eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinZBIERANIE ORAZ TRANSPORT PADŁYCH ZWIERZĄT Z TERENU MIASTA KOSZALINA



Ogłoszenie z dnia 2024-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZBIERANIE ORAZ TRANSPORT PADŁYCH ZWIERZĄT Z TERENU MIASTA KOSZALINA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komunalna 5

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 348-44-44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/979811

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZBIERANIE ORAZ TRANSPORT PADŁYCH ZWIERZĄT Z TERENU MIASTA KOSZALINA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd416481-1143-45f1-8b85-97c388b2e456

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518882

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496823

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 01-JAK-2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 176540,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Zakres usługi obejmuje:
1) Zbieranie i transport padłych zwierząt z terenu miasta Koszalina.
2) Mycie i dezynfekcja komory chłodniczej w Koszalinie przy ulicy Gnieźnieńskiej 6.
3) Prowadzenie dokumentacji i ewidencji obowiązującej przy zbieraniu
i transporcie produktów pochodzenia zwierzęcego kategorii 1 przez okres trwania umowy.
1.2. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest świadczyć w/w usługi w każdym dniu tygodnia przez 24 godziny na dobę.
1.3. Szacunkową ilość interwencji do padłych zwierząt dla potrzeb niniejszego postępowania ustalono na podstawie danych za lata 2022 -2024 i wynosi ona:
1) Interwencje do padłych zwierząt do 30 kg - 364 sztuk,
2) Interwencje do padłych zwierząt powyżej 30 kg oraz transport do Zakładu Utylizacji Struga S.A w Karlinie - 42 sztuk,
3) Interwencje do padłych dzików oraz transport do Zakładu Utylizacji Struga S.A w Karlinie – 28 sztuk,
4) W przypadku wyjazdu nieskutecznego tzn., gdy zgłoszono konieczność zebrania padłego zwierzęcia, a po przyjeździe na miejsce nie stwierdzono jego fizycznej obecności, wyjazd taki należy traktować jako wyjazd nieskuteczny,
za który Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie.
1.4. Szacunkowa ilość interwencji służy jedynie określeniu wartości oferty,
w szczególności nie stanowi podstawy ewentualnych roszczeń wykonawcy
o zapłacenie wynagrodzenia odpowiadającego wartości interwencji wskazanych
w pkt 1.3. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktycznie podjęte interwencje
i wykonane zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171914,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171914,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171914,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JKD TRANSBUS JAROSŁAW KUŁAGA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331032587

7.3.3) Ulica: KILIŃSZCZAKÓW 14A

7.3.4) Miejscowość: KOSZALIN

7.3.5) Kod pocztowy: 75-358

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171914,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.