20 szt., łącznie 345 szt.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy niepodlegającego wykluczenia, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odciągów pasowych LC-100 KN
zgodnego z wymaganiami zawartymi w SWZ:
1) „Opisie przedmiotu zamówienia” - załącznik nr 4 do SWZ,
2) a także zgodnie z wymaganiami opisanymi w „Projektowanych postanowieniach umowy” stanowiących załącznik nr 3 do SWZ,
w ilości i asortymencie włącznie z prawem opcji, wyszczególnionymi poniżej:
Zadanie nr 2 Dostawa odciągów pasowych LC-100 KN
Odciągi pasowe LC 100 KN: ilość podstawowa: 200 szt. ilość w opcji: 20 szt. Razem (ilość podstawowa i ilość w opcji): 220 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, zgodnie z art. 441 ust. 1 uPzp. Ilości ujęte w opcji w tabeli w Rozdziale III ust. 1 SWZ, w kolumnie „ilość w opcji” mogą być wykorzystane po realizacji ilości podstawowych ujętych w tabeli w Rozdziale III ust. 1 SWZ, w kolumnie „ilość podstawowa” w sytuacji zaistnienia w tym zakresie potrzeb Zamawiającego. O zamiarze skorzystania z prawa opcji wraz z podaniem przedmiotu zamówienia i jego ilości, Zamawiający poinformuje Wykonawcę w terminie określonym w „Projektowanych postanowieniach umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, w ilości i asortymencie zgodnie z poniższym zestawieniem:
1. Odciągi pasowe LC 100 KN podstawa 200 szt., opcja 20 szt., łącznie 220 szt.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy niepodlegającego wykluczenia, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) W przypadku zaoferowania dostawy przedmiotu zamówienia, który nie jest zgodny z norami, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi w poszczególnych zadaniach, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić (za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale IX ust. 2 SWZ), że proponowane rozwiązanie/a w równoważnym stopniu spełnia/ją wymagania określone w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ – dotyczy Wykonawców, którzy oferują przedmiot zamówienia, który spełnia wymagania normy/norm równoważnej/ych względem normy/norm, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi.
b) W celu potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda, aby Wykonawca potwierdził w „Specyfikacji technicznej” (załącznik nr 5 do SWZ), że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
1) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, będące przedmiotem niniejszego postępowania, spełniają określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia wymagania, Zamawiający żąda specyfikacji technicznej (załącznik nr 5 do niniejszej SWZ), potwierdzającej spełnianie wymagań Zamawiającego zawartych w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ,
2) W przypadku oferowania dostawy przedmiotu zamówienia, który nie jest zgodny z normami,
do których ,,Opis przedmiotu zamówienia” się odnosi Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył do oferty przedmiotowe środki dowodowe np. certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność i/lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę i potwierdzające zgodność zaoferowanego produktu z wymaganiami przedmiotu zamówienia określone
w ,,Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ – dotyczy Wykonawców, którzy oferują przedmiot zamówienia, który spełnia wymagania normy/norm równoważnej/ych względem normy/norm, do których ,,Opis przedmiotu zamówienia „ się odnosi.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, będące przedmiotem niniejszego postępowania, spełniają określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia wymagania, Zamawiający żąda specyfikacji technicznej (załącznik nr 5 do niniejszej SWZ), potwierdzającej spełnianie wymagań Zamawiającego zawartych w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ,
2) W przypadku oferowania dostawy przedmiotu zamówienia, który nie jest zgodny z normami, do których ,,Opis przedmiotu zamówienia” się odnosi Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył do oferty przedmiotowe środki dowodowe np. certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność i/lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę i potwierdzające zgodność zaoferowanego produktu z wymaganiami przedmiotu zamówienia określone w ,,Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ – dotyczy Wykonawców, którzy oferują przedmiot zamówienia, który spełnia wymagania normy/norm równoważnej/ych względem normy/norm, do których ,,Opis przedmiotu zamówienia „ się odnosi.
Jeżeli Wykonawca nie złożył w/w przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 uPzp wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

I. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 uPZP oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507)
II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne lub inna forma prawna):
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu
w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Dokumenty składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielnie zamówienia, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu. W toku postępowania, wszelka korespondencja ze strony
Zamawiającego, kierowana będzie do pełnomocnika, o którym mowa
powyżej.
II. Każda z firm wspólnie składających ofertę, złoży oddzielnie dla każdej
z nich „Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania” – stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Ponadto, przynajmniej jedna z firm wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna jest przedstawić podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale IX pkt 2 SWZ.
III. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć również:
a) pełnomocnictwo, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
b) kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców składających ofertę wspólnie przed zawarciem umowy.
1) Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie o którym mowa art. 117 ust. 4 uPzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, wystawione przez Wykonawcę, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli dotyczą one m.in.:
1) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie o tej samej lub lepszej jakości i parametrach przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia (przy zachowaniu dotychczasowych cen). Każdorazowo decyzję o skorzystaniu z takiej możliwości podejmuje Zamawiający, informując
o tym Wykonawcę,
2) zmiany terminu wykonania Umowy, jeżeli jego niedochowanie wynika z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, z zastrzeżeniem §11 ust. 5 niniejszej umowy,
3) zmiany terminu, w jakim Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania
z prawa opcji,
4) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
5) zmiany przepisów prawnych (np. akcyza, VAT), jeżeli wpłynie na sposób wykonania lub na wysokość ceny - zgodnie ze zmienionymi przepisami,
6) zmiany Odbiorcy lub miejsca dostawy (zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej), wynikających z potrzeb Sił Zbrojnych RP,
7) zmiany norm przedmiotowych na Wyroby będące przedmiotem Umowy,
8) powiadomienia o korzystaniu z podwykonawcy, gdy taka potrzeba pojawi się na późniejszym etapie realizacji Umowy;
9) rezygnacji z podwykonawcy;
10) zmiany zakresu podwykonawstwa;
2. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-04 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-04 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamówienie publiczne dla zadania 1 i 2 zostanie wykonane w następującym terminie:
a) dla zamówienia podstawowego - do 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, ale nie później niż do 29 listopada
b) dla prawa opcji - w terminie do 35 dni od dnia zawiadomienia o uruchomieniu prawa opcji, ale nie później niż do 29 listopada 2024 r.
c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, wraz z podaniem ilości przedmiotu umowy Zamawiający poinformuje Wykonawcę. Decyzję w tej sprawie Zamawiający przekaże pisemnie lub mailem lub faxem w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy.
2. W przypadku, gdyby termin realizacji zamówienia miał zakończyć się po 29 listopada 2024 r., to ostatecznym dniem, w którym Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie jest 29 listopada 2024 r.
3. W przypadku gdy ostatni dzień realizacji zamówienia przypada na dzień wolny od pracy tj. sobota, niedziela lub dni ustawowo wolne od pracy, to termin realizacji przypada pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym od pracy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.