eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KuryłówkaPrzebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie Dąbrowica



Ogłoszenie z dnia 2024-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie Dąbrowica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURYŁÓWKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Kuryłówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kuryłówka 527

1.5.2.) Miejscowość: Kuryłówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-303

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 243 80 10

1.5.8.) Numer faksu: 17 243 80 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kurylowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurylowka.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd298e7d-1aa5-4b3c-b8e5-bbb1650ff49d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie Dąbrowica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd298e7d-1aa5-4b3c-b8e5-bbb1650ff49d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518911

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001822/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie Dąbrowica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.115.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Określenie przedmiotu: 1.1. Przedmiotem postępowania jest wykonanie robót budowlanych jako przebudowa drogi wewnętrznej – dojazdowej do pól. 1.2. Lokalizacja - Droga wewnętrzna o nr ew. 350, 349, 793, 347, 348 położona jest w Dąbrowicy, na terenie Gminy Kuryłówka. Początek przebudowy w km 1+042 a koniec w km 1+992. Zakres przebudowy zaznaczono na mapie kolorem zielonym. Całkowita długość zakładanej przebudowy to 800,0 m 1.3. Zakres ust. 1.1. pkt 1) obejmuje wykonanie robót w dwóch zakresach funkcjonalno – technicznych 1) zakres nr 1 jako roboty do wykonania, wyliczone i do wykonania bez względu na ilość później zaoferowanych długości drogi 2) zakres nr 2 jako roboty do wykonania na długości zaoferowanej w ofercie wykonawcy na warunkach wymaganych i opisanych dla 1 mb, przy czym minimalna długość odcinka do wykonania to 350,00 mb 1.4. Zakres ust. 1.3. pkt 1) obejmuje -załadunek dowiezienie i rozplantowanie kruszonego asfaltu - 70m3 – materiał inwestora dowóz do 2 km - dowiezienie i rozplantowanie piasku – 100m3 - odtworzenie rowu – 150mb - skarpowanie skarp - 380m - odkrzaczanie pasa drogowego – 0,5ha - przebudowa przepustu fi 400mm – 1 sztuka 8m + ścianki czołowe ( prefabrykowane lub wylewane) - przebudowa przepustu fi 600mm – 2 sztuki po 6m+ ścianki czołowe 1.5. Zakres ust. 1.3. pkt 2) obejmuje roboty przy szerokości drogi 3,0m - ścinanie poboczy drogi po 1,0m z każdej strony – 2m2/mb - korytowanie na szerokości jezdni 3,0m na głębokości do 10cm – 3,0m2/mb - przemieszczenie gruntu w obrysie drogi ( niweleta drogi) – średnio 0,5m3/mb - zagęszczenie podłoża pod kamień i pobocza – 4,5m2/mb - nawierzchnie z tłucznia kamiennego gr. 25cm - 15 cm - kruszywo frakcja 31,5 – 63,5 cm i 10cm - kruszywo frakcja 0- 31,5 - łączna grubość podbudowy po uwałowaniu 25cm - 0,75m3/mb - plantowanie i profilowanie poboczy – pobocza gruntowe , ( obustronnie wzdłuż całej długości drogi po 0,75m) – 1,5m2/mb 1.6. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe (nie wymagane w postępowaniu ale w trakcie realizacji), jeśli potwierdzą, że oferowane roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria co wykonawca musi wykazać przed rozpoczęciem faktycznym realizacji zadania w danym zakresie. Zachowanie podstawowych parametrów i wymogów materiałów i urządzeń i ich uwarunkowania w użytkowaniu opisane są również poniżej. 1.6. Karty materiałowe w zakresie zmian należy przedstawić przed wbudowaniem do akceptowania odpowiednio wcześniej (o ile są inne niż wymagane w dokumentacji), aby dać zamawiającemu czas na zapoznanie się z nimi i porównanie techniczne. Materiał nie zaakceptowany, podlega odpowiedzialności wykonawcy. 2. Warunki techniczne wykonania i odbioru zadania. 2.1. Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawarte są w opisach ujętych w szczegółowej specyfikacji technicznej. 2.2. Warunki wykonania ogólne oraz dodatkowe nie wpisane szczegółowo w dokumentację budowlaną a niezbędne do właściwego wykonania, które wraz z warunkami SWZ muszą być wliczone do oferty i podlegać realizacji. Wykonawca musi je wycenić samoistnie w oparciu o zasady obliczenia ceny oferty zawarte w dziale III niniejszej SWZ 2.3. Realizację wszystkich zadań należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi obecnie przepisami i normami jak również wymogami normalnego i bezpiecznego funkcjonowania oraz zasadami wiedzy technicznej. 3. Szczegóły techniczne i opisowe warunki do wykonania zawarto w dziale II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA USŁUG DROGOWO-ROLNICZYCH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000559629

7.3.3) Ulica: Grodzisko Dolne 125c

7.3.4) Miejscowość: Grodzisko Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 37-306

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.