eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaWymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach Nadleśnictwa Oleśnica Śląska



Ogłoszenie z dnia 2024-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach Nadleśnictwa Oleśnica Śląska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO OLEŚNICA ŚLĄSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spacerowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48530707098

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olesnica@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olesnica.wroclaw.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_olesnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach Nadleśnictwa Oleśnica Śląska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0534646a-12d2-43e5-8e78-f93007757872

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035539/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana kotłów c.o. wraz z remontem kotłowni w leśniczówkach administrowanych przez Nadleśnictwo Oleśnica Śląska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471412

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 510867,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródeł ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Oleśnica Śląska. Całość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starych kotłów, montaż nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 oraz pieca gazowego dwufunkcyjnego o mocy grzewczej urządzeń dostosowanych do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta.
Wymiana istniejącego kotła na na kocioł na paliwo stałe 5 klasy - holzgas: Leśniczówki: Budczyce, Drożęcin, Kątna, Szczodre, Szkółka Grochowo

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 333320,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródeł ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Oleśnica Śląska. Całość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starych kotłów, montaż nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 oraz pieca gazowego dwufunkcyjnego o mocy grzewczej urządzeń dostosowanych do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta.
Wymiana na kocioł na paliwo stałe 5 klasy - pellet: Leśniczówki: Bartków, Dąbrowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 141885,35 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródeł ciepła wraz z robotami niezbędnymi towarzyszącymi tej inwestycji, w budynkach Nadleśnictwa Oleśnica Śląska. Całość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót: wymiany źródła ciepła na kocioł 5 klasy waz z buforem ciepłej wody użytkowej, przebudowę wewnętrznej instalacji c.o., dostosowaniu pomieszczenia do wymogów, dostosowaniu pozostałych instalacji do nowego pieca. Zakłada się, po uprzednim demontażu starych kotłów, montaż nowych kotłów na paliwo stałe klasy 5 oraz pieca gazowego dwufunkcyjnego o mocy grzewczej urządzeń dostosowanych do poszczególnych budynków. Urządzenia grzewcze muszą być wyposażone w automatykę sterującą, dedykowaną przez producenta.
Wymiana na kocioł gazowy- budynek mieszkalny z kancelarią leśnictwa Nieciszów: ul. Bema 13 w Oleśnicy

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 35661,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na część 1 zamówienia wpłynęły oferty z ceną przewyższającą kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 417251,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417251,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na część 2 zamówienia wpłynęły oferty z ceną przewyższającą kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163252,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163252,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na część 3 zamówienia wpłynęły oferty z ceną przewyższającą kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53505,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93801,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.