Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00496823/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZBIERANIE ORAZ TRANSPORT PADŁYCH ZWIERZĄT Z TERENU MIASTA KOSZALINA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komunalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 348-44-44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9798111.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZBIERANIE ORAZ TRANSPORT PADŁYCH ZWIERZĄT Z TERENU MIASTA KOSZALINA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd416481-1143-45f1-8b85-97c388b2e456
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496823
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 01-JAK-2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 176540,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Zakres usługi obejmuje:
1) Zbieranie i transport padłych zwierząt z terenu miasta Koszalina.
2) Mycie i dezynfekcja komory chłodniczej w Koszalinie przy ulicy Gnieźnieńskiej 6.
3) Prowadzenie dokumentacji i ewidencji obowiązującej przy zbieraniu
i transporcie produktów pochodzenia zwierzęcego kategorii 1 przez okres trwania umowy.
1.2. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest świadczyć w/w usługi w każdym dniu tygodnia przez 24 godziny na dobę.
1.3. Szacunkową ilość interwencji do padłych zwierząt dla potrzeb niniejszego postępowania ustalono na podstawie danych za lata 2022 -2024 i wynosi ona:
1) Interwencje do padłych zwierząt do 30 kg - 364 sztuk,
2) Interwencje do padłych zwierząt powyżej 30 kg oraz transport do Zakładu Utylizacji Struga S.A w Karlinie - 42 sztuk,
3) Interwencje do padłych dzików oraz transport do Zakładu Utylizacji Struga S.A w Karlinie – 28 sztuk,
4) W przypadku wyjazdu nieskutecznego tzn., gdy zgłoszono konieczność zebrania padłego zwierzęcia, a po przyjeździe na miejsce nie stwierdzono jego fizycznej obecności, wyjazd taki należy traktować jako wyjazd nieskuteczny,
za który Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie.
1.4. Szacunkowa ilość interwencji służy jedynie określeniu wartości oferty,
w szczególności nie stanowi podstawy ewentualnych roszczeń wykonawcy
o zapłacenie wynagrodzenia odpowiadającego wartości interwencji wskazanych
w pkt 1.3. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktycznie podjęte interwencje
i wykonane zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171914,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171914,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171914,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JKD TRANSBUS JAROSŁAW KUŁAGA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331032587
7.3.3) Ulica: KILIŃSZCZAKÓW 14A
7.3.4) Miejscowość: KOSZALIN
7.3.5) Kod pocztowy: 75-358
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171914,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługa naprawy pojazdów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (9 zadań).
- Naprawy cystern, cystern dystrybutorów, naprawy armatury stacjonarnej MPS.
- "Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Koszalinie ".
- "Transport odpadów o kodzie 19 12 12 do ZUO Sp. z o.o. w Szczecinie w terminie do 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. ".
- Codzienne kompleksowe sprzątanie w Oddziale Terenowym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Koszalinie oraz w jednostkach podległych (na 2025r).
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku (strzykawki, igły, dreny, kaniule)
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Frombork w 2025 roku
- PROWADZENIE ZADAŃ W ZAKRESIE OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI BEZDOMNYMI I DZIKIMI Z TERENU GMINY MIASTO LĘBORK
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny i ich szczątków z dróg wojewódzkich na terenie działania WZDW w Poznaniu - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole
- Interwencyjne usuwanie martwej zwierzyny z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez ŚZDW Kielce na terenie województwa świętokrzyskiego z podziałem na zadania częściowe
- Zamiatanie jezdni i opróżnianie koszy ulicznych w gminie Stegna
- Zbieranie, transport i utylizację padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Czarnkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.