Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00451294/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli stanowiących pierwsze wyposażenie budynku dydaktycznego Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie przy ul. Kopernika 15c w Krakowie – krzesła różnego typu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET IGNATIANUM W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357244777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 26
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ignatianum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ignatianum.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ignatianum.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli stanowiących pierwsze wyposażenie budynku dydaktycznego Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie przy ul. Kopernika 15c w Krakowie – krzesła różnego typu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9935272d-bf52-4a61-9ee4-56935fa651af
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451294
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/2024/196
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 195114,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 1 przedmiotu zamówienia jest dostawa, rozładunek, montaż i rozmieszczenie (wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń) 39 szt. fabrycznie nowych krzeseł biurowych, stanowiących pierwsze wyposażenie budynku dydaktycznego Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie przy ul. Kopernika 15c Krakowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych poszczególnych asortymentów, jak i sposób realizacji dostawy i jej odbioru zawiera Załącznik nr 1A do SWZ pn. „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)”. Szczegółowe terminy, dalsze postanowienia odnośnie sposobu
realizacji dostawy i jej odbioru i inne warunki realizacji zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/Projekt umowy).
Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zawarte są w Załączniku nr 1A do SWZ pn. „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)” oraz w projektowanych postanowieniach umowy (PPU/Projekt umowy) stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 14293,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 2 przedmiotu zamówienia jest dostawa, rozładunek, montaż i rozmieszczenie (wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń) 390 szt. fabrycznie nowych krzeseł konferencyjnych typu A z pulpitem i 20 szt. fabrycznie nowych krzeseł konferencyjnych typu A bez pulpitu, stanowiących pierwsze wyposażenie budynku dydaktycznego Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie przy ul. Kopernika 15c Krakowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych poszczególnych asortymentów, jak i sposób realizacji dostawy i jej odbioru zawiera Załącznik nr 1A do SWZ pn. „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)”. Szczegółowe terminy, dalsze postanowienia odnośnie sposobu
realizacji dostawy i jej odbioru i inne warunki realizacji zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/Projekt umowy).
Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zawarte są w Załączniku nr 1A do SWZ pn. „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)” oraz w projektowanych postanowieniach umowy (PPU/Projekt umowy) stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 144971,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 3 przedmiotu zamówienia jest dostawa, rozładunek, montaż i rozmieszczenie (wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń) 30 szt. fabrycznie nowych krzeseł konferencyjnych typu B, stanowiących pierwsze wyposażenie budynku dydaktycznego Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie przy ul. Kopernika 15c Krakowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych poszczególnych asortymentów, jak i sposób realizacji dostawy i jej odbioru zawiera Załącznik nr 1A do SWZ pn. „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)”. Szczegółowe terminy, dalsze postanowienia odnośnie sposobu
realizacji dostawy i jej odbioru i inne warunki realizacji zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/Projekt umowy).
Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zawarte są w Załączniku nr 1A do SWZ pn. „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)” oraz w projektowanych postanowieniach umowy (PPU/Projekt umowy) stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 35849,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17557,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49792,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17557,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOGAN SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791510863,
7.3.3) Ulica: ul. Lasówka nr 42
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-718
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17557,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Obowiązkiem Zamawiającego jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sytuacji ziszczenia się przesłanek ustawowych, których enumeratywny katalog został zawarty w art. 255 ustawy Pzp.
