Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00486409/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu „Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Jawornik Polski”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA JAWORNIK POLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 30
1.5.2.) Miejscowość: Jawornik Polski
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 651 40 14
1.5.8.) Numer faksu: 16 651 40 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jawornikpolski.itl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminajawornikpolski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jawornikpolski.ezamawiajacy.pl/pn/JAWORNIK/demand/173111/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu „Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Jawornik Polski”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c78015f-236a-4e94-a4f5-250948cfd01b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00080841/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyberbezpieczny samorząd – zakup urządzeń i oprogramowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486409
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG 271.06.2024.AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 201400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i oprogramowania w zakresie szczegółowo opisanym w Załączniku nr 1 do SWZ w tym: serwer z oprogramowaniem, agregat, UPS oraz systemy wskazane w załączniku do SWZ.
Zamawiający informuje, iż zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Jawornik Polski” dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
2. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia adres: siedziba Zamawiającego.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot obejmującego zarówno dostawę urządzeń i oprogramowanie które mają być kompatybilne, realizować cele wskazane w projekcie którego realizacją objęte jest zamówienia
- Brak ryzyka rozstrzygnięcia projektu tylko w części. Podział zamówienia na części niesie za sobą ryzyko, które poprzez niezrealizowanie jednej części spowodowałoby niezrealizowanie całego zakresu zamówienia, co uniemożliwi realizację celów wskazanych w projekcie, zagrozi również zasadnością zakupu danego elementu ze względu na niekompatybilność, bądź nieefektywność danego elementu w powiązaniu z innym. Obrazuje to sytuacja gdzie jedna część postępowania (zadanie) nie zostanie rozstrzygnięta (np.: nie złożona oferta, błędna oferta, przekroczenie budżetu) co będzie skutkowało tym, iż druga z pozoru odrębna część również nie będzie mogła zostać zrealizowana poprzez istniejące powiązanie
- Osiągnięcie wszystkich celów i założeń projektu. Podział zamówienia na części stwarza realne ryzyko nieosiągnięcia wszystkich wskaźników co oznacza, że nie zostałby zrealizowany cel projektu, a zatem całe przedsięwzięcie nie zakończyłoby się powodzeniem. To z kolei naraża Zamawiającego na uznanie przez Instytucję Zarządzającą, kosztów poniesionych w ramach realizacji zadania za niekwalifikowalne i odmowę wypłaty przyznanego dofinansowania. Dodatkowo podział na mniejsze części wpłynie negatywnie na projekt poprzez podwyższenie kosztów dostawy i montażu przedmiotu zamówienia.
-Wzrost kosztów – Podział zamówienia na części wymagałby uwzględnienia w każdym z przedmiotów kosztów instalacji i konfiguracji danej części oddzielnie. Spowodowałoby to zbędne powielenie tych samych czynności związanych z konfiguracją z pozostałymi zainstalowanymi bądź dopiero instalowanymi urządzeniami i oprogramowaniem. Jest to zbędne podwyższenie kosztów realizacji zamówienia, przy jednoczesnym zagrożeniu czy realizacja poszczególnych części będzie właściwa i nie wpłynie negatywnie na inne skonfigurowane urządzenia bądź oprogramowanie. Dodatkowo podniesie koszty obsługi zamówienia, ze względu na konieczność zapewnienia koordynacji realizacji poszczególnych części. Nie wolno pomijać opieki serwisowej, która również musiałby być realizowana przez różne podmioty, co wpłynęłoby na wzrost kosztów realizacji zamówienia.
Powyższe argumenty wypełniają motyw 78 preambuły do dyrektywy klasycznej (zasadność braku podziału) tj.: nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia, oraz potrzebę skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, która mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SWZ
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SWZ.
6. Rozwiązania równoważne
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48219700-3 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego
48620000-0 - Systemy operacyjne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
48822000-6 - Serwery komputerowe
48821000-9 - Serwery sieciowe
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239608,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239608,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239608,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: e-service sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130139539
7.3.3) Ulica: ul. Kopaczewskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-225
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239608,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI JAWORNIK POLSKI
więcej: przetargi JAWORNIK POLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby KW PSP w Katowicach
- Dostawa zestawów wyświetlaczy interaktywnych z uchwytem ściennym, laptopów, komputerów stacjonarnych i oprogramowania komputerowego, urządzeń sieciowych oraz przenośnej kamery.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi - switche, sieci
- Dostawa licencji WatchGuard Total Security Suite Renewal/Upgrade 3-yr for Firebox M4800
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - serwery
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.