Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00422389/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00432219/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług hotelarsko-gastronomicznych oraz wynajmu sal konferencyjnych wraz z wyposażeniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rządowe Centrum Legislacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5262386150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 36/Wspólna 6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-522
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_wzp@rcl.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcl.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41fd8278-e2f5-43ac-ab7a-8b798d579fff1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowych usług hotelarsko-gastronomicznych oraz wynajmu sal konferencyjnych wraz z wyposażeniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41fd8278-e2f5-43ac-ab7a-8b798d579fff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00236581/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługi wynajmu sal szkoleniowych wraz z wyposażeniem oraz usługi gastronomiczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422389
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RCL.BDG.2710.4.2024 (II)
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89100,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług hotelarsko-gastronomicznych oraz wynajmu sal konferencyjnych wraz z wyposażeniem na potrzeby organizacji 2-dniowych szkoleń w dniach.Części I – 10-11 października 2024 r.,
2. Zamawiający wymaga aby obiekt/ośrodek/hotel, w którym będą świadczone usługi był zlokalizowany poza granicami administracyjnymi Warszawy, ale nie dalej niż 50 km od siedziby Zamawiającego. Pomiar odległości podczas oceny ofert zostanie dokonany na podstawie najkrótszej trasy wyznaczonej dla drogi samochodowej (osobowej) za pomocą portalu https://www.google.pl/maps/. W przypadku przekroczenia tej odległości Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z dokumentami zamówienia.
3. Wskazany w ofercie obiekt/ośrodek/hotel , w którym będą świadczone usługi musi spełniać standardy obiektów posiadających kategorię czterogwiazdkową (****), zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich, usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1944) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz.U. z 2017 r. poz. 2166).
4. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie w ramach jednego kompleksu budynków (pokoje, recepcja, sala szkoleniowa i miejsca wyznaczone na usługę gastronomiczną muszą stanowić część jednego obiektu - jednego budynku lub budynków połączonych łącznikami)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
4.5.5.) Wartość części: 54797,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług hotelarsko-gastronomicznych oraz wynajmu sal konferencyjnych wraz z wyposażeniem na potrzeby organizacji 2-dniowych szkoleń w dniach.Części II – 17-18 października 2024 r.
2. Zamawiający wymaga aby obiekt/ośrodek/hotel, w którym będą świadczone usługi był zlokalizowany poza granicami administracyjnymi Warszawy, ale nie dalej niż 50 km od siedziby Zamawiającego. Pomiar odległości podczas oceny ofert zostanie dokonany na podstawie najkrótszej trasy wyznaczonej dla drogi samochodowej (osobowej) za pomocą portalu https://www.google.pl/maps/. W przypadku przekroczenia tej odległości Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z dokumentami zamówienia.
3. Wskazany w ofercie obiekt/ośrodek/hotel , w którym będą świadczone usługi musi spełniać standardy obiektów posiadających kategorię czterogwiazdkową (****), zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich, usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1944) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz.U. z 2017 r. poz. 2166).
4. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie w ramach jednego kompleksu budynków (pokoje, recepcja, sala szkoleniowa i miejsca wyznaczone na usługę gastronomiczną muszą stanowić część jednego obiektu - jednego budynku lub budynków połączonych łącznikami)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
4.5.5.) Wartość części: 54797,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40766,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2119198,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40766,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHOTEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574
7.3.3) Ulica: Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40766,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-10 do 2024-10-118.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40766,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98697,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40766,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHOTEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574
7.3.3) Ulica: Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40766,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-17 do 2024-10-188.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie szkolenia.
- Usługi hotelowe - Regionalne Mistrzostwa Ratownictwa Medycznego Cieszyn-Żywiec 2025
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów Internationale Grune Woche odbywających się w terminie 17 - 26 stycznia 2025 r. w Berlinie w Niemczech
- Świadczenie usług konferencyjno-hotelowych na potrzeby Sympozjum pt. "Postęp techniczny w przetwórstwie mleka TECHMILK 2025"
- Usługa kompleksowego zorganizowania 26 wycieczek jednodniowych dla uczniów Technikum wraz z opiekunami
- Świadczenie usługi kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia 3 wydarzeń związanych z projektem realizowanym w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności - etap II
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.