W części nr 2 postępowania/ zamówienia obejmującej dostawę 390 szt. krzeseł konferencyjnych typu A z pulpitem i 20 szt. krzeseł konferencyjnych typu A bez pulpitu zostały złożone dwie oferty, w stosunku do których Zamawiający przeprowadził właściwe czynności proceduralne w obszarze formalno-prawnym i merytorycznym (treściowym), w efekcie których obie zostały odrzucone: oferta Wykonawcy LOGAN Sp. z o.o. ul. Lasówka 42, 30 - 718 Kraków na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c) ustawy Pzp w zw. z art. 107 ust. 1 tej ustawy, jako że została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (wraz z ofertą) przedmiotowych środków dowodowych określonych w dokumentach zamówienia i/ lub złożył dokument niekompletny i/ lub taki, który nie potwierdza, że oferta spełnia określone cechy lub kryteria, na potwierdzenie czego wymaga się dokumentów przedmiotowych; oferta Wykonawcy Tronus Polska Sp. z o.o. ul. Ordona nr 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c) ustawy Pzp w zw. z art. 107 ust. 1 tej ustawy, jako że została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (wraz z ofertą) przedmiotowych środków dowodowych określonych
w dokumentach zamówienia.
Skoro zatem wszystkie złożone do części nr 2 postępowania/ zamówienia oferty zostały odrzucone na przywołanych wyżej podstawach, Zamawiający podjął konieczną i w pełni uzasadnioną okolicznościami decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w zakresie zamówienia objętego
częścią nr 2 - DOSTAWA 390 SZT. KRZESEŁ KONFERENCYJNYCH TYPU A Z PULPITEM I 20 SZT. KRZESEŁ KONFERENCYJNYCH TYPU A BEZ PULPITU.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Obowiązkiem Zamawiającego jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sytuacji ziszczenia się przesłanek ustawowych, których enumeratywny katalog został zawarty w art. 255 ustawy Pzp. W części nr 3 postępowania/ zamówienia obejmującej dostawę 30 szt. krzeseł konferencyjnych typu B zostały złożone dwie oferty, w stosunku do których Zamawiający przeprowadził właściwe czynności proceduralne w obszarze formalno-prawnym i merytorycznym (treściowym), w efekcie których obie zostały odrzucone: oferta Wykonawcy LOGAN Sp. z o.o. ul. Lasówka 42, 30 - 718 Kraków na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c) ustawy Pzp w zw. z art. 107 ust. 1 tej ustawy, jako że została złożona przez wykonawcę, który nie
złożył w przewidzianym terminie (wraz z ofertą) przedmiotowych środków dowodowych określonych w dokumentach zamówienia i/ lub złożył dokument niekompletny i/ lub taki, który nie potwierdza, że oferta spełnia określone cechy lub kryteria, na potwierdzenie czego wymaga się dokumentów przedmiotowych; oferta Wykonawcy Tronus Polska Sp. z o.o. ul. Ordona nr 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c) ustawy Pzp w zw. z art. 107 ust. 1 tej ustawy, jako że została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (wraz z ofertą) przedmiotowych środków dowodowych określonych w dokumentach zamówienia. Skoro zatem wszystkie złożone do części 3 postępowania/ zamówienia oferty zostały odrzucone na przywołanych wyżej podstawach, Zamawiający podjął konieczną i w pełni uzasadnioną okolicznościami decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w zakresie zamówienia objętego częścią nr 3 - DOSTAWA 30 SZT. KRZESEŁ KONFERENCYJNYCH TYPU B.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie kompleksowych usług polegających na utrzymaniu porządku i czystości budynku oraz terenu zewnętrznego nieruchomości nr 11 os. Kościuszkowskie w Krakowie
- Remont balkonów: os. Kościuszkowskie 11 w Krakowie
- Wymiana wodomierzy wody ciepłej: os. Kościuszkowskie 6, os. Niepodległości 8, 10 w Krakowie
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego: Termocykler, System obrazowania - zautomatyzowany cyfrowy mikroskop odwrócony, Czytnik spektrofotometryczny
- Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy dla potrzeb Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji dla modernizacji, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy budynku basenowego z zapleczem oraz budynku administracyjnego KS Korona przy ul. Kalwaryjskiej w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy- dostawa mebli do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich
- 4.2025 Sukcesywna dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych w jednostkach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz w Filii Uniwersytetu Medycznego w Wałbrzychu
- Dostawa mebli biurowych i medycznych
- "Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami"
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeń pielęgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.