eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupnoModernizacja istniejącego na terenie gminy oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Słupno



Ogłoszenie z dnia 2024-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja istniejącego na terenie gminy oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Słupno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUPNO

1.3.) Oddział zamawiającego: Wójt Gminy Słupno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015997

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Miszewska 8A

1.5.2.) Miejscowość: Słupno

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-472

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@slupno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslupno.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e97869a7-1ab8-49fe-b159-6599ac4ac1ce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja istniejącego na terenie gminy oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Słupno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e97869a7-1ab8-49fe-b159-6599ac4ac1ce

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518866

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034083/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Modernizacja istniejącego na terenie gminy oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Słupno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411688

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.”Modernizacja istniejącego na terenie gminy oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Słupno”
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji istniejącego na terenie gminy oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Słupno.
Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę nieenergooszczędnych 410 sztuk istniejących opraw oświetlenia ulicznego na oprawy typu LED z możliwością zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadające łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i lub równoważne zgodne z OPZ.
Wymagany okres gwarancji dla instalowanych opraw oświetleniowych to co najmniej 60 miesięcy.
Wymiana opraw w miejscowości - Borowiczki Pieńki ul. Głęboka ul. Krakowska, Bielino dz. nr 126/7, ul. Słowiańska, Cekanowo ul. Wiejska, ul. Spacerowa, ul. Urocza, ul. św. Alberta, Nowe Gulczewo ul. Zbrojowa, ul. Bohuna, ul. Zagłoby, ul. Senatorska, ul. Hajduczka, ul. Przesmyk, ul. Sobieskiego, ul. Ketlinga, Miszewko Stefany dz. nr 40/1, Liszyno ul. Jagiellońska, Słupno ul. Miszewska, Słupno – Krzelewo, Sambórz wzdłuż drogi nr 291225W, Stare Gulczewo ul. Pałacowa, Szeligi ul. Szyszkowa, Wykowo ul. Powiśle i ul. Wiślana.
Okres udzielonej gwarancji: – min. 60 m-cy na wykonane roboty budowlano – montażowe.
UWAGA:
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia i przygotowaniem oferty Zamawiający zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1) ustawy Pzp wymaga złożenia oferty po odbyciu obligatoryjnej wizji lokalnej przez wszystkich Wykonawców zainteresowanych uzyskaniem niniejszego zamówienia.

Koszty związane z przeprowadzeniem wizji ponosi Wykonawca biorący udział w postępowaniu.
Zgłoszenie udziału w wizji lokalnej Wykonawcy mogą składać do Zamawiającego poprzez wysyłanie wiadomości na adres: oswietlenie@slupno.eu
Odbycie wizji lokalnej musi zostać potwierdzone przez Zamawiającego protokołem, który spisany zostanie w siedzibie Urzędu Gminy w Słupnie, w godzinach pracy urzędu.
W przypadku uczestniczenia w wizji lokalnej ze strony Wykonawcy osoby, której umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, należy dla osoby uczestniczącej w wizji przedstawić Zamawiającemu stosowne pełnomocnictwo do jej odbycia.
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie odbył wizji lokalnej, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.
Z odbycia wizji lokalnej zwolnieni są Wykonawcy, którzy wzięli udział w wizji lokalnej we wcześniejszym postępowaniu prowadzonym dla zadania pn.”Modernizacja istniejącego na terenie gminy oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Słupno” – znak sprawy SZP.271.1.4.2024, Nr ogłoszenia 2024/BZP 00247804.
2. CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, 45316110-9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego, 45316100-6 – Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego.
3. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Dział II.
4. Projektowane postanowienia umowy zawiera Dział III.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i podwykonawcy zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane przez zamawiającego czynności tj. wymiana opraw oświetlenia ulicznego.
6. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do stosowania postanowień umowy dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostosował organizację pracy w sposób umożliwiający sprawne funkcjonowanie mieszkańców (dojazdy do posesji) i innych użytkowników oraz dojazdy służb komunalnych, ratowniczych i porządkowych. Na każdym etapie realizacji zadania należy zachować przejezdność drogi.
Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302469,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302469,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENLED PROJEKT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222400394

7.3.3) Ulica: UL. KOŚCIELNA 50

7.3.4) Miejscowość: MIŃSK MAZOWIECKI

7.3.5) Kod pocztowy: 05-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302469,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.